שלום איתם, להתראות וולטר: ניצלתם!



איתם חוזר לסביבה נורמלית, אביבית מדמיינת שצבי יהיה החתן שלה, תמיר מתעקש לא לאכול עוד שערות באוכל וסער שיינפיין פותח פה על האח הגדול. הבלוג של מילן בן-דוד מאושר בשביל וולטר

את הבלוג השבוע אפתח בשבחים לתמיר. ה"ילד" הפגיע, הרגיש, הפחדן והמוזר, החליט לפתוח את הפה ולהגיד בקול רם את מה שכולם חשבו: אביבית, לא רוצים עוד לאכול את התבשילים המוזרים שלך, לא רוצים לאכול עוד עוף מרוקאי עם תוספות שיער, ולא רוצים לאכול עוד אוכל שנפל לך בזמן הבישול על הריצפה ובכל זאת הכנסת לסיר. איכס!

תמיר עשה צעד קטן לאנושות וצעד ענק לדיירי הבית שסבלו במשך חודשיים מהאוכל של הרחובותית הדרמתית שלא הפסיקה לבכות והסבירה לתמיר באנלוגיה פשוטה: "לקחת ממני את הבישול זה כמו לקחת לך את שמחת החיים." נכון אביבית, זה בדיוק אותו דבר, אחחחח, האינטלגנציה!

אביבית שכולנו כבר יודעים שהיא שיא היושר ניסתה לשכנע: "אני ממש לא לוקחת את זה אישית,לירון עשתה אוכל טעים? שיאכלו את האוכל שלה." אז לקחת את זה אישית או לא? את מבלבלת אותנו אביבה.

רגע לפני שנעבור הלאה אני רק רוצה להביע את הצער הגדול שאני חשה כלפי צבי שנאלץ לאכול את החזה עוף האדום והמוזר של אביבית. את הקטע שהוא רץ לשירותים הורידו וודאי בעריכה ורק בגלל שהוא נאלץ לסבול אותה יום אחרי יום אני אשמח אם תמשיכו להצביע לו, אולי כשיזכה במיליון הוא יוכל ללכת לטיפול של ניקוי רעלים. חוצמזה, הוא היחיד בבית שאומר את כ-ל מה שהוא חושב ורק בזכות זה מגיע לו ללכת עד הסוף.

ההדחה של איתם עשתה לי טוב. אני אחת מהמעריצות הגדולות שלו אבל אין שום סיבה לרחם עליו, להיפך! תחשבו על הצד החיובי! הוא ו-וולטר המסכן נגאלו מעוד כמעט חודש של יסורים וסבל. לשמוע כל היום את התסביכים של אביבית, את הריבים על שמאל וימין ולשבת שעות בלי לעשות דבר זאת לא בדיוק קייטנה. בואו נודה באמת, בשידורים בראשון ושלישי הוא בקושי נראה על המסך וטוב ששי רגב העלה לאוויר מסוק, אחרת, לא היינו רואים אותו ולא היינו יודעים שבבית נמצא דייר בשם איתם.

החברה הכי טובה שלי, עידית יבלונקה, היא קצינה גאה בצה"ל. תנו לה ללכת לשבוע שטח מעבר לקו הירוק והיא תוותר על הקניות בויקטוריה סיקרטס, על הנעליים של ג'פרי קמפבל, ועל הכרטיס אשראי של אמא. יותר אוהבת צה"ל וישראל ממנה-אין.  אבל היא, כמו כל מי שנמצא בבית (כמעט כולם), אוהבת את סער מאוד. "אני הכי מסכימה שצריך להמשיך את דרכו של גנדי (בגלל זה הוא ז"ל, תיזהרי),  אבל סער הוא בן אדם ורואים את זה", היא מסבירה לי כל הזמן. אז אולי יש משהו בדבריה. חלילה שלא ישתמע שאני מסכימה איתו כי סביר להניח שאני והוא לא נהיה חברים אף פעם, אבל אם נתעלם לרגע מהשריטה שפוגעת קשות בשיקול הדעת שלו בכל הנוגע למדינת היהודים, הוא בסדר.

לסיום, סער שיינפיין מהעונה השנייה פתח פה ענק על האח הגדול מה שגרם לאסי וארז להקריא הודעה עלובה, פאתטית ובעיקר מתגוננת ומפלילה. בואו נגיד כך, אם דיירי האח הגדול היו שפויים, הם לא באמת היו שם.

נתראה בהדחה הבאה!

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה