בלוג חיי הלילה של שוורצמן



שוורצמן בלוגריסטית חיי הלילה של ירושלים נט יצאה למסע מוסיקלי עם דיג'י אלעד עמדי

שלום בליינים יקרים,

במהלך בילויי חיי הלילה שלי בעיר, נתקלתי לא פעם בסולם דרגות מן הנמוך ביותר לגבוה ביותר. ידוע שכאשר איש לילה צובר נקודות זכות הן תקפות לשמו, מקצוענותו ולהיענות הקהל לתוצריו. כמו בכל תפקיד ביצועי, ניתן להבחין עד כמה שמו של האדם הולך לפניו ואף מוביל את דרכו לכיוונים שונים במהלך החיים.

במסגרת מסע ההיכרות שלי עם אנשי הלילה המובילים בעיר, אני מציגה בפניכם מידי שבוע כישרונות מיוחדים שרובינו אוהבים. השבוע אני מציגה בפניכם איש יקר, שהסבירות שאינכם מכירים אותו או את שמו הינה שואפת ל-0 – ושמו בהחלט הולך לפניו.

אלעד עמדי, נשוי באושר ואב לשלושה ילדים, החל את דרכו בגיל 15 בתחרות דיג'יים צעירים וזכה במקום הראשון, דבר שהוביל להיותו הרזידנט של מועדון האנדרגאונד במשך 7 שנים. משם הדרך לצמרת לא הייתה ארוכה, גילו את כישרונו המדהים והוא נלקח לעמדות המועדונים הגדולים בתלפיות : מועדון הכחול - לימים הפך למועדון הקמפוס, האומן 17 האגדי מפתיחתו ועד היום ועוד רבים וטובים.

כיום אלעד הינו דיג'יי מצליח במועדונים המובילים בישראל, וחתום בלייבל של ארמין ואן ביורן.

בנוסף, בבעלותו של עמדי משרד מוזיקה לאירועים מצליח מן השורה הראשונה בירושלים, ותחתיו קיימים עוד שלושה דיג'ייז: DJ אריאל אלפייה, DJ אשר בן לולו, DJ רוני גלמידי ובקרוב עתיד להצטרף שם נוסף לחברה המדוברת, אך עדיין אינו ניתן לפרסום – כך שכולנו נצטרך לחכות בסבלנות רבה.

אלעד בשמו המוכר, ידוע כשדר רדיו ירושלים במהלך 17 השנים האחרונות ונחשב לאחד מן השדרנים המובילים בתחנה. ( התוכנית של 'עמדינה' כל יום בשעות 14:00 – 16:00, מומלץ בחום)

תחילת פעילותו ברדיו ירושלים הייתה כשדר לילה בתכנית חד שבועית אשר סיקרה את מקומות הבילוי בירושלים, ואת האירועים המרכזיים בעיר.

בהמשך קיבל עמדי רצועה לילית קבועה בין 20:00-22:00 מידי ערב בתוכנית  "אמבטיית קצב".

עד היום נחשבת התוכנית לתכנית הלילה המצליחה בישראל בתחום המוזיקה (שאפו).

מיטב הדיג'יים הגדולים התארחו בתכנית, השמעות בכורה ללהיטים החמים ביותר, אשר הושמעו לאחר מכן בכל תחנות הרדיו והטלוויזיה, וכמובן סקירת המסיבות הגדולות בירושלים ובארץ.

בשבע השנים האחרונות משדר אלעד בשעות הפריים טיים של רדיו ירושלים: תחילה שידר בתכנית "ארבע על שש" בכל יום בין 16:00-18:00, ובהמשך עבר לשדר כל יום בין השעות 14:00-16:00 בתוכנית "100 ואלעד FM”. כיום תוכניתו המושמעת בכל פינה בארץ נקראת התוכנית של עמדינה באותם שעות, והינה המובילה ברדיו ירושלים.

תכני התכנית מכילים מוסיקת להיטים, אירוח אמנים, אנשים בעלי עניין ציבורי ושעשועונים בשיתוף המאזינים. כל זאת עם הרבה הומור ומצב רוח (אני יכולה להעיד באופן אישי על הרוח ההומוריסטית שאלעד מפיץ בתחנת הרדיו כאשר נכנס למקום).

בין היתר, הנחה אלעד כמה וכמה אירועים מרכזיים בעבודתו מול עיריית ירושלים, למשל, הנחיית אירועי יום העצמאות בכיכר ציון מס' שנים, הנחיית חגיגות הניצחון של הפועל ירושלים בכדורסל מכיכר ספרא, הנחיית טקס בחירת המומלצים של עיתון ירושלים שנה שנייה ברציפות, הנחיית השידור המרכזי ביום ההתרמה של האגודה למען החייל ברדיו ירושלים, ככרוז של קבוצת הכדורגל 'ביתר ירושלים' ועוד.

דבר נוסף שראוי לציון, אלעד הינו עורך את אוסף המוסיקה האלקטרוני הותיק והמוביל בישראל "קלאבסולוטלי" של חברת המוסיקה פונוקול, האלבום המצליח ביותר במוזיקת האלקטרונית בכל הזמנים בישראל. לאחרונה הוציא את האלבום ה- 18. 
מעט יודעים להקשיב לצלילי המוסיקה כאל דרך סלולה, אלעד הוא ללא ספק אחד מהם!! אני שמחה וגאה שיש בבירה המדהימה שלנו כישרון מסוגו....עד הפעם הבאה, צאו, תבלו ותיהנו! ואל תשכחו, אם שותים לא נוהגים.

שלכם, יפית


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה