קולקציית הקרדשיאן נחתה בישראל עם בגדים הכי צמודים, שמלות תפורות על הגוף, ליקרה, מנומר, שקוף ואקססוריז בדמות תיקים לשעות היום והלילה. קבלו את הקולקצייה הכי זוהרת שיש. קרדשיאן לדורותי פרקינס. קצת טראש עוד לא הבהיל אותנו, אבל את קייט מידלטון דווקא כן

ששמעתי שהקולקציה של האחיות קרדשיאן נוחתת בישראל לא צהלתי מרוב התרגשות (למרות ההתמכרות המוגזמת שלי לתכנית הכי טראש שיש בטלויזיה) אסביר לכם באופן פשוט, כל מה שקשור לשמלות ערב העשויות לייקרה, בלייזרים עם הדפסים של חיות בר, וחולצות פייאטים לא הכי עושה לי את זה. אבל בכל זאת, יש כבוד למשפחה הכי זוהרת שיש (מבחוץ כמובן) אז הלכתי להתבונן בקולקצייה מלאת הסטייל שלהן. אומנם יצאתי עם רכישה אחת בלבד- קלאץ' מנצנץ (והוא באמת מנצנץ), אבל זה רק כי רציתי להיות חלק מההמולה סביב המיזם העסקי של קרדשיאן. תגידו שאני לא מפרגנת.

מה קרה עם קייט מידלטון?

המילה אופנה וקייט מידלטון הולכים ביחד והרי זה ידוע שהיא מלאת סטייל מטורף שהעניק לה בפעם ה-3 ברציפות את התואר "המתלבשת הטובה ביותר" (לפי מגזין וניטי פייר), השפעתה של קייט על עולם האופנה עשה פלאים, בעיקר כאשר קידמה את לונדון לטופ כעיר הבירה האופנתית ביותר. בכל אופן, קולקציית הקרדשיאן זכתה ל"אובר" תשומת לב בגלל קייט, שקיבלה באופן ישיר סמפלים מקולקציית האחיות קרדשיאן ולמרבה המבוכה הם הוחזרו לשולח. מסתבר שהשיק המנצנץ לא מצא את מקומו בבית המלוכה הבריטי. אפשר להבין. כנראה חששה שהמלכה תעקם את האף לבגדים הלא ייצוגיים של האחיות. בקיצור, קייט ויתרה, אנחנו עדיין לא...

חיבור משמיים

החיבור בין האחיות קרדשיאן לרשת דורותי פרקינס הוא לא מקרי, למרות ההבדלים הענקיים בסגנונות, הרשת של דורותי היא רשת ביגוד נשים וותיקה בהחלט שמחזיקה מעל 200 סניפים ברחבי בריטניה עצמה, שכן זאת אחלה מקפצה בשביל הקולקציה. התמחור בדורותי פרקינס הוא תמחור סביר מאוד, ותתפלאו, גם הקולקצייה של קרדשיאן במחירים הכי סבירים, שפונים לקהל הרחב ולא סתם קהל רחב, מדובר בכל הקהל ההדוק שצופה בשקיקה בתכנית שלהן. כמו כן, ניתן למצוא פריטים נוצצים במחירים סבירים. אז אל תגידו שאין לכם מה ללבוש במסיבת הסילבטר..

סתם שתדעו: הקולקצייה הושקה ב-250 חנויות ברחבי בריטניה, במספר אתרים באינטרנט ובעוד 13 חנויות בלבד ברחבי העולם, בהן ישראל. כבוד.

ניתן להשיג בסניפי דורותי פרקינס בקניון ארנה ובקניון שרונים.

תהנו,

בר. 


התמונות באדיבות: מגזין BelleMode - בלמוד.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה