אמש בהיכל נוקייה למול עיני אלפי צופים, הסקורפיונס בהופעת פרידה בישראל. שוב "נעקצתי" בהופעה מחשמלת, עוקצת, מהפנטת ומלאה באנרגיות

צילום: שירי דדון

במהלך ההופעה נזרקו מאות מקלות תיפוף ומפרטי גיטרה לעבר הקהל על ידי חברי הלהקה ובעיקר על ידי סולן הלהקה "קלאוס מיינה" שלרגע לא עצר מלהקפיץ ולהלהיב את הקהל.

חברי הלהקה שכולם עברו את גיל 60 מוכיחים שגם בגיל "הזהב" אפשר עדיין להלהיב, לרגש, להקפיץ היכל שלם עם מיטב השירים של הלהקה עם סאונד נקי ומושלם כמו שהופעה צריכה להישמע.

חיית הבמה, מתופף הלהקה "קוטאק" נתן סולו במשך עשר דקות עם פירוטכניקה מדהימה על גבי מסכי LED, סחף את הקהל וחילק את ההיכל לשלושה צד שמאל, ימין ומרכז שצעקו בחזרה אחרי "שאגותיו" והרים כוסית לחיי תל אביב וישראל.

להיטיה המוכרים של להקת הסקרופיונס שנוגנו אמש בהיכל:

SLY (still loving you), holiday, send me an angel, rock you like a hurricane, wind of change  

הלהקה חזרה ל"הדרן" לאחר שעה וחצי של טירוף חושים מוזיקלי, בזמן שהקהל קורא, שואג וצועק בשמה של הלהקה לשוב לבמה. הסקורפיונס שבו לבמה וביצעו שלושה שירים נוספים לעוד 20 דקות מענגות ולא הפסיקו להודות לקהל, "תודה תל אביב", "תודה ישראל"!

סגנון הלהקה היה מהפכני לתקופתו כאשר לצד המוזיקה הרועשת שהיוותה את ניצני הרוק הכבד, הם היו מאבות רוק הבלדות שהתאפיין בהמנוני רוק עתירי רגש.

אחד משיריה המפורסמים של הלהקה "wind of change" שנכתב במהלך שהות הלהקה במוסקבה בשנת 1988, (הסקורפיונס היו אחת הלהקות הראשונות שהופיעו במוסקבה טרום התפרקות ברית המועצות), השיר המדבר על רוחות השינוי, היה הסמל של נפילת חומת ברלין וזכה להצלחה גדולה.

הלהקה בהופעתה השלישית בישראל. בשנת 2005 הופיעה באיצטדיון בלומפילד, בשנת 2010 בהיכל נוקיה ואמש שוב בהיכל בהופעה מרהיבה מתמיד.

בשורה התחתונה לא רק שמענו, גם ראינו את הקולות...

ROCK & ROLL FOREVER


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה