בלוג חיי הלילה של שוורצמן



בעיר שלנו יש המון מסעדות, כשרות ולא כשרות , בחלקן יש להזמין מקום מראש ובחלקן לא ובחלקן יש מקום למעשנים. אני באתי לסעוד השבוע לקומה הראשונה בקניון מלחה ב"אושי, אושי", אי קטן ובו צוות זריז שמכין סושי לרעבים . ניתן להזמין טלפונית כי יש משלוחים

ירושלמים יקרים,

נכנסתי לקניון בצהריי היום בשעת העומס,חוץ מכמה אנשים  כל העיר הסתובבה לה בשלוש הקומות.של הקניון .מכיוון שהייתי רעבה החלטתי לחרוג ממנהגי ולא לאכול פלאפל  אלא לקנות ארוחה כדי לשבוע באמת.. רק התיישבתי ב"אושי, אושי" ומיד ניגשו לקחת ממני הזמנה, היחס הוא  אישי וזריז. לאחר התלבטות קשה (לפעמים נראה שהסושי בכל התמונות הוא אותו הדבר רק בצבעים שונים), הזמנתי קומבינציית "אושי, אושי" שכללה בתוכה 8 יחידות שוגון, 8 יחידות טאקה מאקי ו-2 יחידות ניגירי סלמון- לכל מביני הסושי זה נשמע אחלה. לאלה שלא מתמצאים מדובר בסה"כ ב- 16 חתיכות של אורז עם דג וירקות בתוכן (טונה אדומה חריפה או סלמון) ושתי חתיכות של סלמון המונחות על אורז בנפרד.

המנה הגיעה חיש קל , מעוצבת על משטח שחור והייתה טעימה להפליא, אני אוכלת סושי כבר כמה שנים וביקרתי בהמון מסעדות סיניות שבהן רול אחד של 8 חתיכות עולה 40 שקלים ויותר  ונחשו מה? הן לא כל- כך מוצלחות וטעימות ואז אנחנו יוצאים מהמקום בהרגשה שבזבזנו כסף לשווא. פה זה לא קרה, המנות לא יקרות אלא סבירות ואף ממוצעות והכי חשוב טעימות ומוגשות בניקיון ובסדר. ניתן להזמין במקום מנה מכובדת ומשביעה ולצאת עם חשבון סביר למנות סושי, רק לפני שאתם בוחרים את המנות שלכם כדאי להתייעץ עם  צוות המקום כי המילון בתפריט לא תורם להבנה המלאה. חשוב לציין כי האי הקטן שבו עובד צוות חרוץ ונעים ללקוחותיו נקי ומסודר בהקפדה רבה, גם על ידי מנהל המקום וגם על ידי הטבחים עצמם שמכינים את מנות הסושי ושומרים על הניקיון המרבי וכל זאת לנגד עיני הסועדים , נקודה ראויה לשבח מבחינתי.

התפריט מפורט עד כמה שניתן להבין, שוב, כדאי להתייעץ עם צוות המקום והמחירים בצד התפריט ממוצעים לחלוטין. בנוסף שמתי לב שהתפריט אינו רגיל ומכיל גם שילובים מעניינים של סושי שלא מסתכם בסלמון או טונה אדומה ובנוסף שלושה ירקות לתוספת. ניתן להזמין טונה רגילה (כן, כמו בקופסאות שימורים) בתוך עיגול האורז, רק אורז עם דג מסוים ללא ירקות לתוספת ועוד המון שילובים שבסופו של דבר מתאימים לקהל הרבגוני  המגיע לקניון. בתמונות בצד התפריט ראיתי יצירות אומנות ומיד חיפשתי את השורה התחתונה  "להמחשה בלבד", אך את המנה שלי קיבלתי מעוצבת בדיוק כמו בתמונת התפריט. השקיעו מאמץ במנה שלי שממש עוד דקה ולא תהיה קיימת יותר, שאפו על המאמץ (חבל שהרסתי את עיצוב המנה כמה שניות לאחר מכן).

נפגשתי  עם מנהל המקום שחר שמצא דקה או שתיים בשעת העומס של המזמינים כדי לשאול למה פתח את האי הקטן הזה בקומה הראשונה של הקניון, בה אין את תחרות האוכל הגדולה? והאם ההרגשה שקיבלתי מן המקום היא בכל הרשת "אושי, אושי"? שחר הוא זכיין של הרשת בסניף קניון מלחה ולוקח את ניהול המקום כמו תינוק שצריך להקדיש לו זמן ואהבה- וללא ספק לדעתי האישית רואים זאת. היה לי טעים, מפנק (מלא רטבים ללא סוף), נקי ומסודר במהלך הסעודה והכי חשוב חיוך מכל הצוות כשאמרתי "טעים לי". באמת היה לי טעים.

עד לסופ"ש הבא,

צאו, בלו ותיהנו- אם שותים לא נוהגים.

שלכם,

יפית.  


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה