בלוג חיי הלילה של שוורצמן



שוורצמן בלוגריסטית חיי הלילה של ירושלים נט יצאה למסע מוסיקלי עם דיג'י רועי מועלם

כמה פעמים ישבתם בארוחת שישי או עם החברים והחלה שיחה עם האחים הגדולים על תקופת חיי הלילה הירושלמים של פעם?! אתם מכירים את האופן שבו האחים משוויצים שבעבר הם היו חיות לילה ואין מישהו שלא הכיר אותם.... במועדון התעשייה!!! אחינו היקרים, כל זאת קרה בעבר וכיום חיי הלילה בירושלים מכילים אופציות רבות של פאבים, ברים, מועדונים, מסעדות ליליות ועוד.

בהמשך למסע ההיכרות שלי עם אנשי הלילה המובילים בעיר, מתברר לי שהוותק עושה את תפקידו כראוי והבליינים נשארים נאמנים לאורך שנים של עבודה טובה. כידוע לכם- מסיבה טובה תלויה בין היתר בדיג'יי על העמדה.  למרות המיינסטרים הקבוע שאנו שומעים כמעט בכל מועדון אפשרי בארץ, כל דיג'יי מביא את הסגנון האישי שלו לידי ביטוי.

השבוע אני מציגה בפניכם דיג'יי מן השורה הראשונה בסצנת חיי הלילה שזכה לתשבחות מדהימות ולמעמד מכובד וצבר את שמו עם השנים. איש מיוחד עם הרבה אהבה לקהל הרחב המיושמת על עמדה באופן הנוגע לכל אחד באופן אישי.

דיג'יי רועי מועלם (29) מוותיקי אנשי הלילה והדיג'יים בעיר, החל את דרכו בגיל 18 על עמדת האוריינט אקספרס לגילאי 23+. עד מהרה החל להיות מוכר בסצנות הלילה ובמועדונים נחשבים בארץ כגון: האומן 17, קמפוס, לאונרה ת"א, מועדון האייזן, מועדון הואן גוך ועוד...

רועי ניחן ביכולת ניהולית בנוסף לכישוריו המוסיקליים, והיה מבעלי מועדון המטרו בירושלים עד בהיותו בן 19. הוא יוצר ומפיק מוסיקלי ואף הוציא מס' דיסקים. מזה 4 שנים רועי הינו הרזידנט של מועדון "הקונסטנטין". יש לציין שרועי הרקיד מעל 20,000 בליינים במסיבות הרחוב הגדולות שנערכו בקיץ 2011 בירושלים במסגרת אירועי התרבות בעיר.

אהבתו הגדולה למוסיקה השחורה R&B ופאנקי. 

בנוסף לעבודתו המושקעת ואהובה, רועי משתייך כיום לחברת המוסיקה הגדולה – "מנטרה מוסיקה" של דיג'יי אורי לוי שהינו מאנשי המוסיקה המובילים בירושלים ובחיי הלילה בפרט.

מי שזכה לשמוע את רועי מנגן יודע עד כמה ניתן להרגיש ברחבת הריקודים את החיבור שמביא עימו לעמדה, למועדון עצמו, לפאנל הברמנים והכי חשוב לבליינים המגיעים ליהנות, ובניהם הקהל הנאמן שהולך לצידו של רועי מתחילת דרכו.

בנות יקרות, מי שעוקבת או מכירה מודעת לעובדה שדיג'יי רועי מועלם תפוס!!, ואף טוען שברגע שישנה אהבה חזקה היא מנצחת הכול- כמובן שהנחה זו עומדת כתשובה לשאלה: האם אפשר לנהל מערכת יחסים כאשר אורח חייו הוא חיי הלילה?

שאלתי את רועי איך הוא רואה את עולם חיי הלילה הירושלמים והאם ניתן להתקדם בהם? 
"חיי הלילה בירושלים חזקים מתמיד, נפתחים כל הזמן מקומות חדשים ויש לאן להגיע וליהנות ממה שאנו מביאים מעצמנו מכל הלב".

המילים היפות ביותר הן הצלילים, וללא ספק אני גאה להציג בפניכם את אחד הכישרונות המוסיקליים הגדולים שירושלים ראתה.

עד הפעם הבאה....צאו, תבלו ותיהנו!! רק אל תשכחו, אם שותים יש חברים שנוהגים.

שלכם, יפית.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה