תחזית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט שבין ה- 30/11/12 ל- 06/12/12



תחזית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע
שבין ה-30/11/12 ל- 06/12/12

 
מזל טלה מזל שור מזל תאומים
מזל סרטן מזל אריה מזל בתולה
מזל מאזניים מזל עקרב מזל קשת
מזל גדי מזל דלי מזל דגים

 


 
 

 

 

 

 

 

 

מזל טלה

השבוע מראים הקלפים שיש לכם תחושה שמישהו עשוי לרקום מזימות ותחכים מאחורי גבכם ומושגים שקשורים בעין הרעה, חוסר מזל ואנרגיות שליליות עולות במחשבותיכם. כדי להימנע מפגיעה חלילה, יהיה עליכם לגלות ערנות ולהימנע מנאיביות. המון שאלות שקשורות בצמיחה אישית ובהתפתחות רוחנית מעסיקות אתכם (בעיקר את הנשים) ורבים מכם מוצאים את עצמם השבוע מבולבלים ותוהים מה עליהם לעשות כדי להכניס לתוך חייהם קצת עניין מעבר לפעילותם השגרתית והיומיומית. כדי להיחלץ מהמצב בו אתם נתונים יהיה עליכם להתמסר לנושא מנקודת מבט אחרת שבבסיסה הידיעה המתמדת שאתם הם אלו שיוצרים את עתידכם. הפנמת תהליך זה תאפשר לכם לרדת לעומקם של דברים והבנה מעמיקה של הנושא תאפשר לכם לעשות את השינויים הדרושים לשם כך.

זוגיות: עכבות מיותרות מונעות מכם לנצל את הפוטנציאל הזוגי שאצור בכם. במקום לחשוב איך הדברים היו פעם, למדו ליהנות ממה שיש ביניכם היום ולשפר את הקשר ביניכם. אותו אדם שהתאהבתם בו עדיין לצידכם ועכשיו זה הזמן ליהנות מהזוגיות בה אתם נמצאים, ולהתרגש ממה שעומד לקרות. במידה ואינכם מוצאים את החשק לעשות זאת, מומלץ לפנות לייעוץ זוגי. רומן או קשר זוגי חדש שהחל לא מזמן מתקיים ממניעים יצריים בלבד, היזהרו לבל תפגעו!

 

 

 

 

מזל שור
 

המוטיב המרכזי השבוע יעמוד בסימן הצורך להשתחרר מדרך חשיבה או התנהגות שאינה תורמת לצמיחתכם האישית והרוחנית. הקלפים מצביעים על כך שבשלב זה רבים מכם מצויים בתהליך בו קשה להם להכיל אפילו את עצמם ואת נשמתכם ובמילים פשוטות יותר אתם לוקים בעייפות נפשית ורגשית. כדי להיחלץ ממצב זה, עשו דברים שגורמים לכם לשמחה, לבשו בגדים יפים, אכלו אוכל שאתם אוהבים, שירו, טיילו, בלו עם חברים, חשבו מחשבות שמחות - כך תעוררו אצלכם את היכולת לשמוח.

זוגיות: אין לכם הרבה חשק לזוגיות אך בכל זאת אתם מנסים לשדר שהכל בסדר. עם זאת שפת הגוף שלכם משדרת מסרים אחרים, מסרים של קרירות וריחוק. עליכם להיזהר, היות ומסרים אלו נקלטים על ידי בן זוגכם והם ומפורשים לעיתים בצורה לא נכונה, שעלולה רק להחריף את המצב. שיחה פתוחה עם בן הזוג, והבהרת עמדתכם, תימנע את אי ההבנות. 

 

 

 

 

מזל תאומים

תחושת בלבול וחוסר מיקוד יאפיינו את השבוע הקרוב. נושאים שקשורים ברגש על היבטיו, הם אלו שמחוללים את הבלבול הרגשי אותו רבים מבני מזל תאומים חווים כעת. אצל חלקכם תהליך זה נוצר על רקע רומנטי, ושאלות שמהותן בזוגיות, אהבה ושיתוף צריכות לקבל מענה אשר יסיר את הבלבול והספק, ואצל חלקכם מדובר בצורך שלא בא על סיפוקו בנוגע להתחברות לעשייה הרוחנית אותה אתם מחפשים לעצמכם. בשני המקרים כדאי מאוד לשקול לקבל ייעוץ והכוונה של איש מקצוע שיש בכוחו להדריך, לכוון ולייעץ.

זוגיות: נכון, יש לכם קשיים, חילוקי דעות ואי הסכמות, אבל אלה דברים שקורים בכל זוגיות, וצריך להתמודד איתם במקום לברוח. השבוע אתם חשים שהקשר בו אתם מצויים אינו מספק לכם את הביטחון והתמיכה להם אתם זקוקים באמת והדבר מערער את יציבותכם הרגשית. אם תשמרו תחושות אלו בלבכם, הבלבול רק יחמיר לכן אל תתביישו לפנות לבן הזוג ולבקש לעצמכם קצת יותר חום ואהבה.

לאלו מכם שמנהלים שני קשרים במקביל, ממליצים הקלפים להתמקד בכיוון אחד ולא לרקוד על שתי חתונות.

 

 

מזל סרטן

שבוע בעל גוון חיובי ניצב בפתח. מצב שבו אתם תקועים יכול להיפתר אך ורק עם תיקחו את העניינים לידיים ותתחילו להזיז דברים ולעשות בעצמכם. ואכן השבוע זהו זמן נהדר לתת גז ולמנף רעיון או עשייה שאתם מאוד רוצים לקדם. לאלו מכם שהחלו במשהו חדש - עבודה חדשה או לימודים, מראים הקלפים על המון אנרגיה חיובית שרק ממתינה לכם שתשתמשו בה בתבונה. פעולות נחושות שמלוות באמונה בעצמכם ובבורא עולם, יקדמו אתכם לעבר המטרות שהצבתם לעצמכם.

זוגיות: לאחר תקופה שבה הזוגיות שלכם חוותה מהמורות וקשיים, אתם ניצבים השבוע בנקודה חדשה שבה יש לכם את היכולת ללבן כעסים ולברר מה בדיוק מפריע לכם לממש את הזוגיות עליה אתם חולמים. ההבנה שרק בשיחה פתוחה וגלויה תוכלו לסדר את הדברים היא נקודת המוצא לכל בעיותיכם. אם אינכם מסוגלים לעשות זאת בכוחות עצמכם, מומלץ לפנות לעזרתו של איש מקצוע שילווה, ידריך וייעץ.

לרווקים: מומלץ השבוע לנקות את האבק מעל עצמם ולהיפתח מחדש לזוגיות. הקלפים מראים על דבר טוב שאמור להתרחש בחודשים הקרובים. טיול או חופשה קצרה נראים באופק והדבר מומלץ בחום. 

 

 

מזל אריה

הזדמנות לפיוס, הגעה לגישור ומציאת פיתרון שגורם לתהליכים שהיו תקועים להתחיל ולנוע. שבוע בעל מוטיבים רוחניים עומד בפתח ורבים מהאריות חשים צורך בחיפוש אחר משמעות, יעוד ומטרה. הארה או תובנה שביכולתה ליצור ולהוביל לשינוי שאתם מצפים לבואו, תפקוד אתכם השבוע. היו ערניים והקפידו שלא לפספס את הסימנים ששולח לכם בורא עולם, זיהויים יאפשר לכם להבין את השיעור הרוחני אותו אתם צריכים לעבור. כמו כן, עניינים הקשורים ברגש על היבטיו השונים צפים ועולים ובשבוע הקרוב רבים מבני מזל אריה ימצאו את עצמם עסוקים וטרודים במחשבות ובנושאים רגשיים שקשורים בבני משפחה או בעניינים של בינו לבינה וכדומה.

בבית: סף הרגישות שלכם גבוה מתמיד ויש לכם נטייה להיעלב ולהיפגע מדברי ביקורת שנשמעים כלפיכם. תהליך זה של העלבות אינו במקומו והוא עשוי לגרום לכך שתאבדו נקודות זכות רבות אשר צברתם במאמץ רב.

זוגיות: לרווקים שביניכם זהו זמן טוב לצאת אל השטח לראות ולהראות. מפגשים חברתיים בהם תיקחו חלק יאפשרו לכם להציג את עצמכם באור חיובי.

לנשואים שביניכם: לאחרונה הלכתם לאיבוד אחד לשני והמרחק הרגשי ביניכם הלך וגדל. השבוע יש לכם הזדמנות נפלאה להתקרב ולהתאהב מחדש בבן הזוג. לאלו מכם שיבחרו לנצל הזדמנות זו בתבונה צפוי שיפור מרענן בתא המשפחתי והזוגי.

 

מזל בתולה

שיפור בדימוי העצמי ובתחושת הערך העצמי מחזקים את ביטחונכם והשבוע מביא עמו תחושות טובות יותר. נושאים שקשורים בכסף על היבטיו השונים מתחילים להסתדר והתחושה שבאה בעקבות תהליך ההתייצבות חיובית מאוד בעבורכם ומשפרת את מצב רוחכם. כדי להשיג דברים החשובים לכם ולהוציאם אל הפועל, יהיה עליכם בשבוע זה, להתחבר אל הצד הבוגר שקיים בתוככם. רק חשיבה בוגרת שבבסיסה לקיחת אחריות על איכות חייכם, מובילה להתנהגות ולעשייה בוגרת שתעניק לכם את היכולת להתמודד עם דברים שעד עכשיו נראו לכם בלתי ניתנים להשגה. השבוע שחותם את השנה, טוב לקבלת החלטות חשובות, לחתום על מסמכים או לבצע רכישה/מכירה גדולה כמו למשל דירה או רכב...

זוגיות: יש לכם הזדמנות טובה לתת לזוגיות שלכם קצת יותר.

לרווקים: זהו זמן נהדר לצאת לפגוש את השותף שלכם לחורף הקרוב. מפגש עם דמות חיובית ודומיננטית משפיע עליכם לטובה.

לנישואים: היכולת שלכם להבליג ולמחול על כבודכם, תעמוד לזכותכם. לכן גם אם האגו שלכם נפגע, אל תתנו לנהל אתכם. התנהגות בוגרת ושכולה, תאפשר לכם לחזק את הקשר ולהימנע מקרירות מרגיזה.

 

 

 

 

מזל מאזניים

הרעיון שעומד מאחורי השבוע הקרוב, מלמד על כך שהגיעה העת לצאת לדרך חדשה. רבים מבני מזל דלי חשים שנשמתם חסרה דבר מה ושהמסגרת בה הם נמצאים חונקת אותם ולא מאפשרת להם להתפתח ולבצע את מה שהם רוצים באמת. אצל חלקכם מדובר במערכת זוגית שסובלת מעייפות ושחיקה ואצל חלקכם מדובר במקום עבודה או בעיסוק שכבר אינו מניב בעבורכם את מה שאתם מחפשים. רק מה... בליבכם פנימה אינכם מאמינים מספיק ביכולות שלכם לקום ולעשות את מה שדרוש כדי להפוך את מה שלא בסדר - לבסדר, כך שלרוב אתם פסיביים. התנהגות זו מותירה את עתידכם בידיים זרות והדבר יוצר בליבכם תחושת תלות שאין לה כל אחיזה מוצדקת במציאות. התחברות לאמונה בעצמכם ובבורא עולם תאפשר לכם לקבל שליטה ואחריות מחודשת על האופן בו נראים חייכם.

זוגיות: אומרים שמי שמוציא מהפה שלו כל מה שהוא רוצה לומר, בכל זמן שהוא רוצה לומר, סופו שישמע דברים שהוא לא רוצה לשמוע, מאנשים שהוא לא רוצה לשמוע. אם תלמדו איך לתקשר עם בן/בת הזוג שלכם, תמנעו מהמצבים הללו מראש. אירוע שהתרחש לאחרונה בתא המשפחתי מאפשר לנשואים שביניכם לקבל תמונת מצב עדכנית לגבי איכות הקשר בו אתם מצויים. חשוב לציין שתהליכי קבלת ההחלטות שלכם יהיו אלו שיכתיבו כיצד יתפתחו העניינים. קשר זוגי או רומן חדש שנמצא בשלביו הראשוניים מפיח בליבכם תקווה מחודשת בכל מה שקשור לאהבה, רומנטיקה ושיתוף. חופשה או טיול נעים יתרחשו בקרוב. לקראת סוף השבוע הבא, יש ירידה באנרגיה ומומלץ לגלות ערנות וזהירות. 

מזל עקרב

שבוע חיובי ניצב בפתח קושי או בעיה שהעיקו על ליבכם, מתפוגגים והדבר מחזיר לכם את האמון והביטחון העצמי שקצת אבדו לכם לאחרונה.

לתלמידים שביניכם: זהו שבוע טוב להגשת מבחנים ועבודות אשר יעידו כי אתם שולטים בחומר הנלמד.

בבית: לאחר תקופה של חוסר שקט יש קצת שלווה והדבר נובע מעצם העובדה שלאחרונה הגעתם לתחושת השלמה עם מצב זה או אחר. שלמות זו, מקלה על תפקודכם ביום יום.

כספים: יש לכם חשק לבזבז וזה טבעי. הרשו לעצמכם לעשות זאת אך הציבו לעצמכם את הגבולות ואל תחרגו מיכולותיכם. אלו מכם המחפשים זוגיות ייהנו השבוע מתחושה של אמון עצמי והקשבה לקולם הפנימי אשר ידריך אותם למחוז חפצם. לאלו מכם השוקלים יציאה לטיול או חופשה קצרה, הדבר מומלץ ביותר ואף יביא לעונג רב.

זוגיות: זהו שבוע טוב לביסוסם של קשרים זמניים והפיכתם לדבר מוצק ויציב. לנשואים שביניכם שיבחרו לשלב בשגרת חייהם קצת אווירה של רוחניות ורומנטיקה צפוי שבוע מענג... לאלו מכם שסיימו קשר, ממליצים הקלפים ללמוד ולהכיר את היתרונות שיש בלהיות קצת לבד.

 

 

 

 

 

מזל קשת

 

יש ביום ההולדת אווירת שמחה אבל בפנים בתוך הלב אין הרבה חשק לשמוח. רבים מבני מזל קשת, נמצאים בעמדת המתנה וציפייה לקבלת תשובה או מענה כזה או אחר, שיאפשר להם להבין ולראות מהו הצעד הבא שעליהם לעשות. בתוך תוככם לא טוב לכם והייתם רוצים שדברים שמתרחשים בחייכם, יסתדרו בצורה אחרת. הקלפים מראים שבשבוע זה התחושה הפנימית שלכם משדרת אותות של הזהרה שמישהו אינו נוהג אתכם ביושר. נושא או עשייה בה אתם עסוקים מצריך מכם לקבל החלטות אשר אמורות לאפשר לכם לפתור דילמה כזו או אחרת. הקלפים מצביעים על כך שאתם מתקשים להחליט והלבטים בהם אתם נתונים יוצרים תחושה של חוסר ודאות ואינם נותנים לכם מנוח. הרשו לעצמכם ליטול פסק זמן קצר על מנת לסדר את הראש ולחשוב מהו הדבר הנכון ביותר בעבורכם לעשות. כמו כן, פניה לייעוץ והכוונה עשויה להאיר את עיניכם.

זוגיות: ריחוק שנוצר עקב קצרים בתקשורת, מציב את זוגיותכם בעמדת המתנה. חשוב לי לומר שישיבה ממושכת על הגדר, לא תביא מזור ועליכם לטפל בנושא בנחישות וברגישות.

בריאות: חולשה בריאותית נובעת מחולשה נפשית או מתח רגשי יוצר כאב באזור הגב התחתון והרגליים. כמו כן, תתכן חולשה או כאב בעניים. הקפדה על רוגע, מנוחה ותזונה נכונה ישפרו את הרגשתכם.

 

 

 

מזל גדי

התחלות חדשות, נתיב מסקרן וחדש שאתם מתחילים לצעוד בו. שבוע חיובי ניצב בפתח ורבים מהגדיים חשים שהביטחון העצמי שלהם הולך ומתחזק והדבר משתקף באופן שבו אתם בוחרים להתנהג ולפעול. התחלות חדשות בתחום הרגש, הרוח והאמונה עולות על הפרק והדבר יכול לבוא לידי ביטוי בכמה מובנים: תחילתם של לימודים/עבודה או העשרה או תחילתם של מערכות יחסים רגשיות שקשורות בזוגיות, אהבה ועניינים שבלב. באופן כללי ניתן לומר ששינויים שביצעתם לאחרונה הן במעשה והן בקו המחשבה, מוכיחים את עצמם ואתם חשים שבסך הכל אתם בכיוון הנכון, וכל שעליכם לעשות הוא לנצל את המומנט שנוצר ולהמשיך להתקדם. כדי שתוכלו לעשות זאת בהצלחה יהיה עליכם להתחבר לאומץ הלב, לאמונה ולמיומנות שלכם. עליכם להבין שיש לכם את כל הכלים הדרושים על מנת שתוכלו להתמודד בהצלחה עם כל מה שנקרה בדרככם. הבנה שאתם מסוגלים, יכולים וכו'... זהו המפתח להצלחתכם. האמינו בעצמכם בכל לבכם וההצלחה לא תאחר לבוא.

זוגיות: הזוגות שביניכם שישכילו לנתב בתבונה וביעילות את האנרגיות החיוביות של אהבה, מין וזוגיות, יוכלו להתחדש באופן רגשי במערכת הקיימת.

לרווקים: רוחות חדשות מנשבות ומביאות עימם הזדמנויות טובות להיכרויות שיש בכוחם לרגש אתכם.

לימודים והתפתחות אישית: זהו זמן טוב ללימודים או עיסוקים הקשורים בעולם הרוח. 

 

 

 

 



מזל דלי

הצורך לקדם החלטות ולהניע תהליכים שעד עתה זחלו בעצלתיים, מחייב אתכם לשנות גישה ובשבוע הקרוב, יהיה עליכם לאמץ התנהגות אסרטיבית ונחושה. עד לאחרונה, נטייתכם הייתה לזרום, לעגל פינות ולהימנע מוויכוחים אולם הפעם עליכם לעמוד על שלכם בכל מחיר, הדבר ישתלם לכם.

בבית: אינכם מורגשים מספיק. ייתכן ואתם טרודים בעניינים אחרים (כסף) ואינכם שמים לב שיש מי שזקוק לכם, לכן השתדלו להעניק מעצמכם יותר בעיקר לבני הדור הצעיר. לימודים והעשרה, עולים על הפרק ולמרות הקשיים, כדאי מאוד לעשות זאת.

זוגיות: ניתן לומר שלמרות שאתם חושבים שהדברים בסדר, הגיע הזמן לגוון ולחדש. התפכחות מאשליה מסוימת תוביל לתחילתו של מהלך אשר יוביל לתוצאות חיוביות ביותר. לזוגות שחושבים על הרחבת המשפחה, הגיע הזמן להפסיק לחשוב ולהתחיל לעשות, ההצלחה מובטחת. דליים שסיימו מערכת יחסים – אל חשש, תחושת הכאב והצער יתחלפו במהרה ברגשות אחרים. חשוב שתדעו, שלמרות הכאב בחרתם נכון.  

בריאות: חולשה אנרגטית מאפיינת את השבוע הקרוב אך אין מקום לחשש, הרשו לעצמכם לנוח ולהירגע, בע"ה הכל יהיה בסדר.

                              

 

 

 

מזל דגים

 

המוטיב המרכזי שיאפיין את השבוע הקרוב יהיה הצורך להתמודד מול התלבטויות ודילמות הקשורות בעיקר לעתידכם המקצועי והזוגי כאחד. הקלפים מצביעים על כך שבשלב זה אתם מתקשים להגיע לידי קבלת החלטה כזו או אחרת אשר יש ביכולתה להכניס לחייכם את השינוי אותו אתם מבקשים לעצמכם. עליכם לדעת ולהבין כי רק נטילת אחריות ושינוי בדפוסי החשיבה שלכם יביאו לכך שתוכלו לקחת לידיכם את המושכות של עגלת חייכם ולנתבה לעבר נתיב חיובי של שינוי, שיפור וצמיחה. זכרו! "אם אין אני לי מי לי?".  

זוגיות: אינכם מצליחים להתחבר לתשוקה ולמיניות בה התברכתם והדבר בא לידי ביטוי בחוסר חשק.  תהליך זה נובע מעצם העובדה כי אין לכם שקט בנשמתכם ונפשכם מוטרדת. עליכם להיות כנים עם עצמכם ועם בן הזוג ויחד לדון ולדבר על מה שמעיק ומפריע. שיחה כזו, יש ביכולתה לשפר את תחושותיכם.

לרווקים: קשר שהחל מעניק לכם תחושות נעימות אך את בליבכם, אתם עדיין מתקשים לתת. מומלץ לתת לזמן לעשות את שלו ולא למהר או לנהוג בחיפזון. כמיהה ללמידה ולהתפתחות מפעמת בלבכם. אל תפחדו להירשם ללימודים כל שהם. עשייה שכזו תאפשר לכם לפתוח נתיב חדש שיכניס לחייכם הזדמנויות טובות לצמיחה ולהתפתחות.

 

 

 

 

 

 

 

"כי שפתי כהן ישמרו דעת ותורה יבקשו מפיהו כי מלאך ה' צבאות"

"יִהְיוּ לְרָצון אִמְרֵי פִי וְהֶגְיון לִבִּי לְפָנֶיךָ. ה' צוּרִי וְגואֲלִי"

"הָשִׁיבָה לִּי שְׂשׂוֹן יִשְׁעֶךָ וְרוּחַ נְדִיבָה תִסְמְכֵנִי"

 

(14671)

בכבוד רב בענווה וברוח טובה

עוזי הכוהן

0523646914

 

לראש הדף       


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה