בנים או בנות? אולי שניהם יחד?!



בשבועות האחרונים אני שומעת סביבי באופן מקרי לא מעט שיחות על כמות המינים הלא שווה שנכנסת למועדון ואני שואלת: מהי הכמות הרצויה לכל מין? ומה למעשה עדיף?

לא פעם כשנכנסתי למקום בילוי עטף אותי גל ריח של בושם נשי והבחנתי שרוב מבלייני המקום הן למעשה בנות. כאשר אני שואלת קבוצות שונות של חברים וגם בליינים להעדפת הכמות הרצויה של בליינים ובלייניות במקום הבילוי התשובות מתחלקות בצורה משמעותית. המין הנשי טוען שיש יותר נשים במקום אחד לעומת גברים ונוצר מצב מצוי שסביב גבר אחד שלוש נשים בממוצע. המין הגברי טוען שיש יותר נשים מגברים, נוצר מצב מצוי שהם ללא ספק נהנים ממנו והוא שכל אחד מהגברים במועדון יכול לצאת באותו הערב עם מספר טלפון של בחורה אחת לפחות.

ציירתי לכם/ן סיטואציה ברורה לחלוטין- יש יותר נשים מגברים במועדונים ללא עוררין. דמיינו מצב בו היו יותר גברים במועדון מנשים, פתאום נהיה לנו טיפה לא נוח נכון?! לאישה לא נוח בסיטואציה בה שלושה גברים בממוצע עטים עליה מכל כיוון וגברים...אתם תרגישו לא נוח בכלל שגברים יקיפו אתכם מכל עבר. אני מניחה שכולנו היינו רוצים כמות שווה גם למען הסדר הטוב, אסור לנו לשכוח שסוגיה זו יכולה להיחשב אפליה ברורה וגם בשביל הגיוון והעניין במהלך הערב. נשים וגברים כאחד ייהנו הרבה יותר כאשר יהיה מבחר טיפוסים לרקוד איתם ( ולא, לא התכוונתי לספיד דייט על רחבת הריקודים).

כמות שווה של שני המינים במקום בילוי היא משאלה רצויה וקשה להגשמה, אך עד שנגיע להגשמה זו אפשר לנסות להגיע למצב בו לפחות זה נראה שווה מהקומה למעלה, בתמונות של המסיבה (בהן נשים מככבות ואולי, אולי ניתן להבחין בדמות גברית רחוקה וקטנה מהבר מאחור מנסה לחייך) וכניסה למקום הבילוי. אין עדיפות! עדיפות תהפוך בשלב מסוים לשעמום. כל מקום בילוי בעיר, בארץ ובעולם, צריך להכניס בגבול הכמות המותרת כמות השואפת לשוויוניות בין גברים ונשים. המצב החדש סוף, סוף יפרק את מעגלי הבנות ברחבת הריקודים וכולנו נהיה מאושרים. 

עד למצב הרצוי, צאו ותיהנו.

אם שותים לא נוהגים!

שלכם,

יפית.  


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה