מסקנות מהאירועים האחרונים בבית האח: מרחמת על אביבית, מסתלבטת על שי, לא מבינה את הדרמטיות של קותי וגם, מה עומד מאחורי הכניסה של המתמודדים החדשים לבית הכי משעמם בישראל. הבלוג של מילן בן דוד על האח המתאמץ

מיום ליום, מפרק לפרק, אני מגבשת דעה חזקה יותר וברורה הרבה יותר על אביבית בר זוהר. בתחילת דרכה בבית, הייתי בטוחה שמדובר באישה שעוסקת בדברים אסורים תמורת יהלומים, פנינים, ופנטהאוזים ברחובות. היום, אחרי חודש וחצי, הגעתי למסקנה שלא צריך להסתייג מהבחורה אלא לרחם עליה.

אין ספק שלאביבית לא הייתה ילדות מושלמת ויסלחו לי הוריה. היא מחפשת תשומת לב מכל גבר שזז, גם אם הוא עיוור, גידם, אילם או סתם בובת גבר בחלון ראווה.

היא יושבת שעות עם ממרח שוקולד וכפית ביד ומלקקת בהנאה מאוד לא משכנעת. היא מתפארת בשלושה ארונות בגדים כשבתכלס חוש הטעם שלה שואף למינוס שלושים וחמש.

כמו שאמר אתמול אחד המתמודדים, את אביבית צריך להפשיט, במובן המטאפורי, ואין לי ספק שנגלה שהבחורה עברה חיים קשים אחרת אין הסבר הגיוני להתנהגות האומללה שלה.

נעבור הלאה, למתמודד הדרמטי ביותר בבית, קותי. עמוק בפנים, הבחור מבית שמש הוא לא יותר מחיה פצועה. הוא נפגע בקלות, בוכה בקלות והכי גרוע מתעצבן בסופר קלות. הוא טען השבוע שהוא ידע שיאנה מוסלמית אבל שנייה אחרי ששמע את סיפור הצעקות מאביבית הוא קם, שם כיפה על הראש ונכנס לסרטים. הצדדים השונים והרבגוניות שמביא קותי לבית יקחו אותו כל הדרך אל הגמר וטוב שכך. למה?

כי העונה של האח הגדול מרדימה, משעממת, לא מעניינת, מלאה בסיפורים ומעשיות ( רובם של אביבית שספרה עשרה אנשים במסוק), ובקיצור, גם ההפקה יודעת שכשלה בכל הפרמטרים בליהוק לעונה הנוכחית.

ורגע לפני שאביע דעתי על הכניסה המוקדמת של החדשים, אני רוצה לפנות לשי רגב ולומר לו: רגי, כנראה שאמאבא שלך סיפרו לך מהיום הראשון שנולדת כמה אתה יפה ומושלם, אחרת אין לי הסבר אחר לקביעה שלך מהשבוע שעבר שנכנסת על תקן החתיך של הבית. אם היית החתיך של הבית ( ראה ערך אלירז וסער), היית מגיע רחוק. המבט שלך אתמול, ששמעת שאתה מודח, הבהיר לי שהבנת סופית שחתיך, מהמם, מושלם ומרתק כמו שחשבת, אתה לא.

ועכשיו, לחדשים! ציפיתי כל כך לראות קצת רוח חדשה בבית אבל הבנות החדשות צפויות לעוף מהר כמו שבאו מהר. לגבי צבי פורטל, אני קצת משוחדת. המשפחה שלו ושלי קרובות וחברות ואני יכולה להעיד עם יד על הלב שהוא אמיתי. לא נכנס עם סיפורים מפוצצים ומעשיות, הביא את האמת שלו ואין לי ספק שהוא, בניגוד לסער, ייצג את עיר הולדתנו, אשקלון בכבוד.

בשבוע הבא תהיה הדחה כפולה והדיירים החדשים יקבלו חסינות. אין הוכחה טובה מזאת למה שאמרתי, שגם בהפקה הבינו שהדיירים הנוכחים בבית הם פשוט כישלון. תחליפו מלהקים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה