תחזית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט שבין 02/11/12 ועד 08/11/12



תחזית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע
שבין 02/11/12 ועד 08/11/12

 
מזל טלה מזל שור מזל תאומים
מזל סרטן מזל אריה מזל בתולה
מזל מאזניים מזל עקרב מזל קשת
מזל גדי מזל דלי מזל דגים

 


 
 

 

 

 

 

 

 

מזל טלה

המון שאלות שקשורות בצמיחה אישית ובהתפתחות רוחנית מעסיקות אתכם, ורבים מכם מוצאים את עצמם השבוע מבולבלים ותוהים מה עליהם לעשות כדי להכניס לתוך חייהם קצת עניין מעבר לפעילותם השגרתית והיומיומית. כדי להיחלץ מהמצב בו אתם נתונים יהיה עליכם להתמסר לנושא מנקודת מבט אחרת שבבסיסה הידיעה המתמדת שאתם הם אלו שיוצרים את עתידכם. הפנמת תהליך זה תאפשר לכם לרדת לעומקם של דברים, והבנה מעמיקה של הנושא תאפשר לכם לעשות את השינויים הדרושים לשם כך.

בבית: שימוש מוגזם ברגש ללא כל הגיון, עשוי להעמיד אתכם במצבים של לחץ. חשוב לדעת שבעולם החומרי, יש צורך בהגיון ולא רק ברגש, לכן השבוע תנו לראש להוביל.

זוגיות: עכבות מיותרות מונעות מכם לנצל את הפוטנציאל הזוגי שאצור בכם. שמירה על ראש פתוח וחשיבה יצירתית תוכל לקדם אתכם לעבר הפתיחות הרצויה. רומן או קשר זוגי חדש שהחל לא מזמן מתקיים ממניעים יצריים בלבד, היזהרו לבל תפגעו! 

 

 

מזל שור
 

 

התחושה שהקרקע מתחת לרגליכם מתייצבת, מאפשרת לכם לפעול בצורה יעילה יותר, ותחושת הביטחון העצמי שלכם משתפרת. בכלל באופן כללי האווירה סביבכם משתפרת והדבר מאפשר לדברים טובים להיכנס לחייכם. המוטיב המרכזי השבוע, קשור בעיקר ליציאה לדרך חדשה שמובילה לשינוי חיובי, שקשור בעיקר לענייני הרגש והרוח.

 

זוגיות: רומן או קשר זוגי הולך ומתהדק ומחשבות על חתונה/מיסוד כזה או אחר עולות על הפרק.

 

לרווקים שביניכם: אתם חשים בשלים ליצירת מערכת יחסים רגשית ואוהבת. ואכן, בזמן הקרוב צפויה הכרות מעניינת שעשויה להתפתח באופן חיובי.

 

לנשואים שביניכם: יהיה שבוע טוב בו תוכלו ליצור מהלכים זוגיים משותפים שיחזקו את יסודות זוגיותכם. חופשה או טיול שיתרחשו בזמן הקרוב ירימו לכם את המורל. כמו כן בשורה משמחת בדרך אליכם. 

 

 

 

מזל תאומים

השבוע יהיה עליכם לתת ביטוי לפן השכלתני וההגיוני שהתברכתם בו. הפעלת שיקולים רגשיים לגבי נושא או עניין המעסיקים אתכם תגרום לכך שלא תשיגו את מבוקשכם. שיפוט שקול ומאוזן של הדברים יאפשר לכם לנהוג ביושר, בראש ובראשונה עם עצמכם אך גם עם הסובבים אתכם. כמו כן, עליכם לקחת בחשבון את הצדק הרוחני והקוסמי שקיים בעולמנו. צדק זה בא לידי ביטוי בכל דבר שאתם עושים, כך שלמעשה מעשיכם ישפיעו על עתידכם לטוב או לרע. עיקרון הגמול מבטיח לכם שעל מעשה טוב תקבלו טוב, לכן היו הוגנים וישרים.

זוגיות: המהות המרכזית בשבוע זה תעמוד בסימן של לדבוק באמת ולפעול ביושר והגינות כלפי עצמכם וכלפי בן זוגכם. הקלפים מצביעים על כך שרבים מכם אינם אומרים את אשר על ליבם והדבר מוביל למתח ותסכול. עליכם לזכור שבזוגיות אין מקום לבושה. חוסר תקשורת עלול להוביל למצבים לא נעימים. שיחה עם בן הזוג על כל אשר מפריע לכם תאפשר לתקן את המצב. לאלו מכם שנמצאים בהליכי גירושין, ממליצים הקלפים להימנע מעקשנות יתר שמעקבת את השלמת התהליכים.

מזל סרטן

הקלף השבועי שלכם הוא קלף ארבעת הגביעים. הקלף מלמד שהתחושה הכללית שעוטפת אתכם בשבוע זה היא של דאגה, חוסר מזל ורחמים עצמיים. תהליך זה של הלקאה עצמית גורם לכך שאתם מסתגרים/מתכנסים בתוך בעצמכם מבלי לשים לב, כשלמעשה אלוקים מאיר אליכם פנים. בדיקה אמיתית וכנה של הדברים שמתרחשים בחייכם תאפשר לכם לדעת ולהבין כי למרות הכל אתם ברי מזל, כך שלכאורה אין לתחושותיכם סיבה מוצדקת. אם כך, עליכם לשאול את עצמכם מניין התחושות הללו נובעות? בדיקה אמיתית וישרה תצביע בברור שבחרתם לחוש כך מרצונכם החופשי. במידה ותאמצו גישה חדשה שבבסיסה פחות הרגשת קורבן ויותר הבעת תודה על כל הטוב שיש בעולמכם, תזכו לעלות שוב על נתיב של צמיחה רוחנית אשר ממתינה לכם ממש מעבר לפינה.

זוגיות: עליכם להתאמץ קצת יותר למען הזוגיות שלכם. רבים מכם מצפים שבן הזוג יעשה מעשה כלשהו שעליו תוכלו להגיב. עליכם להבין כי הציפייה לעשייה מצד בן הזוג אינה פותרת אתכם מעשיה. במידה ותבחרו לקחת בשתי ידיים את האחריות על הזוגיות שלכם ותעשו בעצמכם, תקבלו רק טוב.

התפתחות אישית: המהלכים שחוויתם בתקופה האחרונה הובילו רבים מכם להבנה שהם צריכים לעשות תשובה... כפי שאני רואה את הדברים, עשיית תשובה משמעה הכרה בדפוסי ההתנהגות הלא מוצלחים שלכם, השקעת מאמץ להשתחרר מהם, ושילוב של עשייה חיובית ומידות טובות בחייכם. אם תרצו לצרף לזה שמירת מצוות נוספות... עשו זאת ויבושם לכם. 

 

 

 

 

 

                                

 

 

 

 

 

מזל אריה

התקופה הקרובה מזמנת לרבים מבני מזל אריה מבחנים רבים. המוטיב המרכזי במבחנים אלו יעמוד בסימן השאלה האם אתם באמת שמחים ומאושרים בחלקכם? אנשים מאושרים הם אנשים שיודעים להתמודד עם תסכולים ואכזבות מבלי שתשבר רוחם ויפלו פניהם והם מסוגלים למרות האכזבה/קושי, לעבור הלאה ולחפש את הדבר המעניין הבא. השבוע, חוסר שביעות רצון מוביל לתחושת אכזבה ולראייה פסימית של המציאות. אט אט אתם מתפכחים ומבינים שהאופן בו אתם חיים את חייכם, אינו מספק לכם את מה שאתם באמת צריכים. למעשה, ניתן לומר שרבים מכם מרמים את עצמם כל יום מחדש כך שאינכם מצליחים להתחבר להנאות החיים הפשוטות ואתם מבצעים את מעשיכם מתוך תחושה של חובה, שגרה וחוסר ברירה. תהליך זה מעיד כי הגיעה העת להכניס בחייכם שינויים כאלה ואחרים שיאפשרו לכם להמשיך ולאתגר את עצמכם בדרך לחיפוש האושר. אני מאמין שעלינו לחפש את התשובות לשאלות שמציקות לנו בתוכנו. במידה ואינכם יכולים לעשות זאת בכוחות עצמכם, אין זו בושה לפנות לעזרתו של איש מקצוע שיאיר את עיניכם.

בבית: קיים לחץ מסוים אשר עלול להוביל לחיכוכים עם בני הזוג ובני הבית. סבלנות, התחשבות ואורך רוח, יאפשרו לכם להימנע מכעסים והתפרצויות אשר אתם עשויים להצטער עליהם מאוחר יותר.

זוגיות: בתוך לבכם אתם חשים ויודעים שהדברים אינם מתנהלים כשורה אך אינכם עושים דבר על מנת לשנות את המצב. חוסר מעש מצדכם רק יחריף את מצבכם ולכן כדאי ומומלץ לפנות לבן הזוג ולדבר על כל מה שמציק לכם, שיחה שתתנהל בכבוד הדדי יכולה להפיג את חוסר הודאות ולהוביל ליציבות.


מזל בתולה

לאחרונה אתם משקיעים מאמץ רב בכל הקשור לעבודה וקריירה. למרות שנושא זה דורש את מירב זמנכם ותשומת לבכם ההשקעה בסופו של דבר משתלמת! ובעתיד הלא רחוק תזכו לקטוף את פירות המאמץ שהושקע על ידכם.

לתלמידים שביניכם: זהו שבוע טוב להגשת מבחנים ועבודות אשר יעידו כי אתם שולטים בחומר הנלמד. כמו כן, זהו שבוע מבורך לגשת למבחני נהיגה, ראיונות עבודה והגשת מכרזים.

בבית: לאחר תקופה רוגשת של חוסר שקט, יש קצת שלווה והדבר נובע מעצם העובדה שלאחרונה הגעתם לתחושת השלמה עם מצב זה או אחר. שלמות זו, מקלה על תפקודכם ביום יום.

זוגיות: אלו מכם המחפשים זוגיות ייהנו השבוע מתחושה של אמון עצמי והקשבה לקולם הפנימי אשר ידריך אותם למחוז חפצם. זהו שבוע טוב לביסוסם של קשרים זמניים והפיכתם לדבר מוצק ויציב. לנשואים שביניכם שיבחרו לשלב בשגרת חייהם קצת אווירה של רוחניות ורומנטיקה צפוי שבוע מענג... לאלו מכם השוקלים יציאה לטיול או חופשה קצרה, הדבר מומלץ ביותר ואף יביא לעונג רב. 

 

 

מזל מאזניים

הצורך לרפא את עצמכם בעיקר מבחינה נפשית ורגשית צף השבוע ועולה. עייפות נפשית וחולשה פיזית מעלים על פניכם קדרות מסוימת. תהליכים אותם אתם עוברים כעת גוזלים מכם המון כוח ואנרגיה והתחושה שכבר אין לכם חשק וסבלנות לחלק מהדברים שמתרחש סביבכם, מכה בכם שוב ושוב. כדי להתגבר על המצב ולעבור את התקופה הזו בשלום, ממליצים הקלפים להיעזר בשרותיה של הרפואה האלטרנטיבית. השילוב שבין הרפואה הקונבנציונאלית, לרפואה האלטרנטיבית, יכול לתת לכם מענה מהיר ויעיל לפתרון בעיותיכם הן ברובד הגוף והן ברובד הנפש. מבחינה רוחנית, ניתן לומר שהגעתם לסוף שלב בתחום כזה או אחר בחייכם וכעת עליכם לעצור ולחשוב כיצד להמשיך מכאן את דרככם. יחד עם זאת כדאי להימנע בשלב זה מקבלת החלטות מרחיקות לכת וזאת משום שבחודש הבא צפויות התפתחויות חדשות ומעניינות שיעזרו לכם לקבל את ההחלטות הנכונות ביותר עבורכם.

 

בריאות: חולשה, רפיון וחוסר מיקוד יאפיינו את השבוע הקרוב. תהליך זה קורה היות וגופכם איננו מאוזן די הצורך. קבלת הילינג, רייקי או כל טיפול אנרגטי אחר, יעזור לכם להגיע לאיזון הדרוש והדבר יתרום רבות לחיזוקכם האישי והרוחני גם יחד.

 

 

 

 

מזל עקרב

מעגלים ישנים שבחרתם לסגור, פותחים בפניכם מעגלים חדשים. ההבנה ששחרור של הישן מפנה מקום לדברים חדשים, היא המפתח לחזוקה נכונה של הגוף והנפש. המאפיין של התקופה הקרובה, הוא סיומו של פרק כזה או אחר בחייכם ותחילתו של פרק חדש. אצל חלקכם מדובר בסיומה של תקופה מייגעת ותחילתה של תקופה חדשה וטובה יותר. אצל חלקכם מדובר בסיומם של מערכות יחסים (זוגיות, עסקים) שתם זמנם ואצל חלקכם מדובר לצערי בפטורים או סיום של תקופת עבודה. בכל מקרה ויהיה אשר יהיה, התהליך מביאי בעקבותיו תחושה של הקלה ושחרור.

זוגיות: מחשבות חומריות גורמות לכם להתרחקות מבן הזוג. למעשה, ניתן לומר שרמת החשק שלכם השבוע טמונה בארנקכם. היו חכמים ואל תתנו לחולשה כלכלית למנוע מכם להיטען באנרגיות חיוביות שיש לזוגיות להציע לכם. לזוגות שביניכם שנמצאים בתהליכי פרידה וסיום של קשר, זהו שבוע טוב ללבן סוגיות שעד עתה מנעו מכם את השחרור שאליו אתם מייחלים. הימנעות מעקשנות מיותרת ונכונות לויתורים יסייעו בידיכם לקצר הליכים. מעבר דירה ושינוי של מקום המגורים עולה על הפרק.

התיקון השבועי: להשלים פעולות ומשימות עד הסוף. זכרו! המתחיל במצווה אומרים לו גמור. פיוס והשלמה עם חבר או בן משפחה יוצר הקלה בלבבכם. יום הולדת שמח ואלוהים אתכם

 

 

מזל קשת

 

המון בלבול, התלבטות וחוסר ארגון מונעים מכם את ההתקדמות אותה אתם רוצים. אצל חלקכם מדובר בבלבול רגשי אשר מונע מכם את היכולת לקבל החלטה או בחירה שקשורה בתהליכים שעוסקים ביצירת קשר רומנטי ובזוגיות, ואצל חלקכם מדובר בבלבול והתלבטות בדברים שקשורים בעבודה, בהתקדמות מקצועית ובהחלטות ובחירות הקשורות בקריירה ויעוד. כדי להיחלץ מהמצב בו אתם מצויים, יהיה עליכם להבין ולדעת כי לספק יש מחיר. לכן, כל בחירה שתעשו תהיה טובה ועדיפה מאי בחירה כלל.

זוגיות: המוטיב העיקרי בשבוע זה עומד בסימן של ספקות לגבי איכותה וחוסנה של המערכת הזוגית שלכם. מהמקום בו אתם נמצאים כעת, הדרך לריחוק ולמשבר קצרה ביותר. במידה ולא תשכילו לבלום את ההידרדרות הרגשית, תמצאו את עצמכם תוך זמן קצר במקום שאתם לא כל כך רוצים להגיע אליו.

לרווקים: רומן או קשר זוגי שמתנהל, מתוך מקום לא נכון, מוביל לבלבול ולחוסר יציבות רגשית. תהליך זה מעיד שכדאי מאוד לשקול את כדאיות הקשר.

התיקון השבועי: סוף מעשה במחשבה תחילה. על מנת להצליח יש לתכננן דברים מראש. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

מזל גדי

 

למרות שאתם במרכזה של עשייה חיובית כזו או אחרת, מוקפים באנשים שמערכים אתכם, רבים מכם עדיין חשים בבדידות מסוימת והמוטיב המרכזי שיאפיין את השבוע הקרוב הוא הצורך בחשיבה חיובית. תוכניות ומהלכים שהתרחשו לאחרונה בחייכם, גזלו מכם אנרגיה רבה והעומס והאחריות שמוטלים על כתפיכם גורמים לכך שלעיתים אתם חשים שאינכם מסוגלים לשאת לבד את המשא. כולי אמונה שהתחברות לחשיבה חיובית תסיע בידיכם לראות את הדברים באור שונה שבעקבותיו תוכלו לבצע את המוטל עליכם ביתר הצלחה. שיתוף של אדם נוסף לרבות חבר קרוב בתוכניותיכם העכשויות והעתידיות, גורם לעיכוב ולקשיים אנרגטיים בהוצאה אל הפועל של אותן תוכניות עצמן. כדי ליצור שינוי ולהימנע מעיכובים, פשוט תסתמו את הפה ואל תמהרו להיכנע לאגו שלכם שרוצה להרגיש גדול וחשוב.

מוסר: כניעתכם להרגל מגונה, התמכרות או התנהגות שלבבכם אינו שלם איתה, פוגמת בערך העצמי שלכם והדבר בא לידי ביטוי בהאטה בהתקדמות הרוחנית שלכם עד כדי צעידה במקום.

בבית: יש נטייה של דברים להתקלקל, נצלו את השבוע הקרוב לתחזוקה מונעת ובצעו תיקונים כאלה ואחרים.

זוגיות: קושי לשמור על רעננות בתוך הקשר הזוגי, יוצר זוגיות שכלתנית ובלתי מרגשת. תהליך זה של כהות חושים בזוגיות, עשוי להוביל לבעיות בטווח הארוך. על מנת לשמר קשר זוגי ארוך טווח, יש צורך לתחזק אותו. מה זה אומר? זה אומר שאסור ליפול לשגרה, וחובה להרגיש מוערכים ושווים בתוך המערכת הזוגית. איך עושים את זה? פשוט מאוד, לוקחים אחריות ופועלים ליצירת שינוי. 


מזל דלי

 

אכזבה מציפייה שלא מומשה, סיום של קשר, פיטורין, סוף דבר אבל אין דבר. פצעים רגשיים מהעבר צפים ועולים וזה סימן בעבורכם שהדחקת בעיות והתעלמות מכוונת ממהלכים שעליכם לבצע, אינם הדרך הנכונה לפתרון בעיותיכם. הקלף מעיד כי במוחכם אתם יודעים היטב מה לעשות, אך בליבכם אתם חוששים מתהליכי היישום ומההתמודדות שכרוכה בכך. תהליך זה של חוסר התאמה בין הרגש לבין השכל, יוצר אצלכם את הספק שמונע מכם להניע את גלגלי השינוי אותו אתם מבקשים לעצמכם. כדאי שתדעו, שהאדם היחידי שיכול לחולל בעבורכם את המפנה, הוא אתם עצמכם! לכן, עיצרו לרגע וחישבו, אם הייתם יכולים להתקדם היום רק צעד אחד קדימה... איזה צעד הייתם עושים? מה הייתם משנים? זכרו גם מסע גדול מתחיל בצעד אחד קטן. היהדות מלמדת, שככל שהכאב או הקושי אותו אנו חווים בדרכנו לעבר מטרה מסוימת גדול יותר, כך תגדל ההנאה מההצלחה שבהשגתה. במלים אחרות: כגודל הקושי, כך גודל השכר. לכן, אל לכם למהר ולהיכנע אל מול כל משבר. אם אינכם מסוגלים לבצע את התהליך בכוחות עצמכם, פנו לעזרתו של איש מקצוע שיעזור לכם לגשר בין הפערים שמתחוללים בנשמתכם.

זוגיות: מתח ששורר גורם לאווירה לא נעימה - היזהרו בלשונכם!

בריאות: חולשה כללית מאפיינת את השבוע הקרוב ויהיה עליכם להקפיד על מנוחה לנפש ותזונה נכונה לגוף. כמו כן, הימנעו מרגשות שלילים כגון: כעס, קנאה, פחד אכזבה וכדומה.

 

 

 

 

 

מזל דגים

 

השבוע מזמן בעבורכם התחלות ונתיבים חדשים בעיקר בכל הקשור לנושאים שעוסקים בפרנסה, ביכולת השתכרות ועבודה. כעת זהו זמן טוב להוציא אל האור תוכניות או פעולות שאתם מתכננים מזה זמן רב. לאלו מכם שיתגברו על החששות הכרוכים בדבר, צפויה הצלחה וגמול על המאמץ שהושקע.

בבית: ויכוחים בעקבות מידע שגוי, חוסר הבנה או רגשות מוטעים עלולים להוביל לסכסוך מיותר עם בני משפחה, בני זוג או חברים. אל תמהרו לחרוץ דין ולשפוט לפני שיהיו לכם את כל הנתונים הדרושים לקבלת ההחלטות הנכונות.

זוגיות: רבים מכם אינם אומרים את אשר על ליבם והדבר מוביל למתח ותסכול. עליכם לזכור שבזוגיות אין מקום לבושה. חוסר תקשורת עלול להוביל למצבים לא נעימים. שיחה עם בן הזוג על כל אשר מפריע לכם, תאפשר לתקן את המצב ובע"ה להחזיר עטרה ליושנה.

לרווקים: היכרות חדשה או מפגש מעניין, יוצר הזדמנות חדשה ליצירת מערכת זוגית.

 

 

 

 

 

 

 

"כי שפתי כהן ישמרו דעת ותורה יבקשו מפיהו כי מלאך ה' צבאות"

"יִהְיוּ לְרָצון אִמְרֵי פִי וְהֶגְיון לִבִּי לְפָנֶיךָ. ה' צוּרִי וְגואֲלִי"

"הָשִׁיבָה לִּי שְׂשׂוֹן יִשְׁעֶךָ וְרוּחַ נְדִיבָה תִסְמְכֵנִי"

 

(12978)

בכבוד רב בענווה וברוח טובה

עוזי הכוהן

0523646914

 

לראש הדף       


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה