150 צעירים שאפתניים ישבו היום (ה') ברובע המדיה של JVP בירושלים וינסו להמציא את "הפייסבוק הבא"- תוך 54 שעות

סטודנטים, יזמים מתחילים ומנוסים, מעצבים ואפילו כאלה שכבר "עשו את המכה", נפגשו אתמול (ד') לראשונה, וינסו לצאת ביום שישי עם חברת סטארט אפ לכל דבר, החל מהרעיון ועד לצוות העובדים.

מדובר בפרויקט עולמי, שמתקיים ב-700 מקומות בעולם, ונערך גם בישראל. השנה הוא מתקיים לראשונה בירושלים וישתתפו בו גם יזמים חרדים וגם יזמים פלסטינים ממזרח העיר.

הרעיון שהתחיל בסטארט-אפ וויקנד בלוס אנג'לס לפני שנה, השלים לאחרונה סבב גיוס של 14.1 מיליון דולר. לאחר 700 סופי שבוע ברחבי העולם- סטארט-אפ וויקנד מגיע לירושלים,ל  אך במקום "וויקנד", האירוע יחל היום וימשך עד ליום שישי בשל השתתפות שומרי שבת באירוע

במהלך 52 השעות שיוענקו למשתתפים, יציג כל מתמודד את הרעיון שלו. מכלל הרעיונות יבחרו 10 שנמצאו כבעלי הפוטנציאל הגדול ביותר לחברות סטארט-אפ מצליחות. המתמודדים יבחרו את השותפים שלהם לחברה, מי יהיה בפיתוח, בשיווק, בתוכנה ושאר התפקידים, ויציגו בסופו של דבר 10 חברות מגובשות שיתחרו על המקום הראשון.

את היזמים הצעירים ילוו "מנטורים" מתחום ההיי-טק והיזמות הישראלית, ביניהם גם היזם שי וינינגר, מייסד חברת FIVERR הישראלית שגייסה זה עתה 15 מיליון שקל, ויואב צרויה, שותף ב- JVP ובעברו בכיר בטלקום ובחברות טכנולוגיה מובילות.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה