תחזית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט שבין ה- 1412/12 ל- 20/12/12



תחזית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע
שבין ה- 1412/12 ל- 20/12/12

 
מזל טלה מזל שור מזל תאומים
מזל סרטן מזל אריה מזל בתולה
מזל מאזניים מזל עקרב מזל קשת
מזל גדי מזל דלי מזל דגים

 

 

 

מזל טלה

שבוע חיובי ניצב בפתח והתחושה הכללית שמפעמת בלבכם מבשרת לכם שהחלטות שהתקבלו לאחרונה על דרך פעולה כזו או אחרת, הינן ההחלטות הנכונות ביותר בעבורכם.

לדורשי העבודה: יש השבוע הזדמנות טובה לחזור למעגל העבודה, תהליך זה יכול לספק לכם את האפשרות לייצב את עצמכם מבחינה מקצועית והדבר יביא עמו שיפור ניכר בהרגשתכם וייתן לכם את היכולת להוכיח לכולם, ובראש ובראשונה לעצמכם, כי אתם מסוגלים להפיק מעצמכם המון דברים טובים.

זוגיות: רבים מבני מזל טלה חשים כי הדחפים והיצרים המיניים שמתקיימים בהם חזקים מתמיד ויש להם דחף עז לאהוב ולהיות נאהבים. לפנויים שביניכם זהו שבוע נהדר להביא לידי ביטוי את האיכויות בהן התברכתם.

לנשואים שביניכם: זהו שבוע נהדר לשים את המחלוקות מאחור ולנצל את הזמן לאהבה, פינוקים, למיסוד וליציבות שיעשו רק טוב לקשר. טיול או חופשה קצרה עולים על הפרק, גם חו"ל נלקח בחשבון.

התיקון השבועי: שאפו להגיע לחוכמה גדולה שתעזור לכם להבין כיצד להיות אדם טוב יותר. הפכו את הטוב למטרת החיים שלכם. 

 

 

 

 

מזל שור
 

עייפות ותחושת כבדות ילוו אתכם בשבוע הקרוב. סוד או מידע רגיש שאתם שותפים לו, חייב להישמר בליבכם. השבוע יהיה עליכם להתמודד עם החשדות והתחושות שמישהו אינו נוהג אתכם ביושר הדרוש. הקלפים מראים שיש בסיס לחשדות אלו הן בכל הקשור לעבודה וליחסים במקום העבודה והן ביחסים של בינו לבינה עם בן הזוג, החבר או השותף. על מנת שתוכלו להיחלץ ממצב זה ללא פגע, יהיה עליכם לפקוח עין ולהימנע מנאיביות יתר.

בבית: מידע שגוי, חוסר הבנה או רגשות מוטעים עלולים להוביל לסכסוך מיותר עם בני משפחה או חברים, חשוב שתגלו איפוק ובגרות ואל תמהרו לחרוץ דין ולשפוט לפני שיהיו לכם את כל הנתונים הדרושים לכך.

זוגיות: גם הזוגיות שלכם כבדה ולעיתים אף זקנה ומשעממת. אם כך הם פני הדברים, כדאי מאוד לנהל שיחה כנה עם בן הזוג על המצב ועל הדרכים לפתרון. שתיקה והסתגרות יחמירו את הריחוק. 

 

 

 

מזל תאומים

ענייני כספים ויכולת כלכלית עומדים במרכזו של השבוע הקרוב. הקלפים משקפים שמצבכם איננו יציב ועליכם לשמור שלא לחרוג מעבר לתקציב אותו הקצבתם לעצמכם. מדיניות של חסכון ודחיית סיפוקים תאפשר לכם להתמודד עם המצב שנוצר. סכום כסף שמגיע (פיצויים, חיסכון שמשתחרר, מלגה וכו') עשוי לעזור ועליכם להקפיד ולהשתמש בו בתבונה. ניתן לומר שהחשש הכלכלי מעיב על מצב הרוח שלכם ופוגם ביציבותכם הרגשית. תהליך זה משפיע לרעה עליכם ועל הסובבים אתכם.

זוגיות: אפרוריות, עייפות וחוסר חדוות חיים מאפיינים את הקשר שבו אתם מצויים. מצב זה הוא תולדה של שגרה שמציבה את הזוגיות שלכם במקום נמוך ולא מכובד. תהליך זה, במידה ולא יטופל, יצור מצב של ריחוק ושחיקה שבא לידי ביטוי במערכת יחסים מתוחה ומתסכלת. כדי להיחלץ ממצב זה יהיה עליכם להתגבר על מחסומי הבושה ולהסכים ביחד לפנות לעזרתו של איש מקצוע שיעזור לכם לעשות סדר בדברים ולברר ביחד לאן פניכם מועדות.

 

 

 

 

מזל סרטן

הזדמנות לשינוי מבורך בכל הקשור לפרנסה, עבודה חדשה, הכנסה וכסף ניצבת בפתח ועליכם להיות ערניים ודרוכים כדי שלא לפספס את חלון ההזדמנות שנפתח. המבחן השבועי של בני מזל סרטן – להתמיד לאורך זמן! כדי לעשות זאת יהיה עליכם להבין כי למרות הקשיים והבלבול שרבים מכם חווים כעת, אלוהים אוהב אתכם.

לדורשי העבודה שביניכם: זהו שבוע טוב להתחלות חדשות שיש בכוחם לשפר את תזרים המזומנים שלכם. בשורות טובות יגיעו לאלו מכם שממתינים לקבלת מלגה או סיוע כספי כזה או אחר.

זוגיות: נשיאה בעול החובות היומיים צובעת את זוגיותכם באפור. חשוב שתדעו שבזוגיות חייבים לעיתים להתעלות מעל רגשות העייפות וחוסר החשק. במידה ותשכילו לעשות זאת תוכלו תוך זמן קצר לצבוע את זוגיותכם בגוונים נוספים. הכרות שהחלה דרך צג המחשב מפתחת אצלכם ציפיות מרובות. התחברות לחשיבה פרקטית ומעשית היא הדרך הנכונה להיכנס לעניין. 

 

 

מזל אריה

הססנות וחוסר החלטיות מלווים אתכם בשבוע זה, והם אלו שגורמים לכם לרגליים קרות ולחוסר מעש בכל הקשור לנושא או עשייה איתם אתם מתמודדים כעת. כמובן שאין אני מצפה מכם לקחת החלטות פזיזות וחסרות אחריות. מאידך, הססנות יתר, חששות מופרזים וחוסר ביטחון עצמי מונעים מכם את היכולת לנצל את הפוטנציאל שטמון בכם.

זוגיות: שיגרה וחוסר מוטיבציה צובעים את הזוגיות שלכם באפור. מהמקום הזה הדרך למשבר, ריחוק וקרירות קצרה ביותר. נקיטת יוזמה ולקיחת אחריות אישית על איכות הקשר בו אתם מצויים היא חובתכם!

לרווקים: היכרות שהחלה מעל צג המחשב מעוררת בכם סקרנות ותקווה. יחד עם זאת, לא כדאי למהר ולהיסחף.

 

 

מזל בתולה

המהות הכללית של השבוע הקרוב זה להבין שהגיע הזמן להיפרד מאנשים, נושאים, עיסוקים מחשבות, דעות, מקומות ותפיסת עולם שכבר אינם תורמים לכם דבר. ההבנה הזו שהיקשרות לעבר, היא זו שמעכבת אתכם, חיונית להטמעת השינוי לו אתם זקוקים. באופן כללי, רבים מבני מזל בתולה חווים בשלב זה, תהליך של התבוננות פנימית וחיפוש עצמי. תהליך זה מלווה בתחושה של קדרות מסוימת הגורמת לכם למחשבות רבות ולהתכנסות בתוך עצמכם. תהליך זה של סגירות רגשית אמור בסופו של דבר להוביל אתכם למצב של הבנה, קבלת החלטות ויציאה לדרך חדשה של צמיחה רוחנית ומעשית.

זוגיות: למרות שאתם זוג אתם חשים לבד הקלפים מצביעים על כך שהגורם העיקרי למצב הזה הוא חוסר בתקשורת והעדר תחומי עניין משותפים עם בן הזוג. כל שעליכם לעשות על מנת להיחלץ ממעגל קסמים זה הוא להיפתח כלפי בן הזוג, להסיר את מחסומי הבושה, המוסר הכפול והאגו, וליצור שיחה עניינית בה תוכלו להביע את רצונותיכם ממקום של שיתוף ובניה. במידה ואינכם מוצאים פרטנר לשיחה שכזו זהו סימן שאולי הגיע הזמן לתת פרחים למתים ולשחרר.

לרווקים שביניכם: אקס מיתולוגי מונע מכם את האושר והשלמות שאתם מחפשים חשוב לזכור ששחרור ופינוי של דברים ישנים כגון רגשות וכדומה, יפנה מקום לדברים ותחושות חדשות.

 

 

 

 

 

מזל מאזניים

המוטיב המרכזי של שבוע זה יעמוד בסימן של פריצת דרך ומחסומים שעד עתה עיכבו את התקדמותכם. הגורמים לפריצת הדרך החיובית הם תובנה, הארה או עשייה שבעקבותיהם הפכתם את עצמכם לזכאים לכך שאותם המחסומים יוסרו.

בבית: השגרה השוחקת של מטלות הבית והיומיום, יוצרת תחושת מחנק וחוסר נחת ומכאן הדרך לחיכוכים וויכוחים עם בני הבית קצרה ביותר. הקפדה על סבלנות וסובלנות, בעיקר כלפי הילדים, חשובה ביותר. לאלו מכם שמנסים להיכנס להריון, זהו שבוע טוב שיש בכוחו לפצות על ניסיונות כושלים בעבר.

לרווקים שביניכם: היכרות חדשה מפיחה בכם תקווה מחודשת אך יחד עם זאת מתקיים בליבכם חשש שמא שוב תתאכזבו ומה שהיה הוא שיהיה. התחברות לאמונה בעצמכם ובבורא עולם תאפשר לכם לנצח את הספק. ענייניי מגורים עולים על הפרק ונושאים שקשורים בבנייה, קנייה, מעבר או שיפוץ מעסיקים אתכם. כמו כן, חופשה קצרה או טיול נראים באופק. 

 

 

 

 

מזל עקרב

רבים מבני מזל עקרב מתחילים לחזור ליציבות מסויימת וליכולת להאמין בעצמם. ההחלטות שתקבלו בעקבות "מסע" או תהליך אותו חוויתם לאחרונה, מציבות אתכם כעת בנקודה חדשה וטובה יותר בה אתם חשים ויודעים כי יש בכוחכם ליצור את השינוי אותו אתם רוצים לעצמכם. הקלפים מצביעים על כך שבמידה ותתחברו ללא חשש לפן היישומי שקיים בכם, תזכו להשפיע לטובה על גורלכם.

לעצמאים שביניכם: משב רוח חיובי מסמל על תפנית ושינוי חיובי בכל מה שקשור לכסף, הכנסה ויכולת השתכרות. לאלו מכם המחפשים עבודה, זהו זמן נהדר לשדרג את קורות החיים שלכם ולנצל את האנרגיה החיובית שעוטפת אתכם לקידום נושא ההעסקה שלכם.

זוגיות: הפן הרומנטי והמיני שלכם הולך וכהה. אין זה אומר שבזוגיות שלכם אין משהו שדומה למין, לריגוש או לרומנטיקה, אך למעשה אינכם ממצים את כל הפוטנציאל האנרגטי שאצור בכם ואתם בוחרים להסתפק בפירורים במקום ליהנות מהעוגה כולה. שינוי בגישתכם לנושא יחבר אתכם שוב לאנרגיה איכותית וטהורה שתוביל לצמיחה וליציבות לא רק בתחום הזוגי.

לרווקים שביניכם: הססנות יתר מונעת מכם את הפריצה והשינוי שאליו אתם מייחלים. החששות והלבטים שלכם, כבודם במקומם מונח, אך עליכם לדעת מתי ההססנות שלכם תגרום להזדמנות לחלוף, לחמוק ולהעלם.

 

 

 

 

מזל קשת

 

שבוע עמוס וגדוש ממתין לבני מזל קשת והלחץ הרב איתו תאלצו להתמודד בעיקר בעבודה, יותיר אתכם עייפים וחסרי אנרגיות.

בבית: העניינים קצת לחוצים ויש תחושה של חוסר סבלנות ומועקה כלפי הסובבים. התחושה שהכל "נופל" עליכם ואין מספיק עזרה מרגיזה אתכם. אל תתנו לרגשות אלו להשפיע על התנהגותכם, בעיקר בכל הקשור לילדים ולעיסוק בהם. כמו כן, אתם מוטרדים מעט, בעיקר בכל הקשור לפן הכספי. יתכן ולאחרונה ביצעתם רכישות שונות ואתם חוששים שאולי תתקשו לעמוד בהתחייבויות שלקחתם על עצמכם. אל תיתנו לחששות אלו להתנחל בליבכם, חשיבה חיובית ואמונה אמיתית שהכל יהיה בסדר תאפשר לכם לעבור את התקופה הזו ביתר קלות. לאלו מכם השוקלים מעבר של דירה או שינוי במקום המגורים, רצוי לקחת בחשבון ששינויים אלו יצריכו מאמץ רב, לכן עליכם להצטייד בכוחות הנפש ובאנרגיה הדרושה על מנת לבצע שינויים אלו על הצד הטוב ביותר.

זוגיות: חוסר הסבלנות בו אתם שרויים כרגע עשוי לגרום ולהוביל לריחוק, לקרירות ולחוסר חשק. על מנת שתוכלו להתמודד ולהתגבר על תחושות אלו, נסו לשלב בשגרת חייכם קצת אווירה של רוחניות, רוגע ורומנטיקה. הדבר ישפר את הרגשתכם ויחזק את הקשר. יום הולדתכם יעבור ברגשות מעורבים. התמקדות בדברים הטובים שקרו לכם בשנה שחלפה, זו הדרך הנכונה להסתכל על החיים. מזל טוב, חודש טוב, שבוע טוב ואלוהים אתכם.

 

 

 

 

 

 

מזל גדי

שינויים שביצעתם לאחרונה מוכיחים את עצמם ואתם חשים שבסך הכל אתם בכיוון הנכון. אין זה אומר שמעתה יהיה תמיד בסדר אבל כל שינוי חיובי הוא מבורך וכל שעליכם לעשות הוא לנצל את המומנט שנוצר ולהמשיך להתקדם. כדי שתוכלו לעשות זאת בהצלחה יהיה עליכם להתחבר לאומץ הלב, לאמונה ולמיומנות שלכם. עליכם להבין שיש לכם את כל הכלים הדרושים על מנת שתוכלו להתמודד בהצלחה עם השינויים הנקרים בדרככם. הבנה זו היא המפתח להצלחתכם. האמינו בעצמכם בכל לבכם וההצלחה לא תאחר לבוא. התחלות חדשות בתחום הרגש או הרוח עולות על הפרק והדבר יכול לבוא לידי ביטוי בכל הקשור לתחילתם של לימודים, חזרה בתשובה/התחזקות או מערכות יחסים רגשיות שקשורות בזוגיות, אהבה ועניינים שבלב.

כספים: נושא או עשייה חדשה מצריכים מכם השקעה כספית כזו או אחרת ומתקיים בכם החשש שמא לא תוכלו לעמוד בהתחייבויות הכרוכות בכך. הקלפים מצביעים על כך שלחששותיכם אין בסיס מוצק ובסופו של תהליך הדברים יסתדרו לשביעות רצונכם. זוגיות: הזוגות שביניכם שישכילו לנתב בתבונה וביעילות את האנרגיות החיוביות של אהבה, מין וזוגיות יוכלו להתחדש באופן רגשי במערכת הקיימת.

 

 



מזל דלי

העולם החומרי שעוטף אתכם גורם לכם לשחיקה והמרוץ המטורף שניהלתם עד עתה אחרי עבודה, זוגיות או כסף לא ממש מביא לתחושת הסיפוק אותה אתם מחפשים. ניתן לומר שעד עתה יגעתם אך לא מצאתם. הקלפים מצביעים על כך שעליכם להכניס ולשלב מעט רוחניות בחייכם. הרשמה לסדנאות או ללימודים בעלי אופי רוחני, כגון: מודעות עצמית, הילינג, טארוט, יוגה, רפואה משלימה או כל תחום רוחני אחר, יעצים ויחזק את הפן הרוחני הקיים בכם וייתן לכם את הכוח לשנות את חייכם לטובה. עליכם לזכור שהמפתח לחיים טובים ומלאי סיפוק, נמצא בידיכם. כל שעליכם לעשות הוא להשתמש בו בתבונה.

זוגיות: שחיקה וחוסר מוטיבציה זוגית מערערים את שיווי משקלכם הזוגי. טיול או חופשה יעשו לכם נפלאות ותחושת השחרור תשפר את הרגשתכם ותתרום רבות למילוי המצברים.

לרווקים שביניכם: זהו שבוע טוב להיכרות חדשה ומעניינת. שימוש נבון באינטואיציה שלכם יסייע בידיכם להגיע להחלטות הנכונות. חופשה או טיול נראים באופק.

 

                          

 

 

 

מזל דגים

 שבוע של עשייה מבורכת ממתין לבני מזל, דגים והזדמנויות חדשות בכל הקשור לתחום המקצועי, עבודה, עשייה, יגיעו. היו ערניים על מנת לנצל הזדמנויות אלו. תשובה חיובית או בשורה משמחת מקילה עמיכם להתנהל. באופן כללי ניתן לומר שהחלטות ובחירות אותן לקחתם לאחרונה, מתבררות כנכונות בעבורכם והדבר יוצר בלבכם תחושת אופטימיות לגבי העתיד לבוא. בילוי עם המשפחה והחברים יעשה לכם השבוע רק טוב ויפצה אתכם על תקופה ארוכה של ריחוק מסוים שתם זמנו. בכל הנוגע לכסף, רצוי השבוע לנהוג במידה של חסכנות ושיקול דעת. אין זה הזמן לבזבוז מיותר.

זוגיות: לזוגות שבניכם שישכילו להבין את חשיבותה של התקשורת המילולית, יביא הדבר להתחדשות רוחנית וריגשת במערכת הקיימת. כמו כן, נושאים שקשורים בהריון, לידה והרחבת המשפחה עולים על הפרק.

לרווקים: הזדמנות ליצירת קשר חדש שהפעם יכול לעלות יפה צצה ועולה. לאלו מכם שישכילו לפנות בלבם מקום לקשר חדש, צפוי שיפור ניכר בדימוי העצמי שיבוא לידי ביטוי בתחושת ביטחון מחודשת. לאלו מכם ששוקלים למסד את זוגיותם על ידי חופה וקידושין, זהו שבוע מבורך לעשות פעולות לקידום הנושא. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"כי שפתי כהן ישמרו דעת ותורה יבקשו מפיהו כי מלאך ה' צבאות"

"יִהְיוּ לְרָצון אִמְרֵי פִי וְהֶגְיון לִבִּי לְפָנֶיךָ. ה' צוּרִי וְגואֲלִי"

"הָשִׁיבָה לִּי שְׂשׂוֹן יִשְׁעֶךָ וְרוּחַ נְדִיבָה תִסְמְכֵנִי"

 

(15298)

בכבוד רב בענווה וברוח טובה

עוזי הכוהן

0523646914

 

לראש הדף       


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה