בלוג חיי הלילה של שוורצמן



רגיש, מצחיק, אהוב, נאהב, מוכשר, קונסטנטין, אומן, מנדי, ווין ועוד מעט נשוי, אלה רק חלק מהדברים שלא ידעתם על ליאור פינטו

ירושלמים יקרים,

השבוע אני מציגה בפניכם יחצ"ן מדהים ומיוחד במינו ולרובנו מוכר בהחלט, ששמות החיבה שלו בחיי הלילה בעיר השכיחו להרבה אנשים את שמו האמיתי. כיחצ"ן הספיק לעבוד במועדון ה"אומן 17" ב"ליין הפינטרון" תחת שמו מועדון ה"מנדי" שהיה הצלחה גדולה בחיי הלילה בעיר גם במועדון ה"קונסטנטין", וכעת במועדון ה"ווין" בליין ימי שישי החדש.

ליאור פינטו (34) בקרוב ישנה את סטטוס חייו לנשוי. פינטו הצליח להוכיח בשנים האחרונות כי הוותק הוא גורם להצלחה, אך לא ההצלחה עצמה. נוכחותו בעולם הלילה איננה ארוכה, וללא ספק הבחור עשה ועודנו עושה חיל.

פינטו, מתי התחלת לעבוד בעולם הלילה?

זה היה  לפני כ-4 שנים, ובתקופה הזו הפקתי לא מעט.

איך אתה מתנהל עם תשומת הלב מצד הבלייניות מתוקף תפקידך כיחצ"ן? 

שאתה רווק ועובד בחיי הלילה, ברור מאליו שזה קל יותר. החלק הקשה הוא בהתחלת הקשר לאותם אנשי לילה. קשה לבת הזוג לקבל את המסגרת שבה אנחנו עובדים, אבל היום אני נמצא במקום אחר לגמרי- בליינים/ יות מודעים לעובדה כי יש לי בת זוג והם גם מפרגנים.

אפרופו בת זוגך לירן אבידן, לא מזמן הצעת נישואין. איך אתה חושב שחיי הנישואין יכולים להשתלב  בעולם הלילה, אם בכלל?

לדעתי, כשהקשר חזק ובריא שום דבר לא יכול לעמוד בדרכו. אמון ואהבה הן מילות המפתח! לירן זוגתי תומכת בי ומאמינה בי לאורך כל הדרך, נוסף על כך היא עובדת איתי בעולם הלילה כך שהיא מכירה את העולם הזה. הפרגון שלה הוא הדבר הכי חשוב בעיניי, אני אוהב אותה ומעריך אותה על מי שהיא כל יום מחדש. 


מה דעתך בנושא המלווה לאחרונה את עולם הלילה בעיר , על אי הנאמנות של יחצ"נים למקומות הבילוי שבהם הם עובדים?

לעזוב מקום בילוי מסוים ולעבור לעבוד במקום בילוי אחר זו אי נאמנות? מקצוע היח"צנות נחשב בעיניי לעבודה ופרנסה כמו כל מקצוע אחר. אם יחצ"ן היום יכול להתקדם, להשתדרג כלכלית ולגרום לבליינים התחדשות והתרעננות, למה לא לשנות?!

יש מספיק יחצנים שיכולים למלא משבצות ברגע שמישהו עוזב מקום בילוי לטובת אחר.

מילה על חיי הלילה בעיר?

מתקדמים.

מה לדעתך ניתן וצריך לשפר בחיי הלילה בעיר?

נושא קשה ומורכב. הפיתרון יבוא כשאר מספר מקומות הבילוי בעיר יגדל באופן משמעותי , אז  יהיו אופציות לקהל הירושלמי לבחור אשר גורמת לתחרות בריאה. 

אתה יחצ"ן שעבד קשה ועדיין עובד בכדי לספק לקהל הירושלמי הפקות טובות. איך אתה ושאר ותיקי היחצ"נים בעיר מתמודדים עם העובדה שכל בליין ממוצע הופך ליחצ"ן?

 בליין שחזק בתחום ושמבין את העבודה הקשה ומעל הכול מספק את הסחורה למקום הבילוי שבו הוא עובד, ללא ספק יצליח, ישרוד ויתקדם. זאת המציאות כרגע בעולם הלילה בעיר, אבל אני בטוח שבקרוב מאוד זה ישתנה.

אתה רואה את עצמך בעוד מספר ממשיך בעשייה בעולם הלילה בעיר?

בשלב הזה בחיי אני מאוד נהנה מעבודתי בחיי הלילה הירושלמים אבל אין לדעת לאן החיים מובילים. 

לסיכום, איך היית מגדיר את הקהל הירושלמי?

הקהל הירושלמי הוא חם ואוהב, ללא ספק הוא דורש אהבה בחזרה כאשר הבליינים הירושלמים יוצאים לבלות.

כמו שפינטו ציין בשיחתנו, ארבע שנים שהוא נמצא במסלול חיי הלילה בעיר ובזמן קצר הצליח להפיק, ליחצן, להחזיק ליין תחת חסותו והכי חשוב ליהנות.

עד לסופ"ש הבא- צאו, בלו ותיהנו.

זכרו- אם שותים לא נוהגים.

שלכם,

יפית.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה