הצדק נעשה: לקותי הגיע לנצח



בלוג "האח הגדול" של מילן בן דוד, מסכם את פרק הגמר הארוך והמשעמם ועונה לביקורות על קותי, מעריף אהבה על תמיר וגם תוהה: למה האח כל כך התאמץ להראות לדיירים כמה העונה הזאת מצליחה?

צילום: פלאש90

קחו הצצה לסלון שלי, בזמן שגמר האח הגדול משודר: בעלי יושב בכורסאת הטלוויזיה מפצח גרעינים וחושב על אה ודה, גיסתי שרית משוטטת באייפון, בכל אפליקצייה אפשרית, כן, גם בזאת של ה"שבת שלום", חבר שלה,יוני, משחק באפליקציית הציורים עם איזה סיני או ויאטנמית והכלבה שלי נוחרת בהנאה. אגב, היא התעוררה רק בקטע שזיפזפנו לערוץ 11, לראות את ק"ש זוכה באליפות. מיד לאחר מכן היא חזרה לישון.

האח הגדול נורא התאמץ אתמול להלל את העונה הרביעית שלו בפני הדיירים שנמצאים בבית שוודאי היו מאמינים אם היינו מספרים להם שביבי החזיר את הגולן. אז הם האמינו, ואנחנו? הצופים? צחקנו והבנו שאין מה לעשות, לאנשים שם בקונטרול פשוט לא היה נוח להראות להם את הביקורות השליליות על הכישלון החרוץ בבחירתם, ואת מה שאנחנו באמת חושבים- העונה הייתה פשוט משעממת. ואם התרגשתם מהקטעים ששודרו במהלך הגמר, אז דעו לכם שאם אני אקח קטעים של אבשלום קור בסיפרייה, יעניק להם קצת מוזיקת רקע ועריכה, זה ירגש אתכם לא פחות.

יאנה יצאה ראשונה ולא הפסיקה לחלק נשיקות לקהל, כאילו בזה הרגע זכתה בתחרות מיס עולם. אחריה יצאה שרי שזכתה לחמש וחצי שניות על הכיסא מול אסי וארז מרוב שהיא עשתה כלום ושום דבר במהלך העונה כולה. ואז יצא המולך, שאני מקווה שיצמידו לו בימים הקרובים שלושה מאבטחים כי אני באמת מזדהה עם אמא שלו שדואגת לשלומו ברחוב הישראלי והשניים שנותרו אחרונים, כצפוי, היו קותי ותמיר.

למדתי לאהוב את תמיר כל כך במהלך העונה. הוא אישיות מדהימה ואוהבת, אין לו רוע בלב! ואם אני טועה תתקנו אותי! וקותי? הוא הגיע לעונה הזאת עם אסטרטגיה ברורה וידע מה עם ישראל אוהב: גרב אחת שחורה והשנייה לבנה, דיבורים על הקבוצה הכי אהודה בארץ, בית"ר ירושלים, יציאות מטומטמות ומצחיקות, קצת עצבים וקצת רגשות ובקיצור, קותי הגיע מוכן לעונה אז כך שאין שום סיבה שאיש מאיתנו יתפלא שהוא הזוכה.

אני רוצה לפנות לכל המתחסדים ולכל אנשי העולם הגדול שליגלגו אתמול על הזכייה של הנציג האזורי שלנו: אתם קוראים לו ערס, אומרים שהוא אלים, חושבים שהוא לא ראוי, אבל בכל אחד מאיתנו הישראלים יש קצת קותי וכמו שאמרו חכמים ממני: אנחנו בד"כ שונאים את אלה שדומים לנו. כולי תקווה שקותי ישתמש בכסף בחוכמה ואם הוא כל כך אוהב את בית"ר, שיתרום קצת.

כמה דברים לסיום:

1- ליהי גרינר כמעט התאבדה ששמעה שקותי הוא הזוכה ואח"כ גם העזה לטעון שזו בושה וחרפה. ליהי, זה בדיוק מה שאמרנו כולנו שהגעת למקום השני. שאת בושה וחרפה.

2- אביבית עלתה לבמה, פלירטטה עם הקהל, ניסתה להשתלט על האירוע הכה חגיגי ועשתה מעצמה צחוק. נהנתי.

3- ברי סימון חיבקה אתמול את תמיר כל כך חזק ואני שאלתי את עצמי: היא לא שומרת נגיעה?

4- תמיר חייב אבל חייב לקבל תוכנית בפריים טיים. הוא כוכב!

נתראה בעונה הבאה חברים! ודי לבזבז משכורת חודשית על סמסים, זאת כבר לא העונה של אלירז...

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה