תקופת החגים מתקרבת אלינו במהרה וזה בדיוק הזמן לפתוח את הארון לחפש, לפשפש ולקנות בגד הכי חגיגי והכי שיקי לחג. נעלי עקב? סנדלים שטוחים? שמלה ארוכה? קצרה? ומה הצבעים הכי חגיגיים? האם צריך ללבוש רק לבן? ואיך תצאי הכי מהממת עם הבגדים שיושבים לך בארון.. קבלו את המדריך לחג שמתקרב

תקופת החגים מתקרבת במהרה ומסמלת התחדשות והתחלות חדשות. כל הרחוב לבוש חגיגי ו"שנה טובה" מפוזרת לכל עבר. כולם מתרגשים ונרגשים לקראת השנה החדשה. כרטיסי האשראי נשחקים היטב בכל רשתות האופנה בקניונים וחנויות הרחוב, וניתן אפילו להריח את חודש החגים שמתקרב בצעדי ענק. וכל מה שעובר לי בראש זה מה לובשים בחג הזה

זה נכון שכל מה שאני חושבת עליו בכל חג שמגיע (ובכל הזדמנות בכלל, כשאני שמחה, עצובה, או בכל סטטוס אחר) זה ללכת לקנות אאוטפיטס חדשים, הרי זו אחלה הזדמנות לפתוח שנה חדשה עם בגדים חדשים.. למען האמת, זו די שטות כי תמיד אני אמצא סיבה לקנות בגד חדש גם בלי קשר לחג, ולמה בכלל החלטנו שצריך להתלבש חגיגי בחג? ואם בא לי מראה הארד-קור שחור? טוב, כנראה שאת התשובה לשאלה הזאת אני אוכל למצוא במסורת של הישראלים בפרט ושל העולם בכלל שהחליטו שבמועדים מיוחדים צריך ללבוש לבוש חגיגי ומיוחד.. קילומטראז' החיפושים האחרון שלי אחר בגדים חגיגיים לחג חושף את הקולקציות החדשות והחגיגיות בכל חנות שהורכבו בדיוק ללקוחה הישראלית שהולכת לקרוע את הכיס בשביל רכישה חגיגית חדשה.. ובכל זאת?
 
לא רק לבן
בראש ובראשונה צריך לצאת מקיבעון הלבן. תמיד ניתן למצוא פריטים בצבעי פסטל רגועים

שיכולים להרכיב מראה חגיגי וזוהר. מלבד העובדה שלבן בדרך כלל דורש גיהוץ, בגלל שסימני הבד בולטים. לבן גם מתלכלך הכי מהר.. והרי זה חוק מרפי שברגע שתלבשי לבן האוכל ממש ירצה מפגש פסגה עם הבגדים. והיין האדום ממש משתוקק להפוך לנו את הלבן הבוהק ליצירת אומנות חדשנית שלא יורדת בכביסה-זהו הבגד הלך, אלא אם את רוצה לתרום אותו למוזיאון לתערוכת "נפגעי ראש השנה- תלת מימד בטריקולר"

ואם כבר החלטת ללבוש לבן, תקני רק חולצה או מכנס לבנים ותשתדלי שיהיו מצוחצחים היטב לחג.. שמלה לבנה תמיד יכולה לבוא בחשבון, עם נעל עקב בצבע ממש לא שיגרתי (אדום למשל). רק אל תשכחי שלבן אף פעם לא עובד עם בגדים צמודים!

 

 

קבוצת צבעי הניוד
קבוצת הצבעים הבאמת יותר מוצלחת שנכנסה אלינו בתקופה האחרונה זוהי קבוצת
צבעי הניוד המתאפיינים בקלילות ובמראה סקסי במיוחד: צבעי בז', אפרסק, שמנת, נס-קפה ועוד.   מיטב המעצבים ביניהם סטלה מקרטני, אלבר אלבז דונה קארן ואחרים הצטרפו העונה לחגיגת הניוד עם וריאציות שונות לשמלות ערב, ז'קטים, מכנסיים מחוייטים ושמלות. אני באופן אישי מאוד מתחברת לצבעי העירום האלה ומנסה לגוון עם שרשרת גדולה מוזהבת או עם שפתון אדום להשלמת מראה סקסי! למי שאוהבת את המראה השיקי יותר הייתי ממליצה על חולצת אוברסייז בצבעי ניוד, שורט קצר וסנדלים שטוחים. הכי נוח, והכי מהמם!
 
הכי חגיגית, בכמה שפחות השקעה
הרעיון הכללי של המשפט הזה הוא לקנות ולהתחדש בפריט אחד שיתן תוספת מרעננת לאאוטפיטס ואני כמובן מדברת על נעל היסטרית, שרשרת גדולה, או חולצה. תנסי לבזבז כמה שפחות ולסיים את רכישת החג בפריט אחד. אני יודעת שזה קשה ומי כמוני יכולה לספר עד כמה, אבל למי שרוצה לחסוך החג ועדיין למצות את סימן ההתחדשות השנה אמליץ להתחדש בפריט מהמם שיהפוך את המראה למושלם. 

גדעון אוברזון ממליץ..
בגיליון בל מוד לחודש ספטמבר גדעון אוברזון שנבחר ל-50 המשפיעים בעולם האופנה נותן מספר טיפים איך להתלבש בערב החג..
 
 - העדיפו ללבוש בדים טבעיים, רכים ונשפכים דוגמת כותנה אוורירית, משי, שיפון ופשתן. אריגים אלו נעימים יותר ללבישה, מלטפים את הגוף ופחות נצמדים ונדבקים אליו, בייחוד בעת ארוחת החג שבה אנו נוטים לאכול יתר על המידה..
 
- צבע לבן הוא הכוכב של החגים ובעיקר של ראש השנה. עם זאת, לבן הוא צבע בעייתי ולא תמיד מעשי סביב שולחן החג, לכן הצטיידו במגבון לח או בטוש נגד כתמים.
 
- בחג נוהגים ללבוש לבן. הפרטנר הבלתי מעורער של לבן הוא צבע שחור, האהוב עליי ביותר. השילוב בין שחור ללבן לעולם לא ייצא מהאופנה, שכן זהו שילוב אלגנטי שמצליח מאוד.
 
- כדאי להצטייד בעליונית דקה או בז'קט קליל ומחוייט. לעיתים חם בחוץ, אך בעת הארוחה מיזוג יכול להקפיא.
 

- אקססוריז הם שם המשחק והם יקשטו כל הופעה. חגורה שתעצב את הגזרה, זוג עגילים,

 שרשרת, צמידים, קלאץ' או נעליים איכותיות- כל אלה יוסיפו בקלות טאץ' מעודן ואמירה אישית. עם זאת, חשוב לזכור לא להפריז ולשמור על מידתיות.

 

 

 

 

בקיצור בנות ישראל החגיגיות, החג ממש בפתח ולא כדאי לכן לחכות לרגע האחרון שאיזה נס יקרה ותמצאו בגד מספיק חגיגי בערב ראש השנה וגם לא נשכח את ארוחות השחיתות שאתן מוזמנות אליהן ביום החג. כדי שלא תהיו מתוסכלות מחיפוש שווא בארון לאחר ששום דבר לא יראה לכם חגיגי כי הוא לא חדש אני ממליצה לכן לקפוץ לסיבוב קצר בחנויות. קצר כי לאור המצב הכלכלי הרווח בארצנו כדאי שתהיו מכוונות מטרה ותחליטו מראש מה אתן קונות ובאיזה תקציב לאחר שבדקתן בבית אילו פריטים יכולים להתאים לאאוטפיט שאתן מתכננות.

תכנון מוקדם וקניה מושכלת תביא אתכן לערב החג רגועות ומרוצות מהופעתכן ובטוח שתקצרו מחמאות. 
בבקשה תשלחו אלי צילום שלכן בבגדי החג שלכן ואני מבטיחה להתייחס לכל הופעה.

אז, חג שמח ושנה טובה ומבורכת לכולכן,

בר

 

תמונות: מיכל רפפורט, בל מוד. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה