תחזית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט 12.10-18.10



תחזית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין 12/10/12 ועד 18/10/12

 
מזל טלה מזל שור מזל תאומים
מזל סרטן מזל אריה מזל בתולה
מזל מאזניים מזל עקרב מזל קשת
מזל גדי מזל דלי מזל דגים

 


 
 

 

 

 

 

 

 

מזל טלה

שבוע של שינויים ותמורות שישפיעו על צעדיכם הבאים הן בבית והן מחוצה לו. פרק שמסתיים, תהליך שהושלם או משימה שבוצעה, מציבים אתכם על מפתנה של דרך חדשה. רבים מבני מזל טלה נמצאים בנקודה שבה עליהם להיפרד ולהשאיר מאחור מערכות יחסים ומקומות שכבר אינם מתפקדים ואינם מובילים אתכם לצמיחה. אצל חלקכם מדובר בסיומה של עבודה, פיטורים, עזיבה או צורך בשינוי בקריירה, הסבה מקצועית, לימודים וכו', ואצל חלקכם מדובר על סיומה של זוגיות, פרידה וניתוק. ניתן לומר מבחינה רוחנית שתהליכים חיצוניים ונסיבות שונות מציבים בפניכם שינויים כאלה ואחרים (הן בתחום האישי והן בתחום המקצועי) אשר למעשה לא הייתם מוכנים לעשותם מיוזמתכם. שינויים אלו יצריכו מכם להסתגל למצבים חדשים אשר בתחילה עשויים להראות לכם כקשים ובלתי נסבלים אך לאחר זמן מה תוכלו להבין כי הדברים אשר קרו הסירו מעליכם גורמים שונים אשר הגבילו ועכבו את התפתחותכם. לכן קבלו באהבה את השינויים אשר ניצבים למולכם ונסו למצוא בהם את התרומה החיובית אשר תוביל לשחרורכם ולצמיחתכם האישית והרוחנית. השבוע יהיה עליכם להקפיד ולהיזהר מתאונות, נפילות וחבלות - הן בבית והן מחוצה לו. הקפדה וערנות ימנעו כאבים מיותרים.

זוגיות: לאלו מכם שנמצאים בתהליכי פרידה וניתוק צפוי שחרור שמעיד על סיום של תקופה משמעותית בחייכם.

מצב רוח: עייפות שנגרמת כתוצאה מלחץ ועומס נפשי נותנת בכם את אותותיה. הרשו לעצמכם לנוח ולהירגע, מנוחה שכזו תוביל למילוי המצברים. חופשה או טיול יכולים להשתבש וכדאי לקחת זאת בחשבון ולהיערך בהתאם.

 

 

 

 

מזל שור
 

מילות המפתח של שבוע זה הן: שיתוף פעולה, איזון והרמוניה. הקלפים מצביעים על כך שרבים מבני מזל שור ניצבים כעת בפני תקופה בה הם נדרשים לקבל על עצמם מחויבויות שונות הן בכל הקשור לתחום האישי ובכל הקשור לתחום המקצועי או הזוגי. איש איש בתחומו. שימוש נבון בשלושת המילים שרשומות למעלה (שיתוף, איזון והרמוניה), יאפשר לכם להגיע אל ההחלטות הנכונות, אשר בעזרתן תוכלו להתקדם צעד אחד נוסף בדרך למימושכם העצמי. התעלמות וחוסר שימוש בשלושת המילים הנ"ל, יגרור עיכובים מיותרים.

זוגיות: צורך השעה הוא יצירת תחומי עניין משותפים עם בן הזוג, יצירת שיחות משמעותיות ועניינית עם בן הזוג והתאמת ציפיות משותפת. תהליך שכזה יאפשר לכם להתמקד בדברים החיוביים שיש בזוגיות שלכם להציע. נצלו את השבוע כדי לגרום לשיחה כזו להתרחש.

לרווקים: ההרגשה שהדרך לזוגיות כרוכה בהתפשרות וויתור על דברים שבאמת חשובים לכם שיהיו בבן הזוג, מקשה עליכם למצוא שותף ראוי. סבלנות היא מילת המפתח ואל תמהרו לתת את עצמכם בעבור נזיד עדשים. גם אם המחיר כרוך בלהיות עוד קצת לבד. 

 

 

 

 

 

 

 

 

מזל תאומים

השבוע הקרוב מוצא את אתכם עייפים ודי מבולבלים מבחינה רגשית. רבים מכם חשים שהם הגיעו לסוף שלב בתחום כזה או אחר בחייהם. דילמה שמתקיימת בליבכם מציבה אתכם בפרשת דרכים בין מה שאתם רואים לבין מה שאתם מאמינים ויודעים. הקלפים מצביעים על כך שאתם נמצאים בשלב שבו עליכם לבחון את המשך דרככם. זה הזמן לעצור לרגע כדי לבדוק את כל האפשרויות שלכם להמשך הדרך. זה הזמן לשאול את עצמכם לאן אתם באמת רוצים להגיע, ולתכנן מחדש את העתיד בהתאם למקומכם כיום. יש לכם את כל הכלים הדרושים לביצוע המשימה ובורא עולם מייחל שתשתמשו בהם בתבונה. מעבר דירה, שיפוץ או עיסוקים שקשורים לבית ותחזוקתו עולים על הפרק.

זוגיות: אפרוריות וחוסר חדוות עשייה מאפיינת השבוע את זוגיותכם. דבר זה נובע מעצם העובדה שאינכם נוקטים יוזמה כלשהי. התוצאה מאי נקיטת יוזמה היא דריכה במקום ותסכול. לכן קבלו החלטה להחליט! כל החלטה תהיה טובה יותר מאי קבלת החלטה כלל. מבחינה רוחנית ניתן לומר שנשמתכם נמצאת בתחנת מעבר בזוגיות, בין פרק אחד בחייה לפרק אחר וחדש, שאיכותו תלויה אך ורק באופן בו תבחרו ליישם את התובנות, המסקנות וההארות אותן רכשתם בעמל רב עם השנים שעברו על זוגיותכם.

לרווקים: תקווה חדשה נראית באופק ויש לכם הזדמנות טובה לקדם מהלכים שיש בכוחם ליצור זוגיות ושיתוף. טיול או חופשה עם זיקה לחו"ל נראים באופק והדבר יתאפשר בעתיד הקרוב.

 

 

מזל סרטן

נחישות והתמדה שהפגנתם בתהליך מסויים, מביאה לתוצאות חיוביות. להשקיע ולטפח הישגים קיימים, להתמקצע ולהיות נכון להשקיע את המאמץ הדרוש כדי להיות טוב יותר. רבים מהסרטנים חשים שנפשם עייפה ושוחקה, והצורך במעט שלווה רוחנית ורוגע נפשי הופך לצורך מוחשי. התעסקות בכסף, ביכולות כלכליות, עמידה בהתחיבויות וכדומה, גורמות לדאגה. באופן כללי, ניתן לומר שלמרות הראייה הפסימית שלכם, צפויה מגמת שיפור בתחום הכלכלי. נושא או עשייה שקרובים לליבכם ואתם מאוד רוצים לקדם, תלוי ועומד באופן בו תבחרו לפעול. שקדנות, התמדה ומסירות, הן המפתח להישגים ולעשייה מוצלחת.

בבית: יש דברים שצריך לתקן, לתחזק, לנקות, לסדר או לשפץ. אצל חלקכם מדובר בשיפוץ ואחזקה של מבנה או בית, ואצל חלקכם מדובר בשיפוץ ואחזקה של מערכות היחסים אותן אתם מנהלים עם בן הזוג, הילדים ובני המשפחה. חשוב לזכור, שתחזוקה קבועה תעזור לכם לשמר את ביתכם ואת מערכות היחסים שלכם במצב כשיר ושמיש.

זוגיות: אתם כמהים לריגושים חדשים. השגרה היא האויב מספר אחת של הזוגיות, את זה יודעים כולם, אך לצערי לא כולם יודעים מה עליהם לעשות כדי לנצח את השגרה. אם אתם חשים שאינכם יודעים מה עליכם לעשות כדי לנצח את השגרה, אל תחששו לפנות לעזרתו של איש מקצוע שידריך, יכוון ויתן לכם את הכלים הדרושים כדי לעמוד במשימה.

התיקון השבועי: להתחבר לסבלנות ואורך רוח!

 

 

 

 

 

                                

 

 

 

 

 

מזל אריה

למרות הדילמות שאיתן אתם מתמודדים והקשיים הרגשיים שאתם חווים, הקלפים מזמינים אתכם לחיות ולאהוב את כל מה שסביבכם. התחושה הכללית שעוטפת אתכם חיובית ביותר ותהליך החשיבה שלכם מוכיח את עצמו כיעיל. יחד עם זאת רבים מהאריות עדיין מתקשים להתחבר אל שמחת החיים ותהליך זה של חוסר יכולת להגיע אל האושר הנכסף עלול לגרום לאיבוד כיוון ולעיכובים מיותרים. כדי להיחלץ ממצב ולהתאפס מחדש קבעו מטרות ועקבו אחר התקדמותכם, בצורה כזאת קל לגלות מתי "נתקעים". אם אתם מוצאים את עצמכם תקועים בדרך להגשמת החלום, בדקו במה נתקלתם - מהן הסיבות ומהם הגורמים לעצירה. בדרך זו תוכלו לקבוע אסטרטגיה שתסייע לכם לעקוף מכשולים ולא להיכשל בהם שנית בעתיד. רק מתוך מקום של בגרות ושליטה תוכלו לממש את רצונותיכם. זהו שבוע בעל פוטנציאל ואפשרויות רבות במגוון תחומים, ממתינות בפתח. בשורות טובות יגיעו והדבר יאפשר לכם להתחיל ולהזיז עניינים ומהלכים שכרוכים בעיקר בעתידכם המקצועי. כמו כן, זהו זמן טוב להירשם ללימודים בכלל וללמודים העוסקים ברוחניות בפרט.

אהבה וזוגיות: רומן או קשר חדש משלהב אתכם. לרווקים שביניכם מומלץ להיצמד ולהיפתח לקשר שכזה. לנשואים שביניכם מומלץ בחום לנצל את האנרגיות החיוביות לעשיית בדק בית מתוך כוונה כנה ואמיתית לרפא את מערכת היחסים. אם רק תרצו, הדבר אפשרי. עניינים הקשורים בחו"ל או מפגש עם אנשים שבאו מעבר לים יעסיקו אתכם השבוע. טיול או חופשה עולים על הפרק.

 

 

 

                      

  

מזל בתולה

 

לוקחים אחריות! מזיזים עניינים. השבוע עליכם לגייס לעזרתכם את כל הסמכות והנחישות שיש ברשותכם, לנהוג בשיקול דעת ומתוך חשיבה בוגרת, אחראית ועניינית וזאת על מנת שתוכלו לקבל החלטה והכרעה בסוגיה חשובה המעסיקה אתכם.

לרווקים שביניכם: זהו שבוע טוב ליצירת מערכות יחסים חדשות או להתחדשות רגשית במערכת קיימת אשר עשויה להוביל לשינויים חיוביים ואף למיסוד הקשר בדרך כזו או אחרת.

בזוגיות: יש תחושה שלאחרונה אתם קצת קרירים, נוקשים ומסויגים. עליכם להשקיע קצת יותר מאמץ בתחום זה ולהראות יותר נכונות והבנה לצרכיו של בן זוגכם. עקשנות יתר ואגו בלתי נשלט עשויים לחולל מהפך שלילי או לזמן לחייכם הזוגיים משבר וקרירות שהם אינם כורך המציאות.

בבית: נסו לגלות מעט גמישות מחשבתית ופתיחות, הדבר ימנע ויכוחים מיותרים עם בני המשפחה. לאלו מכם שעוסקים באומנות ויצירה: זהו שבוע טוב להוציא את עבודתכם לאור. כמו כן, יהיה זה שבוע טוב לחתימה על חוזים והסכמים שונים לטווח ארוך. הפתעה נעימה או בשורה משמחת עשויים להגיע ממקור בלתי צפוי והדבר ישפר את הרגשתכם.

התיקון השבועי: להקשיב לקולכם הפנימי. הקשבה לקול הפנימי שקיים בליבכם תאפשר לנשמה שלכם לבוא לידי ביטוי – גופכם יודה לכם על כך, נפש בריאה = גוף בריא.

 

 

 

 

מזל מאזניים

יום ההולדת מביא עמו הרגשה של שינוי, של התחדשות, רוח חדשה מפעמת בליבכם, וביטחון עצמי שוב ממלא את ריאותיכם. קלף יום הדין מלמד שאתם ניצבים בפתחה של תקופה שהמוטיב העיקרי שלה הוא היכולת שלכם להיכנס למסלול של צמיחה, שיקום ועשייה חדשה, שיש בכוחם להוביל לשחרור וישועה וליציאה לדרך חדשה. לאלו מכם שינצלו כעת ובתבונה את חלון ההזדמנויות שנפתח בפניהם, ויפעלו ללא חשש ובאמונה למען עצמם, צפויים שינוים מרחיקי לכת שביכולתם לחולל מפנה ושינוי חיובי בכל הקשור לתחום העבודה והקריירה ובכל הקשור לתחום האישי והזוגי.

זוגיות: התרחקות וקרירות שנבעו מהצורך שלכם להיות קצת לבד עם עצמכם מסתיימת, והשבוע יש לכם הזדמנות נפלאה לייצב ולשפר את זוגיותכם. לאלו מכם שמנהלים זוגיות עם בני מזל שור, טלה או דלי, מראים הקלפים על מתיחות שנובעת מקצרים בתקשורת. פנייה לעזרתו של איש מקצוע תסייע בידיכם ללבן מחלוקת בצורה יעילה שתחסוך גם כאב וגם זמן. לאלו מכם שבסתר ליבם שמשתעשעים במחשבות על גירושין ופרידה, ממליצים הקלפים לא למהר ולהסיק מסכנות.

לרווקים: הכרות חדשה נוסכת תקווה.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

מזל עקרב

 

התחלות חדשות בתחום הרגש, הרוח והאמונה עולות על הפרק והדבר יכול לבוא לידי ביטוי בכמה מובנים: תחילתם של לימודים או העשרה, או תחילתם של מערכות יחסים רגשיות שקשורות בזוגיות, אהבה ועניינים שבלב. גם עבודה חדשה או עיסוק חדש עולים על הפרק. באופן כללי ניתן לומר ששינויים שביצעתם לאחרונה, הן במעשה והן בקו המחשבה, מוכיחים את עצמם ואתם חשים שבסך הכל אתם בכיוון הנכון, וכל שעליכם לעשות הוא לנצל את המומנט שנוצר ולהמשיך להתקדם. כדי שתוכלו לעשות זאת בהצלחה יהיה עליכם להתחבר לאומץ הלב, לאמונה ולמיומנות שלכם. עליכם להבין שיש לכם את כל הכלים הדרושים על מנת שתוכלו להתמודד בהצלחה עם השינויים הנקרים בדרככם. הבנה זו היא המפתח להצלחתכם. האמינו בעצמכם בכל לבכם וההצלחה לא תאחר לבוא.

זוגיות: השבוע יש אפשרות לחולל שינוי רגשי במערכות רדומות. לרוב, הזוגיות שלכם מונוטונית, שגרתית וכהה. תהליכים חיצוניים כגון: עבודה, כסף, ילדים יוצרים את העייפות הזוגית בה אתם שרויים. הזוגות שביניכם שישכילו להתגבר על העצלות וחוסר החשק וינתבו בתבונה וביעילות את האנרגיות החיוביות של אהבה, מין וזוגיות, יוכלו להתחדש באופן רגשי במערכת הקיימת.

לרווקים: עכשיו הזמן ליזום, לראות ולהראות. מפגש או הכרות חדשה יוצרים הזדמנות ששווה לבדוק. זהו זמן טוב ללימודים או עיסוקים הקשורים בעולם הרוח. 

 

 

 

מזל קשת

 

השבוע נפתח בנימה חיובית. ניחוחות של רומנטיקה וחיזור נישאים באוויר ובשבוע זה, יש אפשרות רבות ליצירת חיבורים ושיתופי פעולה לטווח ארוך. גמישות מחשבתית היא מילת המפתח של שבוע זה. גמישות מחשבתית זו היכולת לשנות גישות והיבטים ולא להיצמד לגישה אחת בלבד. זכרו, רק השוטים והמתים אינם משנים את דעתם! נכונותכם להתחבר לחשיבה אחרת תאפשר לכם לרפא חלקים כואבים בנשמתכם ומתוך הבלבול וחוסר הודאות, לצאת לדרך חדשה. נושאים שקשורים בבריאות הגוף והנפש עולים על הפרק ורבים מבני מזל קשת ימצאו את עצמם עסוקים וטרודים במצב בריאותם שלהם או במצב בריאותם של הסובבים אותם.

זוגיות: חילוקי דעות עם בן הזוג אינם מתנהלים באופן הנכון. תהליך זה מסבך לכם את החיים ויוצר חוסר הרמוניה שאין בה כל צורך. הקלפים מייעצים לכם בחום לנסות ולאמץ גישה אחרת, גישה מתונה יותר שנותנת מקום גם לצרכיו ולרצונותיו של בן הזוג. לאלו מכם שישכילו לעשות זאת, צפוי שבוע חיובי מבחינה זוגית. לאלו מכם שיבחרו להתעלם ולהקשיח עורף - חשוב לזכור שהבעיה לא תעלם, אלא רק תחריף.

לרווקים: למרות האכזבות שהיו בעבר, זהו שבוע נהדר לתת אמון מחודש במוסד הזוגיות. למתמידים ולמאמינים צפויה הצלחה.

 

 

 

 

 

 

 

מזל גדי

 

 

המהות של השבוע הקרוב: היכולת להכיל אכזבה מבלי שהיא "תשבור" אתכם. האמת, גם היא מרה, עדיפה על פני השקר המתוק! התפקחות והבנה שאתם כנראה משועבדים, מכורים, תקועים, מפוחדים, ושצריך לקבל עזרה מבחוץ כדי להיחלץ ממצב רגשי שאיבדתם עליו שליטה. תוכנית שהשתבשה או ציפיה שלא מומשה מצריכה מכם להתפקח ולראות את המציאות כפי שהיא. יתכן והאכזבה גורמת למפח נפש אך אל יפלו פניכם, הדברים שלהם ציפיתם יתרחשו בע"ה במועד מאוחר יותר.

באופן כללי: תחושת בלבול וחוסר מיקוד עוטפת אתכם וגורמת לירידה באנרגיות, לעייפות ולדכדוך קל. תהליך זה מתרחש היות ואתם כמהים לשינוי כלשהו בחייכם. מבחינה רוחנית ניתן לומר שנשמתכם מאותתת לכם שעליכם להתקדם ולעלות שלב נוסף בדרך להגשמת ייעודכם. לאלו מכם שיהיו קשובים ויחפשו ויבינו את הסימנים שבדרך, התשובה לא תאחר להגיע.

בריאות: החולשה הכללית בה אתם חשים היא תוצר לוואי של הסערה המתחוללת בנשמתכם (נפש בריאה בגוף בריא), היו ערניים והקשיבו לגופכם. יחד עם זאת, אין מקום לחשש. הרשו לעצמכם לנוח ולהירגע. עשו מדיטציה או טיפול הילינג, הדבר יעשה לכם נפלאות וישפר את הרגשתכם. כמו כן, הקיפו את עצמכם באנשים שאוהבים אתכם ושאבו מהם כוח – אתם לא לבד, הדברים יחלפו בקרוב.

זוגיות: אמינות שוב על הפרק! התחושה שמקננת בליבכם אומרת שבן הזוג לא בדיוק גלוי ופתוח. תהליך זה עלול ליצור מתיחות מיותרת ביו כותלי הבית.

לרווקים: הכרות שהחלה לא מזמן ונראתה מבטיחה, עלולה להתגלות כמאכזבת, לכן אל תמהרו לתת את לבכם וזכרו שלא כל הנוצץ זהב.

 

 


מזל דלי

 

השבוע יעמוד בסימן הבית והמשפחה. הקלפים מצביעים על כך שבתוך הבית קיימת בעיה רגשית שיכולה ליצור או להוביל לחוסר יצבות ולחולשה זוגית. כדאי ומומלץ לנצל את אווירת החג ולרעננן ולנקות גם את מגירות הזוגיות שלכם משאריות חמץ וצרות אחרות.

זוגיות: חולשה ועייפות גורמות לכם לחוסר חשק, אך חשוב שתדעו שכדי לשמור על חיי הזוגיות, לעיתים קרובות יש צורך להתעלות מעל לעייפות או לחוסר הריכוז. לאלו מכם ששוקלים לסיים קשר זוגי, ממליצים הקלפים לגלות אחריות ובגרות ולא למהר ולהגיע למסקנות חפוזות לפני שבדקתם היטב האם עשיתם את כל מה שיש בידיכם לעשות כדי להציל ולהחיות את הקשר.

 

 

 

 

מזל דגים

 

 

שבוע בעל גוון חיובי ניצב בפתח ורבים מבני דגים מרגישים וחווים הקלה מסוימת שמאפשרת להם לראות את העתיד לא רק בגוונים של אפור. דברים שלקו בסחבת ושהיו תקועים עד עתה, מקבלים השבוע תפנית חיובית ומתחילים לזוז... והשיפור יבוא בעיקר בנושאים שקשורים בעבודה, פרנסה וקריירה.

בבית: חוסר שיקול דעת עשוי להציב אתכם בעמדת התגוננות שאין בה צורך. חשיבה של "סוף מעשה במחשבה תחילה", עשויה למנוע מכם את הצורך בהסברים והתנצלויות.

זוגיות: לאחר תקופה שבה הזוגיות שלכם חוותה מהמורות וקשיים, אתם ניצבים השבוע בנקודה חדשה שבה יש לכם את היכולת ללבן כעסים ולברר מה בדיוק מפריע לכם לממש את הזוגיות עליה אתם חולמים. ההבנה שרק בשיחה פתוחה וגלויה תוכלו לסדר את הדברים היא נקודת המוצא לכל בעיותיכם. אם אינכם מסוגלים לעשות זאת בכוחות עצמכם, מומלץ לפנות לעזרתו של איש מקצוע שילווה, ידריך וייעץ.

לרווקים: היכרות חדשה שהחלה על צג המחשב, מקבלת הזדמנות לצאת מהעולם הווירטואלי ולעבור לפסים מעשיים. טיול, נסיעה או חופשה קצרה נראים באופק והדבר מומלץ בחום.

 

 

 

 

 

"כי שפתי כהן ישמרו דעת ותורה יבקשו מפיהו כי מלאך ה' צבאות"

"יִהְיוּ לְרָצון אִמְרֵי פִי וְהֶגְיון לִבִּי לְפָנֶיךָ. ה' צוּרִי וְגואֲלִי"

"הָשִׁיבָה לִּי שְׂשׂוֹן יִשְׁעֶךָ וְרוּחַ נְדִיבָה תִסְמְכֵנִי"

 

(11886)

בכבוד רב בענווה וברוח טובה

עוזי הכוהן

0523646914

 

לראש הדף       


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה