בלוג חיי הלילה של שוורצמן



מתי הגברים ילמדו להעריך את הנשים יותר?

שלום בליינים,

מסע ההיכרות שלי עם אנשי סצנת הלילה בעיר היה ארוך ומעניין, אך החלטתי לשנות כיוון ולשתף אתכם הבליינים בחוויות שאני חווה וגם אתם חווים מידי לילה במקומות הבילוי השונים בעיר.

בסוף השבוע האחרון יצאתי לבלות במועדון בעיר במוצ"ש, ואחרי כשעה שבה בירכתי לשלום כל בליין אפשרי התיישבתי עם החברים שלי על הבר העליון.

הזמנתי משקה קליל ושוחחתי עם חבריי בתשומת לב רבה. החלו להופיע אנשי הלילה המוכרים שניגשו לומר שלום וניהלו איתי שיחה קצרה. אחד מהבחורים ששייכים לאותם אנשי לילה מוכרים נעמד בקומה העליונה של המועדון והשקיף לעברי, ויש לציין שהמבטים לא הופסקו לאורך כל הערב. העובדה שהבחור לוקח חלק מסצנת חיי הלילה בעיר לא משנה את העובדה שהוא יכול היה להיות בחור אנונימי לחלוטין, בעל אותו אינטרס.

בהתחלה חשבתי בתמימות שמדובר במבטים חולפים במהלך הערב, אך התחושה שהתחזקה הפכה למסקרנת ביותר. בעודי ממשיכה לרקוד ולצחוק עם חבריי הרגשתי כי זוג האישונים שלו מונחים לי על הכתפיים ולא נותנים לי מנוחה. הייתי בטוחה בהרגשה שלי שמדובר בקנאה ריקנית חסרת בסיס, ואת האמת שזה היה מחמיא לי הרבה יותר מאשר מה שהבנתי בהמשך הערב.

החלטתי לגשת ולפתח שיחה (לפחות בשביל להוריד את המתח המיותר) קלילה ומחויכת שממש התאמצתי לא לעורר הסתייגות. לא הבחנתי בסימן מוזר ובאלגנטיות חזרתי לקומה התחתונה לחברים. המבטים המשיכו לזכות בתשומת ליבי וגם אותו הבחור שירד לקומה התחתונה בה ישבתי והתקרב לכיווני ללא היסוס.

החלטתי לשאול מה לעזאזל מפריע לו? ולמה אני מרגישה את זוג העיניים שלו נושפות לי על העורף. בזמן שהוא צוחק, וחושב שאני אאמין לעוד "סיפור גברי", הבנתי את הסיבות החבויות למבטים הנוקבים שלו, והחלטתי שאני לא משתפת איתו יותר פעולה. התנצלתי וחזרתי לחבריי והפעם לכל הערב כדי ליהנות.

כמובן שהמבטים לא פסקו, ואני כבר התעייפתי מלרקוד. יצאתי מהמועדון מלאה בתהיות ושאלות שהטרידו את מחשבותיי. היו לי כמה שאלות שהתבקשו לי יותר מכולן, הבולטת מבינהן: מתי הגברים ילמדו להעריך את הנשים יותר?

אני מניחה שהתשובות לשאלות שלי יגיעו בפעם הבאה בה אצא לבלות, ואני מאוד מקווה שהן יהיו כנות (מה שלא יקרה באמת). בינתיים אסתפק בבילוי טוב, אווירה, אלכוהול ומבטים נוקבים....

עד לסופ"ש הבא,

צאו, בלו ותיהנו ואל תשכחו שאם שותים לא נוהגים.

צילום: פלאש ש90 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה