בר, פאב או מסעדה? איפה נבלה בדייט ראשון?!



החורף כמעט הגיע ואיתו עונת הדייטים החמה. דייט ראשון תמיד מלחיץ, מעורר בנו התרגשות ובעיר חורפית כמו ירושלים, צריך למצוא את המקום החמים והמושלם לדייט מהסרטים. בר, פאב או מסעדה? ללא בזבוז זמן נוסף, בואו נברר איזה סגנון הוא הנכון ביותר לדייט הראשון

בר- בר הוא מקום בילוי המוני שבערב ממוצע מתחלפים בו לא מעט אנשים. לרוב המוסיקה בברים גבוהה שקשה לנהל שיחה אפילו עם המלצרית או הברמן ועשן הסיגריות מונע מאיתנו להבחין בבן/ת הזוג שלנו. הסיכוי למצוא מקום שקט באופן יחסי הוא אפסי ואנו יכולים למצוא את עצמנו לאורך הדייט שותקים או ממש מתאמצים לדבר בקול רם בכדי שבן/ת הזוג שלנו יבינו אותנו. מומלץ לדייט שלישי או רביעי בהם האווירה פחות לחוצה ויותר בטוחה גם אם יחלוף לו רגע של שקט על הבר ללא מבוכה.

פאב- להבדיל מבר, פאב הוא מקום יותר אינטימי ושקט. לרוב, הלקוחות המגיעים אל המקום הם קבועים ובוגרים בגילם, כך שמוסיקה גבוהה יכולה להטריד את הלקוח. בפאבים טובים ישנו איזור לאוכלוסייה המעשנת, גורם חשוב המאפשר לקהל הלא מעשן לבלות במקום בצורה נעימה יותר. בנוסף, הזמן עובר מהר אם נהנים, מזמינים כמה דרינקים טובים, האווירה משתחררת והלחץ יורד, צוחקים ומבלי ששמתם לב מרימים את הכיסאות כאות לסגירת המקום. מומלץ בחום לדייט ראשון בילוי בפאב גדול, מעוצב שיעביר את תחושת הלחץ עוד לפני שהזמנו את הדרינק הראשון ויש תפריט נשנושים קל- בהחלט לא פאבים שכונתיים. 

מסעדה- המסעדה היא מקום הבילוי הקלאסי לדייטים הראשונים. גברים יקרים, אישה תמיד תזמין סלט. גם אם היא טוענת שהיא אוכלת הכול- היא לא! בחורה בדייט ראשון תמיד תזמין את המינימום שבמינימום ותאמר שזה יותר מידי בשבילה בזמן שהקיבה שלה זועקת למזון. למרות הכול, מסעדה היא המקום האולטימטיבי מאז ומעולם לבלות בו בדייטים ובדייט ראשון בפרט ומדוע?  משום שלרוב מסעדות הן מקום בילוי נוח בהן אוכלים, שותים וניתן לנהל שיחת היכרות(כמו חבילת גלישה). לדעתי האישית, הייתי ממליצה על מסעדה כמקום בילוי בדייט השני ולא הראשון, בה יש מגוון רחב של מנות לקהל השומר כשרות וגם לקהל שלא שומר כשרות. בנוסף, בדייט שני (במידה ויש דייט שני) הלחץ יורד משמעותית והאווירה נוחה יותר לשיחה מעמיקה לאור נרות, יין אדום ואוכל טוב.

אחרי שהתרשמנו מהסיטואציות השונות בכל מקום בילוי לדייט הראשון, לאן ניקח את הדייט שלנו? בכל מקום אליו נבחר ללכת יש לזכור נקודה חשובה- לעולם לא לשתות כוסית אחת יותר מידי בדייט ראשון.

עד לסופ"ש הבא

צאו, תכירו ותבלו. זכרו- אם שותים לא נוהגים!

שלכם, יפית. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה