האח הגדול: השיעמום אוטוטו נגמר



רגע לפני שהתחתנו, אנשים רעים לא סימסו לצבי והוא יצא מהבית והשאיר את אביבית שבורה. אבל לא מהסיבה שחשבתם. וגם: מה יודע קותי, ומי באמת סימס לשרי? הבלוג של מילן בן דוד עצוב בשביל צביביביביבית

זהו, סיפור האהבה האמיתי שבדוק היה אמור להסתיים בחתונה, נגדע בטרם עת. צבי יצא מהבית ואביבית כמו אביבית, בכתה עד אובדן.

אבל אם חשבתם שהיא בוכה על אובדנו של צבי, טעיתם. מה היא תעשה עכשיו? לאיזה גבר היא תציק בבית ותגיד לו שהיא אוהבת אותו אבל היא לא מוכנה לנשק אותו בפה? היא שרפה את הסיכוי עם ערן ומסביבה נשארו רק תמיר וקותי התפוס(???) ואם שכחתי מישהו הוא כנראה לא מעניין.

הרגע בו צחקתי אתמול כאילו אין מחר היה כשאסי שאל את צבי מה יהיה עם אביבית. צבי היסס, והחליט על התשובה המתחמקת: "אני אחכה לה ונראה מה יקרה בחוץ."

יסלחו לי אלה שמאמינים שסיפור האהבה בינהם היה טהור, אבל אני החלטתי לפרש זאת כך: "כשהיא תצא נעשה סיבוב יחד, נצטלם, ניפרד, ואז נקבל טוק שואו או לייט נייט, או פינה בארץ נהדרת או משהו."

הרגע בו צחקתי כאילו אין מחר(2), הוא כשקותי ישב על ספת האח הגדול ו"איים" שאם הוא ייצא מהבית לפני הגמר, הוא יחשוף את כל מה שקורה בבית, ילכלך בעיתונים, ויכעס על עצמו שמילא את הטופס במאקו. אם הוא רק היה יודע על הסערה שמתחוללת מחוץ לבית (שיינפיין,כדורים פסיכיאטרים ואילן רבינוביץ' אחד), ספק אם הוא היה אומר זאת. או שאולי הוא יודע משהו, בכל זאת, השמועות אומרות שהכל מכור ומבוים.

ועכשיו לעניין שרי. רק אני הייתי מופתעת שאנשים מסמסים לה? אולי אמא שלה עשירה? אולי אחותה מבזבזת את כל שכרה על סמסים? אולי. מעולם לא ראיתי ולו סטטוס אחד אצל חבריי הרבים על האהבה וההערצה לשרי. אף אחד לא טרח לכתוב: "שרי מלכככככהההה", "שרי, תמשיכי ככה את שולטת!!!", אז תסלחו לי אם אני טיפה סקפטית לגבי ההדחה.

ולסיכום, עכשיו, כשהגבר המסוקס והקולני של הבית עזב ויצא לכבוש את העולם האמיתי ולכסח את כל אלה שלא מגנים על כבודה של המולדת, הולך להיות מאוד משעמם בבית. אלא אם האח יחליט להכניס גברים חדשים לבית או את אחד מהאקסים המבוססים של הרחובותית הבוכייה.

אני מנסה לחשוב איך נעביר את שלושת השבועות הנותרים עד לגמר, ואומרת, בואו נסתכל על חצי הכוס המלאה. העונה הכי כושלת של האח הגדול, אוטוטו נגמרת.

נתראה בהדחה הכפולה!


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה