סטודנטים דורשים יותר



ירושלים היא אחת הערים המפותחות בארצנו הקטנה ויש בה ייחודיות וקסם. סטודנטים רבים ממלאים את העיר כמידיתחילת שנה שנה ומוצאים בה מקומות עבודה שניתן לשלב אותם עם הלימודים, מתנדבים במקומות רבים וכמובן מבלים בעיר הקודש

השנה פתחתי את שנת הלימודים השנייה שלי באקדמיה וכמו סטודנטים רבים בחופשת הקיץ האחרונה גם אני עמלתי  כדי לממן את שכר הלימוד ואת ההוצאות הנלוות הנוספות וגם רציתי לבלות. לסטודנט בילוי מתחלק לכמה סוגים : מועדון, בר, פאב או סתם בילוי אצל חבר לספסל הלימודים. עם תחילת השנה הכסף אוזל , חסכונות מן הקיץ נגמרים , והבילוי מצטמצם לישיבה אצל חברים לספסל הלימודים (נשמע ממש מעייף ומשעמם- בדיוק!).

להיות סטודנט זוהי משימה לא קלה ואחרי יום מתיש של לימודים או שבוע עמוס בעבודות, הדבר שסטודנט הכי רוצה הוא כוס בירה עם החבר'ה בבר קרוב או  פאב שקט כדי  לנקות את הראש ואפילו בתקופת לחץ (מבחנים) גם מועדון כדי להתפרק בריקודים שמשקפים את היכולת המוטורית שאנחנו מאבדים בגלל הניוון  שנגרם לנו בגין הישיבה על ספסל הלימודים  השבוע פנו אליי סטודנטים ושאלו מדוע מקומות הבילוי בעיר לא מתחשבים  בסטודנטים עם הצגת תעודות סטודנט? כמובן שאנחנו מדברים כאן על כסף! לצערי לא הייתה באפשרותי היכולת להשיב לשאלתם. כיום כדי לבלות אנחנו צריכים בארנק סכום של 200 שקלים לפחות כדי לשאת בהוצאות המוניות, במידה ולא הצלחנו למצוא נהג תורן, משום שאם שותים לא נוהגים! תשלום  בכניסה למקומות בילוי מסוימים ואם שכחתי לציין- האלכוהול במקומות הבילוי יקר.

שלא תבינו אותי לא נכון, הסטודנטים לא מבקשים את רחמיהם  של בעלי המועדונים או היחצנים אלא התחשבות וזוהי לא בקשה מוגזמת. סטודנט שמחליט להרים את הראש מערימת הספרים ומעוניין לצאת ולבלות, בעיקר מפני שהוא מרגיש חנוק מאיזה ספר בן 400 עמודים המסביר את "פילוסופית המולקולות" המינימום שניתן לעשות הוא להתחשב בו . בליינים שמגיעים למקום בילוי ומציגים תעודת סטודנט אשר שייכת להם כמובן לא מצפים לשלם על כרטיס הכניסה סכום  של 30 -50 שקלים ללא הטבה כמו צ'ייסר חינם ואם יורשה לי, רק מס' מקומות בעיר שקהל הסטודנטים מגיע אליהם נותן הטבה זו וחבל משום שהסטודנטים צמאים למגוון בעיר תרתי משמע. ושוב לא שכחתי לציין את מחירי האלכוהול הגבוהים שבמקרים רבים מונעים מהסטודנטים לצאת לבר הקרוב או לפאב במרכז העיר. לסיים את הערב, לבלות כל  ערב עם שניים או שלושה חברים בבית עם בקבוק של ערק זה לא הבילוי המועדף על אף סטודנט.

 הפיתרון הוא לא לחלק כרטיסי כניסה חינם ולהשקות את הסטודנטים כל הלילה ללא סוף במקומות הבילוי, אלא לנסות להתחשב בכיסם. אחרי הכול קהל הסטודנטים הוא בהחלט איכותי ושווה השקעה. חשוב לציין כי ישנם מקומות בילוי בעיר שמקיימים ליינים מסוימים לסטודנטים ובהם הנחות והטבות בהצגת תעודת סטודנט. המלצתי היא להמשיך ולהרחיב את מגוון מקומות הבילוי כדי שיתאימו גם לנו- הסטודנטים.

צאו, תיהנו וזכרו: אם שותים לא נוהגים.

שלכם, יפית. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה