ספיישל חגיגי: אביבית בדרך החוצה?



אביבית רוצה את צבי,מאחלת לערן חיים טובים ובוכה , לא מבינה איך העמידו אותה להדחה ואז מסיימת את הערב בסוויטה עם יעל. הבלוג של מילן בן דוד מוקדש כולו לאישה והשערות באוכל

החלטתי לעשות כמעשה האח הגדול: רוב הפרק הערב הוקדש לאביבית בר זוהר ולכן גם אני אקדיש את הבלוג שלי  לבחורה מרחובות.
 

אביבית החליטה שהיא עוברת לגבר הבא של הבית, צבי. בפרק הערב ראינו אותה עוצרת אותו ואומרת:  "רגע, אני רק רוצה להכיר אותך לפני שאנחנו מתקדמים". מי שנכנס לראש של הבחורה הבין בדיוק למה היא התכוונה:  אני צריכה לדעת איפה אתה גר? בשכירות או קנית? מה היכולות הפיננסיות שלך? מה השכר נטו? כמה פלוס יש לך בנק וכמה חסכונות?"

חמודה, שימי לב היטב למה שאמר לך תמיר בתחילת הפרק, תכפילי במיליון וזה בדיוק מה שחושבים עלייך מחוץ לבית. אם הייתי במקומך הייתי בורחת בתום העונה למדבר סהרה ונעלמת. אבל היי, לא איכפת לך הרי מה אומרים. אין לי ספק שאת המצאת את המשפט- אין דבר כזה פרסום רע.

צבי בטח לא פראייר וכבר הספיק לנתח את המצב: "אם אני אצא איתה אני צריך לעבוד בתשע עבודות." (ואז לא יהיה לי זמן להשתעשע איתה, אז מה זה שווה) .קותי מוסיף ומחדד את הנושא: " "אם אתה יוצא איתה אתה צריך לממן גם אותה וגם את עצמך."

אל תדאגו לאביבית! הבחורה כבר הכינה תוכנית חלופית למקרה שצבי לא ישאר בתמונה והודיעה לאח הגדול הערב מה היא אוהבת מלבד רומנים, מרוקאים, רוסים, כורדים ופולנים. אביבית ביקשה מהאח שבסיבוב הבא יכניס דיירים איטלקים, הודים, ברזילאים, ארגנטינאים ואם אין לו תקציב להטיס את כולם אליה, היא מוכנה להפגין את טוב ליבה ולטוס אל מעבר לים.

בסוף הערב אביבית "הודחה" מהבית אבל תחזור אליו בעוד יומיים- עד יום ראשון או אולי לנצח נצחים. היא הרגישה מלכת הבית, נסיכת האוכל המבושל עם שיער בצבע חום, אם הבית של המטבח הכי מלוכלך בארץ ובעיקר האישה הכי נחשקת בעולם.

היום היא וודאי הבינה שלא כך הדבר וגם הקהל מאס במעשיה כמו יתר דיירי הבית. מי ייתן והאח הגדול יגאל אותנו מיסורנו וישלח אותה הביתה (בלימוזינה כמובן) בתחילת השבוע.

רגע לפני סיום, אני לא אתייחס לאמבוש על לירון (כי בכל זאת, זה הערב של אביבית), אבל אני כן אתייחס לסיפור שלה על אביה שנפטר. המעשנים חושבים שכשאומרים "העישון מזיק לבריאות" זאת סתם סיסמא או מילים ריקות מתוכן, אבל זה לא. החיים יפים גם בלי סיגריות, ואפילו הרבה יותר! נתראה בהדחה הבאה.

משפטי המחץ של הערב:

"הבחורה פסיכית, אבל צבי חכם, הוא לא ייפול הוא לא כמו רגב." יעל וסער מנתחים את הדילוגים של אביבית.

"זה לא דבר של מה בכך להיות מחוזרת. קודם רגב, אח"כ ערן בקטנה ועכשיו צבי." אביבית מדמיינת שצבי מחזר אחריה. תעזרו לה.

"מישהו צריך להגיד לה שכששוברים ביצה זורקים אותה לפח." תמיר מזדעזע מחוסר ההיגיינה של האישה והיהלומים.

"תתחילי לחזר אחריי, נראה מה ייצא." צבי מסתלבט על אביבית.

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה