תחזית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט - 10/08/12 ועד 16/08/12



תחזית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין 10/08/12 ועד 16/08/12

 
מזל טלה מזל שור מזל תאומים
מזל סרטן מזל אריה מזל בתולה
מזל מאזניים מזל עקרב מזל קשת
מזל גדי מזל דלי מזל דגים

 


 
 

 

 

 

 

 

 

מזל טלה

מצב הרוח של בני טלה נמצא בשפל. השבוע הקרוב יתאפיין בירידה חדה באנרגיות, דכדוך ולא מעט פסימיות. בתוך ליבכם, מתוך בחירה אישית, אתם רוצים להיות לבד. הגורם העיקרי לתחושות אלו נובע מעצם העובדה שאתם נמצאים בתקופה לא יציבה מבחינה רגשית או מבחינה חומרית. תהליך זה מלווה בשאלות רבות, תהיות וחוסר נוחות שבאים לידי ביטוי הן מהבחינה הבריאותית כחולשה וכאבים פיזיים שונים והן מהבחינה הנפשית והרגשית כמו מועקה, חוסר סיפוק ותסכול. חוק המשיכה פועל לפי העיקרון של "דומה מושך דומה" ולכן האנרגיה הפנימית שלנו מושכת את האנרגיה הדומה הזאת אלינו שוב ושוב. מכוון שבשבוע זה מחשבותיכם שליליות, אתם עשויים למשוך אליכם דברים שלילים. לכן כדאי השבוע לפקוח עין ולהיזהר מרמאויות, גנבות, חבלות ותאונות. אבל הכי טוב זה לשנות את המחשבה משלילית לחיובית. וחוק המשיכה יעשה את שלו... זכרו! טוב בא לטוב, כסף בא לכסף ואושר בא לאושר.

לעצמאים שביניכם: רצוי לבדוק היטב את ספרי החשבונות, יש סיכוי טוב שתצטרכו להציגם בקרוב.

בבית: התחום הבריאותי של בן משפחה או חבר קרוב מעסיק אתכם ומשפיע לרעה על מצב הרוח שלכם.

זוגיות: חולשה ועייפות גורמים לכם לחוסר חשק אך חשוב שתדעו שכדי לשמור על זוגיות תקינה, לעיתים קרובות יש צורך להתעלות מעל לעייפות או לחוסר חשק. בכל מקרה, המצב שקיים מעיד כי הזוגיות שלכם איננה במיטבה וכדאי ורצוי לא להזניח את הדבר.

 


מזל שור

המון אנרגיות חיוביות מציפות אתכם ושבוע חיובי ניצב בפתח. זמן טוב להתחיל ולהזיז דברים שחשוב לכם לקדם. דרך חדשה שנפתחת, יוצרת אווירה אופטימית יותר. נכונות מצד השוורים לקבל עזרה או סיוע ממקור חיצוני עשויים לחולל בעבורם את המפנה והשינוי בין קיפאון לניצחון או בין עיוורון לפיקחון. שמירה על ראש פתוח וההבנה שאתם לא יודעים את הכול, תאפשר לכם להיפתח לקבלת סיוע ולמידה ממקום נקי וזך שממנו יתחיל השינוי. המוטיב המרכזי השבוע יהיה קשור בתחילתו של מסלול חדש אשר נפתח בעבורכם. אין זה משנה אם מדובר בעבודה, זוגיות, מגורים, קריירה או לימודים, הכיוון נראה חיובי ומבטיח. לאלו מכם שעוסקים באמנות על גווניה השונים, זהו שבוע טוב ומבורך להוציא אל האור את עבודתכם.

זוגיות: היכרות חדשה גורמת לרווקים שביניכם קצת התרגשות והמחשבות על רומן חדש שיכניס קצת עניין וריגוש לחייכם קוסם לכם. התחברות לאסרטיביות מגובה בחיוך רחב, תאפשר לכם לממש את הפוטנציאל הזוגי שנפתח בעבורכם בשבוע זה. עניינים שקשורים בהריון, לידה וילדים עולים אצל חלקכם על הפרק.  רכישה של כלי תחבורה או עיסוק/טיפול בכלי רכב ידרשו מעט מזמנכם.

 

 

 

 

 

 

 

מזל תאומים

לאחרונה נשמתכם חלשה ומעט הרגעים החיוביים שאתם חווים ביום יום, אינם מספקים לכם את האנרגיות הדרושות להתמודדות עם מצבכם. כדאי לקבל עזרה רוחנית שתספק לכם את היכולת להתחבר מחדש לכוח ההתלהבות שטמון בחיים, מומלץ לשנן לעצמכם ולראות בדמיונכם, מוקרן על מסך בתוך המוח, את צירוף האותיות ע.מ.ם שלקוח מתוך ע"ב השמות. צירוף אותיות זה, כוחו יפה להצתת הלהט שכבה בלב. חקקו אותו על לוח לבכם מתוך אמונה כנה בצדקתו של בורא עולם ובע"ה תראו נפלאות. תכליתו של השבוע הקרוב תעמוד בסימן של התמקדות בחצי הכוס המלאה. זה נכון שקשה לכם ושסביבכם יש הרבה דברים שצריך לסדר. התמקדות בדברים הטובים המקיפים אתכם תסייע בידיכם להיחלץ מתהליך הדכדוך.

זוגיות: בתוך לבכם מקננת תחושת בדידות אותה אתם מיטיבים להסתיר. כלפי חוץ אתם משדרים זוג (עסקים כרגיל) אבל בתוך הבית פנימה, אתם חשים לבד ובראשכם מתרוצצות המון מחשבות ושאלות שקשורות בזוגיות שלכם. אז שאלות רבות, יש לכם, את התשובות כדאי לכם למצוא במהירות. אם אינכם מסוגלים לעשות זאת בכוחות עצמכם כדאי לכם לשקול פנייה לייעוץ והכוונה זוגית.

צמיחה רוחנית: לעולם לא תוכלו להשיג שלווה על ידי כניעה לגוף, נשמתכם פשוט לא תוותר. לכן הדרך היחידה לנצח היא לגרום לגוף לרצות את מה שהנשמה רוצה! 

 

 

מזל סרטן

בשבועות האחרונים, הסרטנים עברו שינוי מבורך. מהמקום הנמוך אליו הגעתם בעבר, הבנתם לבסוף שרק אתם אחרים לגורלכם. הבנה זו, היא המפתח לשינוי שמתחולל ושאותו אתם מבקשים לעצמכם. חז"לנו מלמדים, שאין השמיים עוזרים אלא למי שעוזר לעצמו! רק נטילת אחריות מתוך ידע ברורה שאתם היחידים שמסוגלים לחלץ את עצמכם מהנקודה בה אתם מצויים, תאפשר לכם להוציא מעז מתוק...  זכרו! תמיד ישנן 10 דרכים שונות לצעוד, החיים הם הבחירה שלכם, אף אחד אחר לא יוכל לעשות זאת במקומכם. השבוע יושם הדגש על כל מה שקשור לתחום העבודה והקריירה. רצוי להיות יותר תָקִיפים במקום העבודה ולהביע את דעתכם בצורה ברורה ונחרצת. במידה ויש לכם ביקורת על נושא זה או אחר, השתדלו להעביר אותה בנימה חיובית. אם תבחרו בעיתוי המתאים ובמילים הנכונות, דעתכם תתקבל.

לימודים: עכשיו זהו זמן מצוין לקבל החלטה בכל הקשור להרשמה ללימודים או לגבי המשך לימודים – ההצלחה מובטחת.

בבית: יש דברים שדורשים טיפול. למרות שאין לכם חשק לעשות זאת, רצוי למצוא את הזמן ולהשקיע בטיפול, תחזוקה ושיפוץ.

לזוגות שביניכם: המוטיב המרכזי שאותו אתם צרכים לאמץ הוא: לקיחת 100% אחריות על איכות הקשר שבו אתם מצויים. ההבנה שאם אתם מאושרים בזוגיות שלכם זה בזכותכם ואם אתם אינכם מאושרים מהקשר זה בגללכם, חשובה להצלחת התהליך. באופן כללי, זהו זמן טוב להיזכר למה בחרתם להיות ולחיות ביחד. זיכרונות נעימים יחזקו את הקשר הקיים ויעזרו לכם להילחם בשגרת היום יום. חופשה או טיול קצר נראים באופק.

 

 

 

 

 

מזל אריה

נושאים שקשורים באסתטיקת הגוף כמו למשל: דיאטה, התעמלות ואורח חיים בריאי עולים על הפרק. קנייה/קבלה של דבר מה חדש כגון בגד או תכשיט וכו' מחממים את ליבכם.

בבית: אתם עוברים תקופה לא קלה שגורמת לכם להדחקת כעסים ולחוסר נוחות. חשוב לדעת הדחקת הכעסים אינה פותרת בעיות. אם אתם כועסים או מוטרדים, בררו - למה? מהו שורש העניין? גילוי המניע והגורם יביא לטיפול בבעיה. אם אינכם מסוגלים לעשות זאת לבד פנו לעזרה מאיש מקצוע. כמו כן חשוב יהיה להפגין סבלנות ואורך רוח כלפי בני הזוג, דבר שימנע ויכוחים אשר עשויים להחמיר את המצב.

בריאות: כאבי פרקים, גב בעיקר תחתון ורגלים עשויים לשבש או להקשות על יומכם. מבחינה רוחנית, מעידים כאבים אלו, על התנהלות שאיננה נכונה ותפקידם, הוא לסמל לכם על הצורך בשינוי. לאלו מכם שחוגגים יום הולדת, יש אפשרות נפלא להתחבר אל אנרגיה טובה של משפחה וחברים. יום הולדת שמח לחוגגים!

 

לזוגות שביניכם: המוטיב המרכזי שאותו אתם צרכים לאמץ הוא: לקיחת 100% אחריות על איכות הקשר שבו אתם מצויים. ההבנה שאם אתם מאושרים בזוגיות שלכם זה בזכותכם ואם אתם אינכם מאושרים מהקשר זה בגללכם, חשובה להצלחת התהליך. באופן כללי, זהו זמן טוב להיזכר למה בחרתם להיות ולחיות ביחד. זיכרונות נעימים יחזקו את הקשר הקיים ויעזרו לכם להילחם בשגרת היום יום. חופשה או טיול קצר נראים באופק.

 

 

                      

  

מזל בתולה

רבים מכם מוצאים את עצמם קצת מאוכזבים מכך שצפיותיהם הרגשיות או החומריות, אינן מתממשות כפי שהם חשבו. השבוע, מצב הרוח לא משהו ואין לכם הרבה חשק ואנרגיה לסובבים אתכם. עייפות נפשית ופיזית מלווה את בני מזל בתולה. נושא מסוים שבבסיסו כסף, קריירה או רכוש מדאיג אתכם והמחשבות שמתרוצצות לכם בראש מדירות שינה מעינכם. ציפייה שלא מומשה או תוכנית שלא יצאה אל הפועל כמתוכנן, יוצרים מפח נפש.

בבית: אתם פועלים ברגשות מעורבים, מצד אחד אתם נוטים לבקר, לקטר ולרטון ומצד שני אתם מוצאים את עצמכם מודים לאל על דבר כזה או אחר בחייכם.

זוגיות: קשה לכם למצוא מילה טובה על הזוגיות שלכם. תהליך זה מעיד כי גם אתם נפלתם קורבן לשגרה ולשעמום. הישארות במצב זה רק תחמיר את מצבכם. הקלפים ממליצים לכם בחום לא לוותר על אושרכם ולטפל בבעיה. טיול או חופשה עולים על הפרק והיציאה מהשגרה, גם אם זה לזמן קצר, תסייע בידיכם להתמודד עם לחצי היום יום.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

מזל מאזניים

הרצון להשתחרר ולצאת אל החופש בוער בעצמותיכם. התחושה שאתם כבולים לעבודה משעממת או תקועים בזוגיות אפורה ובחיים לא מספקים אינה נותנת לכם מנוח וטוב שכך, משום שרק מהמקום הזה של חוסר מנוחה מתחיל תהליך הצמיחה האמיתי. מבחינה קבלית ניתן לומר שנשמתכם נסערת והיא חשה שהמקום ואו ממצב בו היא נמצאת כיום, כבר אינם מספקים לה את הכלים הדרושים להמשך התפתחותה הרוחנית והמעשית עלי אדמות. ההבנה שאתם הם אלו שמעצבים את עתידכם אמורה לסייע לכם להיחלץ ממצב זה כך שמעז יצא מתוק. הקשיבו לקולכם הפנימי. תחושות הגוף הפנימיות, מעניקות לנו תובנות עמוקות לגבי עצמנו, לגבי ההתלבטויות שלנו וגם מסייעות לנו לקבל החלטות ולדעת מה נכון לנו, מה אנחנו באמת רוצים, אילו מערכות יחסים נכונות לנו, מה עומד בינינו לבין הגשמה וסיפוק שאנו כה מייחלים לו. תחושת הגוף גם יודעת מהו הצעד הבא הנכון עבורנו, ולמה אנחנו זקוקים כדי לעשותו.

זוגיות: שחיקה וחוסר מוטיבציה זוגית מערערים את שיווי משקלכם הזוגי. טיול או חופשה יעשו לכם נפלאות ותחושת השחרור תשפר את הרגשתכם ותתרום רבות למילוי המצברים. לאלו מכם שנמצאים בתהליכים של פרידה וניתוק, מראים הקלפים על מהלכים ופעולות שיאיצו את סיום הקשר.

לרווקים שביניכם: זהו שבוע טוב להיכרות חדשה ומעניינת. שימוש נבון באינטואיציה שלכם יסייע בידיכם להגיע להחלטות הנכונות. חופשה או טיול נראים באופק.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

מזל עקרב

דברים, רגשות ותחושות שהיו קבורים בלבבכם נחשפים. אופציה שעדיין פתוחה בפני האני שלכם לדחוף את עצמו קדמה לשנוי, איננה מתממשת עקב פחדים, בורות ועצלות. הרעיון שעומד מאחורי השבוע הקרוב, מלמד על כך, שהגיעה העת לצאת לדרך חדשה. רבים מבני מזל עקרב חשים שנשמתם חסרה דבר מה ושהמסגרת בה הם נמצאים חונקת אותם ולא מאפשרת להם להתפתח ולבצע את מה שהם רוצים באמת. אצל חלקכם מדובר במערכת זוגית שסובלת מעייפות ושחיקה ואצל חלקכם מדובר במקום עבודה או בעיסוק שכבר אינו מניב בעבורכם את מה שאתם מחפשים. רק מה... בליבכם פנימה אינכם מאמינים מספיק ביכולות שלכם לקום ולעשות את מה שדרוש כדי להפוך את מה שלא בסדר - לבסדר, כך שלרוב אתם פסיביים. התנהגות זו מותירה את עתידכם בידיים זרות והדבר יוצר בליבכם תחושת תלות שאין לה כל אחיזה מוצדקת במציאות. התחברות לאמונה בעצמכם ובבורא עולם תאפשר לכם לקבל שליטה ואחריות מחודשת על האופן בו נראים חייכם.

זוגיות: אירוע שהתרחש לאחרונה בתא המשפחתי מאפשר לנשואים שביניכם לקבל תמונת מצב עדכנית לגבי איכות הקשר בו אתם מצויים. חשוב לציין שתהליכי קבלת ההחלטות שלכם יהיו אלו שיכתיבו כיצד יתפתחו העניינים. קשר זוגי או רומן חדש שנמצא בשלביו הראשוניים מפיח בליבכם תקווה מחודשת בכל מה שקשור לאהבה, רומנטיקה ושיתוף. חופשה או טיול נעים יתרחשו בקרוב. לקראת סוף השבוע הבא, יש ירידה באנרגיה ומומלץ לגלות ערנות וזהירות.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

מזל קשת

זהו שבוע לא פשוט ורבים מהקשתים, עוברים רגעים, שעות וימים שבהם הם חשים כי הם כבולים לדעות קדמות, למקומות או לאנשים שאינם מאפשרים להם להתפתח ולהתקדם כפי שהם היו רוצים באמת. תהליך זה שבו את אסורים או כבולים למקום או למצב שבו אינכם יכולים  להניע תהליכים, יוצר עגמומיות נפש וחוסר חדוות חיים שמלווה אתכם הן בבית והן בעבודה. אך חשוב מאוד לזכור שגם כשהמצב קשה, ובדרך הטבע אנו לא מצליחים לראות אפילו נקודה אחת של אור בקצה המנהרה, עדיין "לא אבדה תקוותנו". השם יכול לעזור להשתדלות שלנו שתצליח הרבה מעבר למצופה, ואם נזכה לכך, אפילו מעבר לטבע הדברים. אז אל ייאוש! שאלות של אמון ויושר עולות על הפרק, הקלפים מצביעים על כך שתהליכים ואירועים שמתרחשים סביבכם אינם מתרחשים ממקום נקי וישר. לכן השבוע יהיה עליכם לגלות ערנות ולהימנע מנאיביות יתר שעלולה להסב לכם נזק.

זוגיות: גם כאן ניתן לראות שהשבוע הקרוב מזמן לכם מבחנים רבים שהמוטיב העיקרי שלהם קשור באופן בו אתם בוחרים לתקשר עם בן הזוג. באופן כללי ניתן לומר שהזוגיות שלכם משותקת, דבר שמצביע על משבר. רצוי ומומלץ לפנות לייעוץ והכוונה שיסיעו לכם להשתחרר מהמחנק הזוגי בו אתם מצויים.

בריאות: חולשה בריאותית שתבוא בדמותה של התקררות משהו כמו שפעת קלה או כאבי שרירים,  עשויה להעיב על יומכם, עשיית הילינג או כל טיפול אנרגטי אחר, יגנו עליכם מפני פגעי החשיבה השלילית ויחזקו את המערכת החיסונית שלכם.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

מזל גדי

רבים מכם חשים בבדידות מסוימת  וקושי להתחבר אל שמחת החיים. בתוך הלב, אתם יודעים שאתם מסוגלים להוציא מעצמכם יותר! אבל אתם מתקשים להוציא אל הפועל את מה שאתם יודעים שנכון בעבורכם לעשות. המוטיב המרכזי שיאפיין את השבוע הקרוב, הוא הצורך בחשיבה חיובית. תוכניות ומהלכים שהתרחשו לאחרונה אצל רבים מבני מזל גדי, גזלו מכם אנרגיה רבה והעומס והאחריות שמוטלים על כתפיכם גורמים לכך שלעיתים אתם חסרי סבלנות לדרישותיהם של הסובבים אתכם. כולי אמונה שהתחברות לחשיבה חיובית תסייע בידיכם לראות את הדברים באור שונה שבעקבותיו תוכלו לבצע את המוטל עליכם ביתר הצלחה. נושאים שקשורים בבריאות מעסיקים אתכם וכדאי להיות קשובים לצורכי הגוף שלכם שמאותת לכם כי הגיע הזמן לנהוג כלפיו באחריות המתבקשת.

בבית: יש נטייה של דברים להתקלקל, נצלו את השבוע הקרוב לתחזוקה מונעת ובצעו תיקונים כאלה ואחרים.

זוגיות: הגיע העת לשים על השולחן את כל הקלפים! לפתוח הכול! רק בדרך הזו תוכלו סוף סוף לשים את האצבע על מה שכואב ולדעת מה עושים? איך משקמים? איך יוצקים חיים בקשר עייף ומחזירים עטרה ליושנה? והאם בכלל יש טעם? לכל השאלות החשבות הללו, יש תשובה! וכדי שתהיו זכאים לקבל את התשובה, יהיה עליכם להוריד קצת את האגו הנפוח שלכם שמונע מכם להיפתח לפתרונות חדשים ויצירתיים שעשויים לחולל את המפנה שאותו אתם מחפשים לא רק בחייכם כזוג, אלה גם  בחייכם כפרט.

 

 

 

 

 




מזל דלי

רבים מבני מזל דלי סגרים פרק ועומדים לפני סיום של דבר מה כזה או אחר בחייהם. מתעורר בליבכם צורך בחיפוש אחרי נתיב חדש שיעשיר את חיים ויצוק לתוכם עניין, ריגוש מחודש ומשמעות. התחלה חדשה שקשורה בלימודים והעשרה כזו או אחרת, יוצרת בעבורכם הזדמנות לשינוי. לכן אל תהססו לעשות זאת.

זוגיות: התחושה כי היגיעה העת לעלות שלב אחד נוסף בסולם הזוגיות אינה זרה לכם. השלב שבו אתם מצויים היום, כבר אינו מספק את מפלס הריגושים לו אתם זקוקים. השדרוג במידה ויבוא, אמור להציב בפניכם אתגרים חדשים שיש בכוחם להכניס לחייכם הזוגיים את התבלין החסר. חשוב לזכור! שהתעלמות מהמצב עלולה להוביל לסיומם הרגשי של מערכות יחסים. לאלו מכם שחוו פרידה, השד כבר לא נראה נורא כל כך ובחלוף הזמן הדברים נראים באור אחר.

 

 

 

 

 

 

מזל דגים

התמודדות מול נושאים שקשורים בהוגנות, צדק וביושר על היבטיהם השונים. יושר יכול לבוא לידי ביטוי הן כלפי הזולת והן כיושר פנימי של מוסר אישי, ערכים אישיים שמדברים על האופן שבו אני נוהג עם עצמי, עם האמת הפנימית שלי. האם אתם הוגנים כלפי עצמכם? האם אתם פועלים ביושר כלפי הגוף שלכם?

בית: השבוע יהיה על בני מזל דגים לתת לראש להוביל. נתינת ביטוי לפן השכלתני וההגיוני שבו הם התברכתם ישרת אתכם בצורה יעילה. הפעלת שיקולים רגשיים לגבי נושא או עניין המעסיקים אתכם תגרום לכך שלא תשיגו את מבוקשכם. שיפוט שקול ומאוזן של הדברים יאפשר לכם לנהוג ביושר בראש ובראשונה עם עצמכם, ולאחר מכן עם הסובבים אתכם. כמו כן יהיה עליכם לקחת בחשבון את הצדק הרוחני והקוסמי שקיים בעולמנו. צדק זה בא לידי ביטוי בכל דבר שאתם עושים כך שלמעשה מעשיכם ישפיעו על עתידכם לטוב או לרע. עקרון הגמול מבטיח לכם שעל מעשה טוב תקבלו טוב לכן היו הוגנים וישרים.

זוגיות: משברים ישנים שבים ומכים זוגיותכם. תהליכים אלו מלמדים שאתם זקוקים ליד מכוונת. פנייה לעזרתו של איש מקצוע שידריך ויכוון תוכל להניע מהלכים שאמורים בסופו של דבר להפוך אתכם למאושרים. בכל מקרה לא מומלץ להתעלם מסימני המצוקה שמעידים על כך שזוגיותכם אינה במיטבה.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"כי שפתי כהן ישמרו דעת ותורה יבקשו מפיהו כי מלאך ה' צבאות"

"יִהְיוּ לְרָצון אִמְרֵי פִי וְהֶגְיון לִבִּי לְפָנֶיךָ. ה' צוּרִי וְגואֲלִי"

"הָשִׁיבָה לִּי שְׂשׂוֹן יִשְׁעֶךָ וְרוּחַ נְדִיבָה תִסְמְכֵנִי"

 

(9104)

בכבוד רב בענווה וברוח טובה

עוזי הכוהן

0523646914

 

לראש הדף       


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה