תחזית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט שבין 19/10/12 ועד 25/10/12



תחזית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע
שבין 19/10/12 ועד 25/10/12

 
מזל טלה מזל שור מזל תאומים
מזל סרטן מזל אריה מזל בתולה
מזל מאזניים מזל עקרב מזל קשת
מזל גדי מזל דלי מזל דגים

 


 
 

 

 

 

 

 

 

מזל טלה

בני מזל טלה ניצבים השבוע בפני אפשרות חדשה והזדמנות טובה לעשייה מבורכת אשר יש ביכולתה להביא לשינוי חיובי בכל הקשור לעבודה וקריירה. חשוב להבין, שכל חוויה שנקרת בדרככם היא הזדמנות ללמוד משהו. התבוננו מסביבכם בכל דבר ודבר שקורה לכם ושאלו את עצמכם: מה זה בא לומר לי? מדוע זה נשלח אלי? ומה אני אמור ללמוד מכך? חשוב לזכור שהזדמנות זו ניתנת לכם משמים, ובמידה ותבחרו לקחתה תזכו לפריצת דרך חיובית ומשמעותית בכל הקשור לתחום העבודה והקריירה ובכל הקשור לתחום האישי והזוגי.

זוגיות: רומן או קשר זוגי שניצב על יסודות רעועים מקבל השבוע הזדמנות מחודשת, ובאפשרותכם לקדם ולהעניק לזוגיות בה אתם מצויים משמעות ועניין. כל שעליכם לעשות הוא להכניס קצת רוחניות ורומנטיקה לעולמכם הזוגי. כמו כן, רומן או קשר שמתנהל על בסיס יצרי בלבד, עשוי להסב אכזבה ועליכם לגלות עירנות לבל תפגעו. 

 

 

 

 

מזל שור
 

האופן שבו אתם מתקשרים עם הסובבים אתכם, עומד למבחן. שימוש נבון בקישורי התקשורת שבהם התברכתם, יאפשר לכם לשפר את מצבכם ולהניע תהליכים שחשוב לכם לקדם. השבוע הקרוב יביא עמו תחושה שעליכם להתחיל ולעשות משהו חדש עם עצמכם בעיקר בתחום העבודה והקריירה. כבר מזמן הרגשתם שמבחינה מקצועית הגיעה העת לשינוי ולהתחדשות ואתם לא טועים. עכשיו זהו זמן טוב לעשייה. כעת אתם בשלים, מאמינים בעצמכם ומסוגלים להתקדם - עשו ותצליחו! לאלו מכם שעוסקים באומנות ויצירה זהו שבוע טוב להוציא את עבודתם לאור, הפתעה נעימה או בשורה משמחת עשויים להגיע ממקור בלתי צפוי והדבר ישפר את הרגשתכם.

זוגיות: חוסר הסכמה עם בן הזוג עשוי להוביל לתחושת ריחוק. השתדלו להיעזר בסבלנות, להימנע ממתיחת ביקורת ונסו לאמץ מעט גמישות מחשבתית. הדבר יקל עליכם להבין את בן הזוג ויציג אתכם באור וחיובי.

לרווקים: אי אפשר לשבת רגל על רגל ולחכות שבן הזוג העתידי שלכם פשוט יתדפק על דלתכם (אם כי, מי יודע, אולי גם זה יכול לקרות). אין תחליף לכך שעליכם לנקוט בפעולה כדי להכיר בני זוג פוטנציאליים, כגון: להירשם לשירות היכרויות דרך האינטרנט, לפנות למשרדי שידוך, לבקש מחברים שיכירו לכם, ללכת למקומות בהם תוכלו להכיר אנשים חדשים או להשתתף בפעילויות שונות כגון הרצאות, חוגי העשרה, סדנאות, טיולים, מכון כושר וכן הלאה. 

 

 

 

 

 

 

 

מזל תאומים

המהות של השבוע הקרוב גלומה בפסוק הבא מתוך בראשית ד'-7, שבו אלוהים פונה אל קין לאחר שזה נכנע לייצר הקנאה בהבל אחיו. "הֲלוֹא אִם תֵּיטִיב - שְׂאֵת, וְאִם לֹא תֵיטִיב - לַפֶּתַח חַטָּאת רֹבֵץ, וְאֵלֶיךָ תְּשׁוּקָתוֹ וְאַתָּה תִּמְשָׁל בּוֹ". והפירוש: אם תשפר את מעשיך - ישתפר מצבך, ייסלח לך, ואם לא תתגבר על יצריך - החטא אורב לך ומנסה להכשילך. דע! שגם עם טעית אתה תוכל להתגבר על יצריך בכל שלב. המסר של אלוהים מאוד מחמיא לאדם וליכולתו להתגבר על יצריו: אם לא חטא עדיין - יוכל שלא לחטוא, ואם כבר חטא - יוכל בכל שלב להתאושש ולתקן דרכיו. ובהתאם לבחירתו - יהיה גורלו. זהו רעיון הבחירה החופשית: האדם אחראי למעשיו. הוא בוחר איך לחשוב, לדבר ולפעול – והוא יודע שיש תוצאות למעשיו. איך זה קשור אליכם? אז השבוע, חטא רובץ לפתח שלכם ועליכם להיות ערניים שלא להיפגע.

התנהלות אישית: חרדה מפני מה שיהיה בנושא כזה או אחר, מונעת מכם לבצע שינויים הכרחיים בחייכם. ההבנה, שעדיף להתמודד עם הכאב של ה"עכשיו", במקום להתייסר מחרדה מפני העתיד, היא המפתח להיחלצותכם ממצב זה. כל שעליכם לעשות הוא לתת לעצמכם קצת יותר קרדיט ממה שאתם נותנים לעצמכם בדרך כלל, להתחיל להעריך את עצמכם יותר ובכך תזכו ליישם את השינוי בו אתם חפצים.

זוגיות: יש לכם ספקות לגבי הקשר בו אתם מצויים אך אינכם עושים דבר על מנת לתקן או לשנות. כלפי חוץ אתם בוחרים להציג תמונה של עסקים כרגיל אך עליכם לזכור שבעיות אינן נפתרות מעצמן והתחמקות מטיפול רק תחריף את המצב.

לרווקים: קשר שהחל לא מזמן מונע ממניעים יצריים בלבד ועליכם להיזהר שלא לתת את לבכם בצורה עיוורת.

 

מזל סרטן

לאחרונה הגעתם למסקנות, תובנות, הארות ולהחלטות אשר אמורות להכניס שינויים חיוביים לחייכם, אך למרות זאת רבים מבני מזל סרטן מתקשים בתהליך היישום. עליכם לדעת ולהבין כי אין זה מספיק לדעת מה נכון לעשות. אם אינכם מצליחים לגבש דרכי פעולה בכוחות עצמכם, הרשו לעצמכם לפנות לעזרה ולסיוע ממקור חיצוני אשר יש ביכולתו להאיר את דרככם. באופן כללי, הקלפים מעידים על כך שבשבוע זה, אתם חשים עייפות, חוסר התלהבות, דכדוך קל ורצון להתרחק ולהיות לבד. תהליכים אלו מובילים למצב בו אתם סגורים מבחינה רגשית. הקלפים מצביעים על כך שלמעשה אין כל ממש בתחושות אלו והם אינן משקפות את המציאות שעוטפת אתכם, אולם בשלב זה אתם עסוקים בלהיות מכונסים בתוך עצמכם כך שאינכם שמים לב לכל הטוב שהתברכתם בו. אם רק תעיפו מבט סביבכם, תגלו שיש אנשים רבים שאוהבים אתכם. אם רק תפקחו את עיניכם ותרימו את ראשכם, תראו שהחיים זימנו לכם מצבים והזדמנויות רבות אשר מוכיחות ללא כל צל של ספק שגם אם קשה אלוהים אתכם. כל שעליכם לעשות הוא להתחבר שוב לאמונה בעצמכם וביכולותיכם ובעזרת השם הכל יהיה בסדר. כדי לקבל עזרה רוחנית שתספק לכם את היכולת להתחבר לחשיבה חיובית, מומלץ לשנן לעצמכם ולראות בדמיונכם, מוקרן על מסך בתוך המוח, את צירוף האותיות י.ל.י שלקוח מ-ע"ב השמות. צירוף אותיות זה, כוחו יפה להשבת ניצוצות אבודים לתוך נשמתכם. חקקו אותו על לוח לבכם מתוך אמונה כנה בצדקתו של בורא עולם ובע"ה תראו נפלאות..
התיקון השבועי: להיפתח לקבלת עזרה מהזולת/מהיקום. תהליך זה של נכונות לקבלת סיוע יביא לשיפור במצבכם.

לרווקים: קשר שהחל לא מזמן מונע ממניעים יצריים בלבד ועליכם להיזהר שלא לתת את לבכם בצורה עיוורת.

 

 

 

 

 

 

 

                                

 

 

 

 

 

מזל אריה

עליכם לקבל הכרעה לגבי נושא שמעסיק אתכם. המשך ההתלבטות יגרום לכך שדברים שאמורים להגיע יתעכבו והדבר עשוי לפגום בביטחונכם העצמי, לכן הגיעה העת לנהוג בבגרות ובהיגיון, "לחתוך" דברים ולקבל החלטות שיאפשרו לכם להמשיך ולהתקדם.

בבית: בני הנעורים זקוקים לקצת יותר התייחסות ותשומת לב, אך אינכם מוצאים את הכוחות הדרושים על מנת שתוכלו להעניק להם את מבוקשם. בשבוע זה יהיה עליכם לאמץ גישה קצת יותר סבלנית. הקפדה על הקצאת זמן איכות מסודר עם הילדים תוכיח את עצמה ותביא לתוצאות טובות בשלב מאוחר יותר.

לנבחנים: זהו שבוע מבורך לגשת לבחינות, ראיונות עבודה מבחני נהיגה וכדומה.

זוגיות: לאחרונה אתם מוצאים את עצמכם מתמקדים בדברים השליליים המצויים בזוגיות שלכם והדבר גורם לכך שאתם מאוכזבים מציפיות שלא התממשו. הקלפים מצביעים על כך ששיחה עניינית עם בן הזוג והתאמת ציפיות משותפת, תאפשר לכם להתמקד בדברים החיוביים שיש בזוגיות שלכם. חשוב לדבר בטון רגוע, להביע אי הסכמה בצורה מכובדת, לדבר בצורה שקולה ולוותר על הצורך בלהיות צודק. 

                      

  

מזל בתולה

 

בין חודש חשוון לבני מזל בתולה, יש חיבור וקשר טוב. המון אנרגיות חיוביות מציפות אתכם ושבוע חיובי ניצב בפתח. זמן טוב להתחיל ולהזיז דברים שחשוב לכם לקדם. דרך חדשה שנפתחת, יוצרת אווירה אופטימית יותר. נכונות מצדכם לקבל עזרה או סיוע ממקור חיצוני עשויים לחולל בעבורם את המפנה והשינוי בין חידלון לניצחון או בין עיוורון לפיקחון שמירה על ראש פתוח וההבנה שאתם לא יודעים את הכל, תאפשר לכם להיפתח לקבלת סיוע ולמידה ממקום נקי וזך שממנו יתחיל השינוי. המוטיב המרכזי השבוע יהיה קשור בתחילתו של מסלול חדש אשר נפתח  בעבורכם. אין זה משנה אם מדובר בעבודה, זוגיות, מגורים, קריירה או לימודים, הכיוון נראה חיובי ומבטיח. לאלו מכם שעוסקים באמנות על גווניה השונים, זהו שבוע טוב ומבורך להוציא אל האור את עבודתכם.

זוגיות: הכרות חדשה גורמת לרווקים שביניכם קצת התרגשות והמחשבות על רומן חדש שיכניס קצת עניין וריגוש לחייכם קוסם לכם. התחברות לאסרטיביות מגובה בחיוך רחב, תאפשר לכם לממש את הפוטנציאל הזוגי שנפתח בעבורכם בשבוע זה. עניינים שקשורים בהריון, לידה וילדים עולים אצל חלקכם על הפרק.

 

 

מזל מאזניים

אווירת יום ההולדת, משרה אווירה חיובית. יוזמה, תושייה, נחישות, אמונה ושוב פעם יוזמה. זה מה שאתם צריכים כעת. את השבוע פותחים רבים מבני מזל מאזניים בלחץ, במרץ רב, שבוע פעלתני ותוסס ממתין לכם והאקטיביות שלכם תימדד בתחומים רבים. המון תנועה, נסיעות עשייה ופעילויות הקשורות בעיקר למשפחה, חברים, תרבות, ביקורים, אורחים וכדומה.

למחפשי העבודה: ראיון או קורות חיים ששלחתם נושאים פרי. בכלל, שבוע טוב להציג את עצמכם.

כספים: בכל הנוגע למצבכם הכספי ניתן לומר שהשבוע אינו מעודד, לכן גם בתחום זה עליכם לגלות אחריות, להיזהר ולהימנע מבזבוז מיותר.

בינו לבינה: יש תחושה שבן הזוג לא מבין אתכם ואין לכם סבלנות לשיחות ארוכות והסברים. נסו להתעלות על עצמכם ולהסביר לבן הזוג מה עובר עליכם. הדבר ימנע כעסים ואף יתרום רבות לפתרון בעיה זו או אחרת.

לרווקים שביניכם: זהו שבוע טוב להציג את עצמכם. אתם קורנים, מרגישים טוב ונראים נהדר. לאלו מכם שינצלו זאת בתבונה צפוי שינוי בסטאטוס. מסע או חופשה קצרה נראים באופק. לקראת סוף השבוע הבא, יש ירידה באנרגיה ומומלץ לגלות ערנות וזהירות. יום הולדת שמח לחוגגים ואלוהים אתכם!

 

מזל עקרב

 

רעיון חדש או עשייה חדשה עולים על הפרק וזו הזדמנות נהדרת בשבילכם להשתלב בעשייה או פרויקט חדש אשר ישברו את השגרה שעטפה אתכם עד כה. רבים מבני מזל עקרב עברו בעת האחרונה תהליך של התבוננות פנימית וחיפוש עצמי. ההחלטות שהתקבלו בעקבות סיעור המוחות שחוויתם מציבים אתכם כעת בנקודה חדשה וטובה יותר בה אתם חשים ויודעים כי יש בכוחכם ליצור את השינוי אותו אתם רוצים לעצמכם. הקלפים מצביעים על כך שעליכם להתחבר ללא חשש לפן היישומי שקיים בכם. במידה ותעשו זאת, תזכו להשפיע לטובה על גורלכם.

זוגיות: אינכם מצליחים להתמקד או לראות את היתרונות שקיימים בזוגיותכם. ניתן לומר שאתם די מבולבלים והדבר מוביל לספקות לגבי התאמתו של בן הזוג. שיחה כנה ואמיתית תאפשר לכם להסיר את הספק ולגבש החלטה על אופן פעולותיכם.

בינו לבינה: יש תחושה שבן הזוג לא מבין אתכם ואין לכם סבלנות לשיחות ארוכות והסברים. נסו להתעלות על עצמכם ולהסביר לבן הזוג מה עובר עליכם. הדבר ימנע כעסים ואף יתרום רבות לפתרון בעיה זו או אחרת.

 

 

מזל קשת

 לאחר מספר שבועות שבהן חוויתם תעצומות רגשיות בעלות גוון חיובי, שבוע יותר צונן ניצב בפתח והפוטנציאל למריבה, סכסוך וחיכוך רבים השבוע מתמיד. עקב כך, מערכות היחסים אותן אתם מנהלים עשויות להיקלע למשבר. באופן כללי ניתן לומר שרבים מכם חווים את התחושה שהם למעשה מתמודדים עם החיים האלה די לבד... פגיעה בכבודכם או עלבון כזה או אחר, גורם לאגו שלכם לצאת להגנתכם, ושהאגו בתמונה זהו מתכוון לאסון. לכן השבוע, עליכם לוותר על הצורך שלכם להוכיח שאתם יודעים הכי טוב ושאתם צודקים. הרשו לעצמכם להיות פחות עקשנים וצודקים, ואז תוכלו לתקשר טוב יותר עם הסובבים אתכם ולחוות שיתוף פעולה ושינוי חיובי.

זוגיות: השבוע אתם חסרי סבלנות והדבר יכול להוביל אתכם לויכוחים מיותרים שלא יתרמו דבר ויגרמו לכם להרגיש שבן הזוג איתו אתם מצויים מגביל, כובל אתכם ומונע מכם להתקדם ולעשות את אשר אתם באמת רוצים לעשות. ותרו על הצורך להיות צודקים וגלו סבלנות כלפי בן הזוג.

 

 

 

 

 

 

 

מזל גדי

 

רעיון חדש או תוכנית חדשה יוצאים אל הפועל וכרגע אתם נמצאים בשלב ראשוני והתחלתי שבו אתם מגבשים דרכי פעולה. השבוע יהיה עליכם לקבל את החלטותיכם ממקום שכלתני. החלטות שיתקבלו מההיגיון מבלי לערב רגשות, יעלו יפה והדבר יאפשר לכם להבהיר את תחושת אי הודאות והבלבול הטורדת את שלוותכם. באופן כללי ניתן לומר שהצורך הבסיסי של שבוע זה הוא התחברות כנה ואמיתית לכוח הפנימי שקיים בתוככם. התחברות זו תאפשר לכם לגייס את הכוחות הדרושים כדי לעבור בהצלחה את המסע אותו אתם חווים כעת. לימודים או העשרה כזו או אחרת עולה על הפרק והדבר מומלץ ביותר.

זוגיות: עקשנות מיותרת עלולה להוביל לריחוק. שיפור התקשורת הזוגית יאפשר לכם ללבן את הבעיות מבלי לבזבז זמן יקר על כעסים. טיול ומפגש חברתי פותחים בפניכם דלת לשיפור תדמיתכם החברתית.

 


מזל דלי

 

כניסה למסגרת מחייבת מתוך הגיון ושיקולים שכליים, כמו למשל ללכת ללמוד או נכונות למיסוד קשר לטווח ארוך, התמודדות מול גופים ממשלתיים כמו בתי משפט, ביטוח לאומי, מ.ע.מ, מס הכנסה, צה"ל וכדומה. החלטתם לאכוף על עצמכם חוקים נוקשים של התמדה, אחריות ונחישות וזה נהדר. החלטתכם היא תוצאה של תהליך שמקורו במודעות עצמית כזו או אחרת שפתחה לכם את הדלת להבנה ברורה ומוחשית, שגורל חייכם נתון בידיכם. השבוע יהיה עליכם למשול באגו שלכם. שליטה זו תמנע מכם הסקת מסקנות חפוזות שעשויות להוביל אתכם לקבלת החלטות שגויות. ויכוחים עם חברים, ידידים ובני משפחה עשויים לצאת מכלל פרופורציה. הקלפים ממליצים לכם לא לעמוד על קוצו של יוד ולגלות נכונות לעיגול פינות ולוויתורים.

זוגיות: מערכת היחסים בה אתם מצויים מקרטעת. למעשה, ניתן לומר שבשלב זה אתם מרגישים מנוצלים ונמאס לכם להיות הצד שמוותר כל הזמן. עליכם לדעת שכל עוד לא תשוחחו עם בן הזוג על כל מה שמפריע לכם, תחושו תמיד כקורבן ותחושה זו עשויה לחבל באיכות הקשר. עניינים שקשורים בשינוי הרגלים ואורך חיים בריא מעסיקים אתכם ומציבים בפניכם אתגר לא קל אך משתלם ביותר, כמו למשל: להפסיק לעשן או להתחיל לאכול נכון כדי להיות בריאים.

 

מזל דגים

 

 

המון מחשבות מתרוצצות בראשם של בני מזל דגים. ניתן לומר שאתם מוצאים את עצמכם מוצפים בתחושות אשר אומרות ומבשרות לכם כי סיימתם שלב כלשהו בחייכם. כעת אתם נדרשים לתכנן עבורכם נתיב חדש אשר יאפשר לכם להמשיך ולצמוח גם בפרק הבא של חייכם. למרות העובדה כי הצלחתם לסיים את הפרק הנוכחי בהצלחה, אתם מתקשים לאתר ולמצוא את הנתיב החדש בו עליכם לצעוד ורבים מכם מוצאים את עצמם תקועים ועומדים במקום. עליכם לדעת ולהבין שעמידה במקום (גם כשהוא מקום טוב לכאורה) היא למעשה צעידה לאחור. האמונה כי יש בכוחכם להניע תהליכים ולמצוא את הנתיב החדש, היא המפתח להתקדמותכם. ניסיון העבר מוכיח כי כבר עמדתם במשימה זו בהצלחה ואין כל ספק שתוכלו לה שוב.

לנשואים שביניכם: לאחרונה, כנראה עקב אילוצים נפשיים ורגשיים, אתם לוקים בחוסר מוטיבציה והדבר בא לידי ביטוי בשחיקה בזוגיות שמובילה לקרירות, להתנהלות סתמית וחוסר חשק. כדי לחזק ולשפר את התקשורת עם בן הזוג, צאו לטייל ונסו להתאהב ולהתלהב מחדש מבן זוגכם, אתם עוד תופתעו לטובה!

לרווקים: הכרות שהחלה מעל צג המחשב, מציתה בכם אנרגייה מחודשת. יחד עם זאת יהיה עליכם להיזהר ולא למהר לתת את ליבכם. חופשה או טיול קצר עולים על הפרק והדבר חיובי ביותר בעבורכם.

 

 

 

 

 

 

 

 

"כי שפתי כהן ישמרו דעת ותורה יבקשו מפיהו כי מלאך ה' צבאות"

"יִהְיוּ לְרָצון אִמְרֵי פִי וְהֶגְיון לִבִּי לְפָנֶיךָ. ה' צוּרִי וְגואֲלִי"

"הָשִׁיבָה לִּי שְׂשׂוֹן יִשְׁעֶךָ וְרוּחַ נְדִיבָה תִסְמְכֵנִי"

 

(12198)

בכבוד רב בענווה וברוח טובה

עוזי הכוהן

0523646914

 

לראש הדף       


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה