האח הגדול: האקשן מתחיל



העונה הרביעית של בית האח הגדול מתחילה להזכיר את העונות הקודמות. קים עף, אביבית לא מרשה לגברים בבית לדבר עם יאנה קותי מקנא בערן ואיך קשורים אוהדי בית"ר לכל הסיפור? הבלוג של מילן בן דוד חוזר מפגרה

עד לא מזמן גרתי בטקסס, ארה"ב, עם גיסתי הצעירה,שרית. המדינה הדרומית מלאה במקסיקניות שאוהבות עד מאוד סגנון לבוש שלא ראיתי עדיין בישראל, עד אתמול בערב כשצפיתי בפרק של האח הגדול. אביבית לבשה שמלת סאטן כחולה וקצרה (אם אפשר לקרוא לזה שמלה), כזאת שלא משאירה מקום לדמיון(הגברים שאני מכירה מדמיינים דברים מפחידים כשהם רואים את אביבית, ולא בקטע טוב).

ביום ראשון ראינו את אביבית "הורגת את עצמה" כשיאנה כינתה אותה נערת ליווי. אם את לא רוצה שיקראו לך ככה, תעיפי את השמלה המזעזעת הזאת מהארון ותפסיקי לספר שהפנטהאוז שלך ברחובות הוא מתנה מחבר עשיר. האמת היא שאני מרחמת על הבחורה. ביום שהיא תצא ותשמע מה חושבים עליה באמת, היא תהיה זקוקה לבן זוג מאוד מבוסס שיוכל להרשות לעצמו להעלים אותה מכאן למלון יוקרתי אי שם במקום לא נודע.

ונעבור הלאה. האקשן בבית התחיל. נו מור מלחמות דת, נו מור הפרדה בכלים ונו מור בטיחות בדרכים. המתח בבית עולה דרגה. אביבית ויאנה בדיוק כפי שצפיתי, על סף פיצוץ שישאיר פצועים בדרך. אני מנסה להיות זהירה בדבריי אבל לא חושבת שמאוחר היום שיאנה תעיף לאביבית סטירה שתפיל לה את הריסים המלאכותיים.

חבר יקר, אורן חברוני, האיר את תשומת ליבי לדבר חשוב. הדברים שאמר אתמול ערן לקותי היו גזענות טהורה. אם קותי, בתור אוהד בית"ר היה אומר את אותם דברים, סביר להניח שבית הדין של ההתאחדות היה מעניש שוב את הקבוצה. בתוך תוכנו, כולם גזעניים ועצם העובדה שהעורך של האח בחר לשדר את הקטע, לא תרמה לאופי שלנו ,הישראלים.

בגזרה הרומנטית, ערן וקותי נלחמים על ליבה של יאנה שמאוהבת בטירוף בנציג האזור שלנו אבל מוצאת שקט ונחמה בערן. אביבית מתפוצצת מקנאה שיש גברים בבית שלא מעוניינים בה(קותי לדוגמא), ורוקדת על 2 חתונות( "רני" ו"רגי"). מזל גדול יש לסער,תמיר(?) ויוסי שהם לא בקטע של בנות אחרת גם הם היו בטווח הקורבנות של גברת בר זוהר המכובדת.

דיירים כמו סער, יעל, יוסי, שרי תמיר ואיתם הפכו להיות כמעט לא רלוונטים בבית דווקא בגלל המשולשים הרומנטיים שנוצרו בין שאר הדיירים. מי יודע, אולי חוסר העניין בהם כעת יביא דווקא אותם עד הסוף.

לקראת סיום, ההדחה של קים מסמנת יותר מכל שהצופים בבית מאסו מהצרחות וההתפרעויות של האיש , ואת העובדה שלמרות הכל עם ישראל תומך במשפט המוכר: MAKE LOVE NOT WAR!!!

 נשתמע בהדחה הבאה....

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה