תחזית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט -שבין 7.10 - 23.9



תחזית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט -שבין
7.10 - 23.9 התחזית עדכנית למשך שבועיים, וכוללת את יום כיפור וסוכות.

 
מזל טלה מזל שור מזל תאומים
מזל סרטן מזל אריה מזל בתולה
מזל מאזניים מזל עקרב מזל קשת
מזל גדי מזל דלי מזל דגים

 


 
 

 

 

 

 

 

 

מזל טלה

השבוע הקרוב יתאפיין בתחושת בדידות. הגורם העיקרי לתחושות אלו נובע מעצם העובדה שאתם לוקים באחד ואפילו יותר מששת הפחדים שברא אלוהים (פחד, עוני, פחד מביקורת, פחד מאובדן האהבה, פחד מחולי, פחד מזקנה ופחד ממוות). אתם נמצאים בתהליך של שינוי מהותי, תהליך זה מלווה בשאלות רבות, תהיות וחוסר נוחות שבאים לידי ביטוי הן מהבחינה הבריאותית כחולשה וכאבים פיזיים שונים והן מהבחינה הנפשית והרגשית כמו מועקה, חוסר סיפוק ותסכול. התחושות הללו מטרתן אחת והיא לגרום לכם לקום ולעשות למען עצמכם. מבחינה קבלית ניתן לומר שנשמתכם מאותתת לכם שהגיעה העת לצמוח ולהתפתח גם מבחינה רוחנית. הרשמה לסדנאות או ללימודים תתרום לכך שתוכלו להתמודד עם התהליך בהצלחה.

כספים: נושאי כספים מעוררים דאגה בלבכם. יתכן שלא חישבתם את צעדיכם הכלכליים בתבונה, דבר שהוביל אתכם למצב לא כל כך נוח מבחינה כספית. תהליך זה יכול להוביל למתחים וויכוחים בתוך הבית וגם מחוצה לו. סכום כסף שאתם מצפים לו מתעכב והדבר מוסיף על הלחץ שכבר קיים.

זוגיות: חולשה ועייפות גורמים לכם לחוסר חשק אך חשוב שתדעו שכדי לשמור על זוגיות תקינה, לעיתים קרובות יש צורך להתעלות מעל לעייפות או לחוסר חשק. בכל מקרה, המצב שקיים מעיד כי הזוגיות שלכם זקוקה לחיזוק וכדאי ורצוי לא להזניח את הדבר.

יום כיפור: לא פשוט בעבורכם והצום לא קל, אך אתם מסוגלים.

 

הכוונה רוחנית: חז"ל מלמדים אותנו שמילים יכולות לבנות ומילים יכולות להרוס. אפילו בתורה, אלוקים נזהר לא להשתמש בשפה שלילית. בתיאור תחושת בדידותו של אדם לפני בריאתה של חוה, אלוקים היה יכול לומר: "רע לאדם להיות לבדו", אבל במקום זה הוא אומר, "לא טוב, היות האדם לבדו".

 

 

 

מזל שור
 

רצון להיות לבד. מאבקי אגו, תחושת קורבנות, עוינות וחוסר סבלנות כלפי הסביבה על רקע של אכזבה אישית או כאב פיזי שבא כתוצאה ממתח נפשי. אדישות וחוסר נכונות להיפתח לקבלת עזרה אמיתית. שבוע רווי מתחים ניצב בפתח והפוטנציאל למריבה, סכסוך וחיכוך רבים מתמיד. עקב כך, מערכות היחסים אותן אתם מנהלים עשויות להיקלע למשבר. באופן כללי ניתן לומר, שרבים מכם חווים את התחושה שהם למעשה מתמודדים עם החיים האלה די לבד - ברגעים כאלה כדי לזכור שנכון שהחיים לעיתים קשים, אך אתם חזקים מהם. כל עוד האדם יודע שיש מטרה לקיומו בעולם הזה ושכל אתגר בחייו נבחר במיוחד עבורו, הוא יכול למצוא בתוכו את הכוח הפנימי לשאת את הבלתי נסבל. או כפי שאמא שלי שתחיה אומרת: "זמנים קשים לא מחזיקים מעמד, אנשים חזקים, כן"... השבוע על בני מזל שור להיות חזקים. חוסן נפשי וחוזק רוחני ימנעו מכם להיכנס למצבים שאין בהם כל צורך. התחייבויות שלקחתם על עצמכם בדעה צלולה, גורמות לכם להרגשה לא נעימה. יתכן ולקחתם על עצמכם קצת יותר מדי וכעת ניתן לומר שמתקיים בכם חשש שמא לא תצליחו לקיים הבטחות או לעמוד במטרות שהצבתם בפניכם. תחושה זו היא הגורם לכך שאתם מהססים וחוששים מלבצע את משימתכם בצורה נחרצת. עליכם לדעת שפחד זה הוא סובייקטיבי ואין לו כל אחיזה במציאות. במידה ותבחרו למצב את חששותיכם במקום הראוי להם, תוכלו להתמודד בע"ה עם כל משימה או החלטה אותה בחרתם לבצע.

בעבודה: יש מי שמקנא בכם ויהיה עליכם להיזהר ולהימנע מהתרברבות או דיבור מיותר שעשויים לפגוע, לקלקל ולעכב את תוכניותיכם.

זוגיות: השבוע אתם חסרי סבלנות והדבר יכול להוביל אתכם לויכוחים מיותרים שלא יתרמו דבר ויחדדו לכם את ההרגשה שבן הזוג איתו אתם מצויים מגביל, כובל ומונע מכם להתקדם ולעשות את אשר אתם באמת רוצים לעשות. ותרו על הצורך להיות צודקים וגלו סבלנות כלפי בן הזוג.

יום כיפור: החלק השני של הצום לא פשוט בעבורכם. הקפידו לנוח.

                                                                                                     

הכוונה רוחנית: במצבים קשים, החזקים צומחים. כאשר קורים בחיים דברים בלתי צפויים, מבחינה פסיכולוגית אנחנו מגיבים באחד משלושה אופנים: מלחמה, בריחה או שיתוק. האפשרות היעילה היחידה שמאפשרת צמיחה היא מלחמה. למדו מהצב, הוא מתקדם רק כשהוא מושיט את צווארו קדימה.

 

 

 

 

 

 

 

 

מזל תאומים

אתם נוטים להסתכל ולהתמקד בדברים השלילים שקורים לכם. תהליך זה מוביל אתכם לראייה פסימית של המציאות שעוטפת אתכם. בתוך לבכם מקננת תחושת בדידות אותה אתם מיטיבים להסתיר. כלפי חוץ אתם משדרים עסקים כרגיל אבל בתוך ראשכם מתרוצצות המון מחשבות ושאלות אשר אינן נותנות לכם מנוח. הרגשתכם הכללית היא שאתם נאלצים להתמודד לבד אל מול המון מטלות ואינכם מקבלים עזרה מספקת מהסובבים אתכם. הרשו לעצמכם להירגע מעט, פנו מעט זמן לעצמכם על מנת לחשוב ולסדר את הראש, התשובה או הפתרון לא יאחרו להגיע. במידה ואינכם מצליחים לעשות זאת בכוחות עצמכם, פנו לייעוץ. הדבר עשוי לסייע לכם להאיר את דרככם.

עבודה: ציפיות שלא מומשו או הבטחה שהופרה גורמים למפח נפש. ברגעים שכאלה כדאי מאוד לנסות ולהתרכז בטוב ולא ברע, רק חשיבה חיובית תאפשר לכם לעשות זאת.

כספים: השבוע רצוי לשמור את הכסף בתוך הארנק ולהימנע מבזבוז מיותר. התאפקות ודחיית סיפוקים למועד אחר תשפר את המאזן שלכם.

זוגיות: אווירת קדרות ופסימיות משקפת את הפן הזוגי שלכם והדבר גורם לכם להתרחקות נפשית מבן הזוג. עליכם לדעת ולהבין כי דווקא ההתקרבות היא התרופה למצבכם. קרבה אמיתית היא אחת מההנאות הגדולות ביותר שמציעים לנו החיים. בכל אחד מאיתנו טמון פוטנציאל אדיר להעלאת רמת הקרבה והאינטימיות וזאת בתנאי שנהיה מוכנים לערוך כמה שינויים בהתנהגות הזוגית שלנו.

יום כיפור: עובר ברגשות מעורבים וקצת קשה לכם. היו חזקים!

 

הכוונה רוחנית: ישנו משפט שמוכר כמעט לכל יהודי: "שמע ישראל ה' אלוקינו ה' אחד". המשפט הזה מסכם את תמציתה של האמונה בייחוד הא-ל!! להאמין בייחוד הא-ל, זה לא רק להפסיק להאמין שיש הרבה אלים, ולהתחיל להאמין שיש רק אחד; להאמין בייחוד הא-ל זה להאמין שכל המעשים המתרחשים בעולם, נעשים כולם ברצונו של א-ל אחד שהכל נהיה בדברו! 

 

 

מזל סרטן

התחלות חדשות בתחום הרגש, הרוח והאמונה עולות על הפרק והדבר יכול לבוא לידי ביטוי בכמה מובנים: תחילתם של לימודים או העשרה או תחילתם של מערכות יחסים רגשיות שקשורות בזוגיות, אהבה ועניינים שבלב כמו למשל רומן חדש או חידוש של קשר ישן וכו'. באופן כללי ניתן לומר ששינויים שביצעתם לאחרונה הן במעשה והן בקו המחשבה, מוכיחים את עצמם ואתם חשים שבסך הכל אתם בכיוון הנכון, וכל שעליכם לעשות הוא לנצל את המומנט שנוצר ולהמשיך להתקדם. כדי שתוכלו לעשות זאת בהצלחה יהיה עליכם להתחבר לאומץ הלב, לאמונה ולמיומנות שלכם. עליכם להבין שיש לכם את כל הכלים הדרושים על מנת שתוכלו להתמודד בהצלחה עם השינויים הנקרים בדרככם. הבנה זו היא המפתח להצלחתכם. האמינו בעצמכם בכל לבכם וההצלחה לא תאחר לבוא.

בעבודה: זמן להיפתח ולנסות כיוונים חדשים אשר יסייעו בידיכם להתמודד בהצלחה עם הלחץ והשגרה. הקלפים ממליצים לכם לאמץ גישה אשר אומרת שבכל סוגיה בה אתם מתמודדים, רצוי ומומלץ לקבל החלטות מהלב ולא מהראש. התחברות לחלק הרגשי שקיים בכם תביא לפתרון המבוקש. קשר רגשי שנרקם במקום העבודה, עשוי להסב לכם נזק. לאלו מכם שלאחרונה החלו בעבודה חדשה, כדי לדעת שיש בעבודה הזו הזדמנויות טובות לקידום וצמיחה.

לדורשי העבודה: צפויה חזרה למעגל העשייה ממש בקרוב.

זוגיות: הזוגיות שלכם מונוטונית, שגרתית וכהה. תהליכים חיצוניים כגון: עבודה, כסף, ילדים יוצרים את העייפות הזוגית בה אתם שרויים. הזוגות שביניכם שישכילו להתגבר על העצלות וחוסר החשק וינתבו בתבונה וביעילות את האנרגיות החיוביות של אהבה, מין וזוגיות, יוכלו להתחדש באופן רגשי במערכת הקיימת.

לרווקים: עכשיו הזמן ליזום, לראות ולהראות. מפגש או היכרות חדשה יוצרים הזדמנות ששווה לבדוק. זהו זמן טוב ללימודים או עיסוקים הקשורים בעולם הרוח.

יום כיפור: עובר בקלות יחסית.

 

הכוונה רוחנית: חוסר ביטחון עצמי נובע מהעובדה שאנחנו חוששים להיות מי שאנחנו באמת. אנו מאמינים לאוסף של מחשבות, רגשות ותחושות לגבי מי שאנחנו ומה אנחנו מסוגלים לעשות ומקבעים את עצמנו לתוך מערכת שלמה של אמונות והתניות שאספנו בדרך.  התרגלנו לחשוב על עצמנו שאנו לא יכולים לעמוד מול קהל, שאנחנו לא מסוגלים ליצור אינטימיות או שאנחנו לא טובים מספיק... מחשבות חוזרות ונשנות אלו הן הגורמות לחוסר ביטחון עצמי, וחוסמות אותנו מלהגשים את מלוא הפוטנציאל שלנו.

 

 

 

 

                                

 

 

 

 

 

מזל אריה

 

 

לאחרונה רכשתם כלים, הגעתם למסקנות, תובנות, הארות ולהחלטות אשר אמורות להכניס שינויים חיוביים לחייכם, אך למרות זאת רבים מבני מזל אריה מתקשים בתהליך היישום. עליכם לדעת ולהבין כי אין זה מספיק לדעת מה נכון לעשות. אם אינכם מצליחים לגבש דרכי פעולה בכוחות עצמכם, הרשו לעצמכם לפנות לעזרה ולסיוע ממקור חיצוני אשר יש ביכולתו להאיר את דרככם.

בעבודה: דרישה להתחייבות מצדכם לגבי תהליך או פרויקט כזה או אחר שמתרחש במקום עבודתכם, גורם לכם לחששות ולבטים שמא לא תצליחו במשימתכם. הקלפים מצביעים על כך שאין מקום לחשש ובמידה ותתחברו לאמונה בעצמכם ובבורא עולם, תוכלו לעמוד בהצלחה בכל משימה שאותה תתבקשו לבצע. לאלו מכם שמחפשים עבודה, ממליצים הקלפים קודם כל להירגע! ולאחר מכן להתמקד בחיפוש אחר עבודה בצורה מסודרת. מעבר דירה או שינוי של מקום המגורים נראים באופק. התהליך חיובי.

זוגיות: מתח סמוי שנובע מכעסים מודחקים יוצר בלב תחושה של ביחד ולבד. תהליך זה מכריח אתכם להעמיד פנים ולשחק משחק שלכאורה הכל בסדר... למעשה, לא כך הם פני הדברים ויש צורך לתחזק ולתקן. זוגות רבים מתווכחים ביניהם, לבסוף הם מגיעים לפשרה, קובעים עמדה משותפת ואז בשנייה אחת, אחד מהם שובר את הסכם השלום כאשר הוא אומר "אני מסכים... אבל" או "את צודקת... אבל". שימו לב שה"אבל" הוא מהות כל הויכוח ביניכם והסיבה לתחילתו. בפשרה אמיתית – אין "אבל". הגיעו להסכמה כזו המקובלת על שני הצדדים ללא סייג.  

התיקון השבועי: להיפתח לקבלת עזרה מהזולת/מהיקום. תהליך זה של נכונות לקבלת סיוע יביא לשיפור במצבכם.

יום כיפור: בסך הכל עובר בסדר, ולמרות קושי כזה או אחר אתם מסוגלים.

 

הכוונה רוחנית: בזמן התמודדות עם משבר כלשהו הזכירו לעצמכם: הבור הזה, המכשול הזה, הקושי הזה (תבחרו לכם אחד) נמצא כאן על מנת שאני אצא ממנו - חזק יותר בהחלטותיי וגבוה יותר בדרך לצמיחה!

 

 

 

 

                      

  

מזל בתולה

 

 

העולם החומרי שעוטף אתכם גורם לכם לשחיקה, והמרוץ המטורף שניהלתם עד עתה אחרי עבודה, זוגיות או כסף לא ממש מביא לתחושת הסיפוק אותה אתם מחפשים. ניתן לומר שעד עתה יגעתם אך לא מצאתם. הקלפים מצביעים על כך שעליכם להכניס ולשלב מעט רוחניות בחייכם. הרשמה לסדנאות או ללימודים בעלי אופי רוחני כגון: מודעות עצמית, הילינג, טארוט, יוגה, רפואה משלימה או כל תחום רוחני אחר, יעצים ויחזק את הפן הרוחני הקיים בכם וייתן לכם את הכוח לשנות את חייכם לטובה. עליכם לזכור שהמפתח לחיים טובים ומלאי סיפוק, נמצא בידיכם. כל שעליכם לעשות הוא להשתמש בו בתבונה.

 

בעבודה: רבים מכם חשים שהגיע הזמן לזוז הלאה ולקדם את עצמכם הן בתוך הארגון בו אתם עובדים והן מחוצה לו, ואכן זהו זמן טוב לשינוי, מעבר, התחלה חדשה, גיוון והתמקצעות אשר יוסיפו עניין לחיי הקריירה שלכם.

 

זוגיות: שחיקה וחוסר מוטיבציה זוגית מערערים את שיווי משקלכם הזוגי. טיול או חופשה יעשו לכם נפלאות ותחושת השחרור תשפר את הרגשתכם ותתרום רבות למילוי המצברים.

 

לרווקים שביניכם: זהו שבוע טוב להיכרות חדשה ומעניינת שמתרחשת במקום לא צפוי, כמו למשל: בבית כנסת, תור לרכבת או בסופר. שימוש נבון באינטואיציה שלכם יסייע בידיכם להגיע להחלטות הנכונות. חופשה או טיול נראים באופק.

 

יום כיפור: עובר עליכם בקלות יחסית.

 

 

 

הכוונה רוחנית: לחיות משמעותו לצמוח. אם אינך מבצע החלטות, אתה לא מתקדם. לכן זכרו! לקבל החלטות זה חשוב אך לבצע אותן זה חשוב יותר. ועל זה אמרו חז"ל אמור מעט ועשה הרבה.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

מזל מאזניים

 

 

יום הולדתכם שניצב בפתח מזמן מצב רוח נוסטלגי. המהות הכללית של השבוע הקרוב זה להבין שהגיע הזמן להיפרד מאנשים, נושאים, עיסוקים ומקומות שכבר אינם תורמים לכם דבר. ההבנה הזו שהיקשרות לעבר היא זו שמעכבת אתכם, חיונית להטמעת השינוי לו אתם זקוקים.  באופן כללי עוברים רבים מבני מזל מאזניים (ובעיקר אלו שהחלו לעשות דבר מה חדש או שהתחילו דרך חדשה) תהליך של התבוננות פנימית וחיפוש עצמי, תהליך זה מלווה לעיתים בתחושה של קדרות מסוימת הגורמת לכם למחשבות רבות ולהתכנסות בתוך עצמכם.

 

בעבודה: אתם רוצים שקט ושיניחו לכם לנפשכם, יחד עם זאת עליכם להמשיך ולתפקד כרגיל, לכן אל תאפשרו לתחושת הקדרות לחלחל לסדר יומכם.

 

זוגיות: למרות שאתם זוג אתם חשים לבד. הקלפים מצביעים על כך שהגורם העיקרי למצב הזה הוא חוסר ביטחונכם באהבתו של בן הזוג שלכם אליכם. כל שעליכם לעשות על מנת להיחלץ ממעגל קסמים שאליו נקלעתם, הוא להיפתח כלפי בן הזוג, להסיר את מחסומי הבושה, המוסר הכפול והאגו וליצור שיחה עניינית בה תוכלו להביע את רצונותיכם ממקום של שיתוף ובניה. במידה ואינכם מוצאים פרטנר לשיחה שכזו, זהו סימן שאולי הגיע הזמן לפרק את הבסטה ולתת פרחים למתים, וממקום ישר ונקי לשחרר.

 

לרווקים שביניכם: אקס מיתולוגי מונע מכם את האושר והשלמות שאתם מחפשים. חשוב לזכור ששחרור ופינוי של דברים ישנים כגון רגשות וכדומה, יאפשר לפנות מקום לדברים ותחושות חדשות.

 

יום כיפור: עובר בקלות יחסית.

 

 

 

הכוונה רוחנית: חוכמה היא הארה רגעית שמגיעה משום מקום ורק אז היא הופכת לתפיסה הגיונית שמוקרנת להבנה מלאה ולמעשה.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

מזל עקרב

 

 

 

נושא או עשייה, שקרוב לליבכם ואתם מאוד רוצים לקדם, תלוי ועומד באופן בו תבחרו לפעול. שקדנות, התמדה ומסירות, הם המפתח להישגים ולעשייה מוצלחת.

בעבודה: יש עייפות מסוימת שמעידה על כך שהשחיקה אינה פוסחת גם עליכם. על מנת שתוכלו להתמודד עם השחיקה יהיה עליכם לבצע מס' דברים: 1. לארגן את פינת העבודה שלכם - נקו וזרקו דברים מיותרים 2. רישמו את כל הנושאים שבטיפולכם וסמנו ממה אתם רוצים ויכולים להיפטר או להעביר לאחרים. 3. טפלו בהרגשת מצוקה, כעס ותסכול. אם אינכם יכולים לעשות זאת לבד פנו לעזרתו של איש מקצוע 4. חפשו דרכים לגוון את שגרת יומכם כגון: פעילות התנדבותית, לימודים, סדנאות והעשרה.

בבית: יש דברים שצריך לתקן, לסדר או לשפץ. אצל חלקכם מדובר בשיפוץ ואחזקה של מבנה או בית, ואצל חלקכם מדובר בשיפוץ ואחזקה של מערכות היחסים אותם אתם מנהלים עם בן הזוג, הילדים ובני המשפחה. חשוב לזכור, שתחזוקה קבועה תעזור לכם לשמר את ביתכם ואת מערכות היחסים שלכם במצב כשיר ושמיש.

זוגיות: אתם כמהים לריגושים חדשים. השגרה היא האויב מספר אחת של הזוגיות, את זה יודעים כולם, אך לצערי לא כולם יודעים מה עליהם לעשות כדי לנצח את השגרה. אם אתם חשים שאינכם יודעים מה עליכם לעשות כדי לנצח את השגרה, אל תחששו לפנות לעזרתו של איש מקצוע שידריך, יכוון ויתן לכם את הכלים הדרושים כדי לעמוד במשימה.

התיקון השבועי: להתחבר לסבלנות ואורך רוח!

יום כיפור: עובר עליכם בקלות יחסית. קצת קשה בסוף אבל לא נורא בכלל.

 

הכוונה רוחנית: נקודה מאוד חשובה בתהליך היצירה של חייכם, היא ההבנה שאתם אינכם היוצרים הבלעדיים אלא הצינור שדרכו היצירה מתרחשת. היוצר "השותף שלך" הוא אלוהים! הוא זה שקולט את הבקשה שלכם ומספק לכם את הדרכים להגשמה. האמינו שהקב"ה יעזור לכם להגיע למטרותיכם ויעזור לכם לשפר ולרומם את אופייכם. האמינו שאירועים ומצבים נועדו לטובתכם ושאתם יכולים להתפתח מכל חוויה.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

מזל קשת

 

 

השבוע הקרוב מוצא את הקשתים כשהם חושבים קדימה על העתיד. רבים מכם חשים שהם הגיעו לסוף שלב בתחום כזה או אחר בחייהם. דילמה שמתקיימת בליבכם מציבה אתכם בפרשת דרכים בין מה שאתם רואים לבין מה שאתם מאמינים ויודעים. הקלפים מצביעים על כך שאתם נמצאים בשלב שבו עליכם לבחון את המשך דרככם. זה הזמן לעצור לרגע כדי לבדוק את כל האפשרויות שלכם להמשך הדרך. זה הזמן לשאול את עצמכם לאן אתם באמת רוצים להגיע ולתכנן מחדש את העתיד בהתאם למקומכם כיום. יש לכם את כל הכלים הדרושים לביצוע המשימה ובורא עולם מייחל שתשתמשו בהם בתבונה. מעבר דירה, שיפוץ או עיסוקים שקשורים לבית ותחזוקתו עולים על הפרק.

בעבודה: יש ריח של שינויים באוויר וכרגע הדברים נראים די חיוביים בעבורכם. אך כדאי לדעת שיש לכם עוד עבודה רבה ויש מי שמצפה מכם לתוצאות.

זוגיות: אפרוריות וחוסר חדוות עשייה מאפיינת השבוע את זוגיותכם. דבר זה נובע מעצם העובדה שאינכם נוקטים יוזמה כלשהי. התוצאה מאי נקיטת יוזמה היא דריכה במקום ותסכול. לכן קבלו החלטה להחליט! כל החלטה תהיה טובה יותר מאי קבלת החלטה כלל. מבחינה רוחנית ניתן לומר שנשמתכם נמצאת בתחנת מעבר בזוגיות, בין פרק אחד בחייה לפרק אחר וחדש, שאיכותו תלויה אך ורק באופן בו תבחרו ליישם את התובנות, המסקנות וההארות אותם רכשתם בעמל רב עם השנים שעברו על זוגיותכם.

לרווקים: תקווה חדשה נראית באופק ויש לכם הזדמנות טובה לקדם מהלכים שיש בכוחם ליצור זוגיות ושיתוף. טיול או חופשה עם זיקה לחו"ל נראים באופק והדבר יתאפשר בעתיד הקרוב.

יום כיפור: קצת אפרורי, לעיתים אפילו מעיק. אל תתנו לתחושות אלו לשבור את רוחכם.

 

הכוונה רוחנית: היו נוכחים ברגע הזה. ההווה הוא המציאות היחידה שלכם. על-ידי בחירה נבונה של המחשבות, המילים והמעשים שלכם בהווה, התקדמו לקראת השגת מטרותיכם ופתחו את אופייכם.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

מזל גדי

 

 

 

שבוע חיובי ניצב בפתח ועכשיו זהו זמן מצוין בעבור הגדיים לקחת אחריות וליטול יוזמה שתוביל לשיפור בהרגשה ובדימוי העצמי שלכם שכעת הולך ומשתפר. לאחר תקופה בה לא הייתם במיטבכם, מתחילים לראות את ניצני השיפור. הדבר יתאפשר בעיקר בזכות עזרה שתקבלו ממקור חיצוני אשר יעודד ויסייע בידיכם להתמודד בהצלחה עם השאלות והקשיים. השיפור יבוא לידי ביטוי במספר תחומים בחייכם שהעיקרי שבהם הוא תחום העבודה והקריירה. הזדמנויות חדשות יעלו על הפרק - למי מכם שיהיה ער וערני לזהות את הפוטנציאל הטמון בהזדמנויות אלו ולנצלם עד תום, צפוי שיפור משמעותי אשר ישפיע על הקריירה שלכם בפרט ועל חייכם בכלל. רעיון שאתם רוצים לקדם, חזון שיש בלבבכם ואתם מאוד רוצים להגשים אותו, תלוי ועומד בנכונות שלכם להעיז, לפעול ולהכיל שינויים ללא חשש.

בעבודה: יש לכם השבוע הזדמנות להוכיח את עצמכם. אל תהססו לפעול ולהיות אסרטיביים. בשורה משמחת או הפתעה נעימה צפויה להגיע והדבר ישפר את הרגשתכם. לאלו מכם שמחפשים עבודה, זהו שבוע טוב לחזור למעגל העשייה והקלפים מצביעים על כך שזה קורה ממש בקרוב. 

אהבה וזוגיות: זהו שבוע נהדר לממש את עצמכם מבחינה רומנטית. נקיטת גישה פתוחה ויצירתית תוביל למהלכים חיוביים אשר יתרמו להנאתכם ויתקבלו בשמחה אצל בן זוגכם.

לפנויים: תהה זו תקופה טובה ליצירת קשרים חדשים. אירוע חברתי או משפחתי בו תיקחו חלק יסב לכם נחת. חופשה או טיול עולים על הפרק.

יום כיפור: עובר בקלות.  

 

הכוונה רוחנית: התורה מספרת שהקב"ה השתמש בכוח הדיבור על מנת לברוא את העולם (ויאמר אלוקים: "יהי אור!"). הדיבור ניתן לנו ככלי לבניה ויצירה והוא יכול לברוא עולמות. מצד שני עלול הדיבור גם להשמיד ולהרוס. לא נכון לחשוב שרק אקדחים וסכינים מסוגלים להרוג, גם מלים עלולות לעשות זאת. לכן היזהרו בלשונכם.

 

 

 

 

 



מזל דלי

 

 

המוטיב המרכזי שיאפיין את השבוע השני שנת תשע"ג הוא הצורך בחשיבה חיובית. מחשבותיכם הן מפתח לדימוי העצמי ולרגשות שלכם. התמקדות במחשבות משמחות ומעצימות, תעניק לכם את היכולת לחולל שינוי חיובי במגוון תחומים בחייכם, אך הבולט מכולם קשור בעבודה, התפתחות מקצועית ויעוד. תוכניות ומהלכים שהתרחשו לאחרונה אצל רבים מבני מזל דלי, גזלו מכם אנרגיה רבה והעומס והאחריות שמוטלים על כתפיכם גורמים לכך שלעיתים אתם חסרי סבלנות לדרישותיהם של הסובבים אתכם. כולי אמונה שהתחברות לחשיבה חיובית תסייע בידיכם לראות את הדברים באור שונה שבעקבותיו תוכלו לבצע את המוטל עליכם ביתר הצלחה. נושאים שקשורים בבריאות מעסיקים אתכם וכדאי להיות קשובים לצורכי הגוף שלכם שמאותת לכם כי הגיע הזמן לנהוג באחריות המתבקשת.

 

בעבודה: מעריכים את עשייתכם ואתם דמות חיובית אשר ניתן ללמוד ממנה. הקלפים מצביעים על כך שבקרוב יורחב תחום אחריותכם ויתכן כי תתבקשו לסייע ולקדם פרויקט חדש בנוסף לעשייתכם. עשו זאת בשמחה - תגמול ראוי לא יאחר לבוא. יחד עם זאת חשוב לציין שעשייתכם יכולה לגרור מבטי קנאה והסובבים אתכם, לכן חשוב להקפיד על צניעות, שתיקה וענווה.

 

בבית: יש נטייה של דברים להתקלקל. הקפידו על תחזוקה מונעת ובצעו תיקונים כאלה ואחרים.

 

זוגיות: מאבקי כבוד יצרו בלבכם אפאטיות זוגית והתחושה שמה שיהיה יהיה, מובילה את הקשר שבו אתם מצויים למבוי סתום שבו שני הצדדים אינם נוהגים בהיגיון. כדי להיחלץ מהמצב הקיים, יהיה עליכם לקחת אחריות ולהוביל למהלכים ישפרו את התקשורת המילולית הקיימת.

 

יום כיפור: עובר בקלות יחסית.

 

הכוונה רוחנית: במדרש על קהלת יש ביטוי של חז"ל: "אין אדם מת וחצי תאוותו בידו". כלומר, כבני אדם אנו תמיד רוצים עוד, תמיד יש משהו שחסר. זה מצב טבעי ונורמלי. חלק מהרצון שלנו להתקדם, לצמוח, ללכת קדימה. מצד שני, יש ביטוי בפרקי אבות: "איזהו עשיר? השמח בחלקו". הכרת תודה היא, אם כן, מצב של בחירה. זו בחירה לראות בכל מצב גם את מה שטוב בו. בכל מצב, גם הקשה ביותר, יש דברים שניתן להודות עליהם. שום דבר טוב הוא לא טריוויאלי - האנשים שיש לנו בחיים, משפחה, חברים, בריאות פיזית ונפשית, הרווחה היחסית, ההתקדמות שאנו עושים בכל תחומי החיים. כל "מתנה" שאנו מקבלים מהיקום או נותנים לעצמנו היא סיבה לחגיגה. הכרת תודה מחזירה אותנו לפרופורציות, נותנת שקט נפשי, ומעניקה תחושה שבסך הכל החיים שלנו בסדר, אם לא יותר מכך.

 

 

 

 

מזל דגים

 

 

רוח השנה החדשה מחדדת אצלכם את צורך להחליף, לשדרג או לשנות את המסגרת בה אתם חיים. תהליך זה יוצר תחושה של חוסר שליטה. הקלפים מצביעים על כך שעליכם להתחיל ולשקול את השינוי בו אתם חפצים במלוא הרצינות לזרום עם התהליך ולא להתנגד לו. בעיה, מחלוקת או קושי שמולו ניצבתם לאחרונה, נפתרים בעזרתו של גורם חיצוני – צד שלישי שבה לעזור ולסייע.

בבית: נושאים שקשורים בבריאותו של בן משפחה מעסיקים אתכם ואתם נדרשים לפנות מזמנכם היקר לטיפול בנושא.

בעבודה: צפויים בלבול וקשיי התארגנות אשר יכולים לגרום לחוסר נוחות זמנית. פניה לבקשת עזרה תסייע בידיכם לארגן את הדברים טוב יותר והדבר יאפשר לכם להשיג את הסדר הדרוש כדי שהעבודה תשוב ותתנהל בצורה חלקה ויציבה.

כספים: כדאי לא לבזבז על שטויות ולהשקיע את הכסף בדברים אשר נחוצים לכם באמת. מעבר דירה ושינוי מקום המגורים הופכים לצורך ועולים על הפרק. מהלכים שקשורים לנושא יתחילו לרקום עור וגידים ממש בשנה הקרובה.

זוגיות: עקשנות מיותרת עלולה להוביל לריחוק. שיפור התקשורת הזוגית יאפשר לכם ללבן את הבעיות מבלי לבזבז זמן יקר על כעסים. נושאים שקשורים בהריון ולידה עולים על הפרק. אצל חלקכם מדובר בהריון שכשל או שמתעכב מלהגיע, תהליך זה יוצר ומגביר מתחים שאין בהם כל צורך. הקלפים משקפים שאל לכם להתייאש היות ובחצי שנה הקרובה בע"ה היו בשורות טובות. לאלו מכם שממש ממתינים לביקור החסידה, צפוי המון אושר וברכה.

יום כיפור: לא קל אבל בהחלט אתם מסוגלים לו.

 

הכוונה רוחנית: כל חוויה שניקרת בדרככם היא הזדמנות ללמוד משהו. התבוננו מסביבכם בכל דבר ודבר שקורה לכם ושאלו את עצמכם: "מה זה בא לומר לי? מדוע זה נשלח אלי? ומה אני אמור ללמוד מכך?".

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"כי שפתי כהן ישמרו דעת ותורה יבקשו מפיהו כי מלאך ה' צבאות"

"יִהְיוּ לְרָצון אִמְרֵי פִי וְהֶגְיון לִבִּי לְפָנֶיךָ. ה' צוּרִי וְגואֲלִי"

"הָשִׁיבָה לִּי שְׂשׂוֹן יִשְׁעֶךָ וְרוּחַ נְדִיבָה תִסְמְכֵנִי"

 

(11216)

בכבוד רב בענווה וברוח טובה

עוזי הכוהן

0523646914

 

לראש הדף       


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה