בלוג חיי הלילה של שוורצמן



יפית שוורצמן במסע בין אנשי חיי הלילה הירושלמים והפעם: קבלו את ינון קמחי

שלום לכם חבריי הבליינים,
 

כבליינית בעולם חיי הלילה הירושלמים, אני נתקלת בהמון פרצופים שונים אך כפי שאתם יכולים לתאר לעצמכם, לא כל אחד נשמר בזיכרון שלנו גם אם הכי נרצה בעולם. כמובן שבין ההמון שמגיע לבלות במקומות הבילוי שלנו בעיר בולטים במיוחד היחצנים, הדיג'יים, בעלי מועדונים/ברים והבליינים הקבועים וגם שם אנחנו למדים שצריך לסנן כמה שיותר.

אז איך נדע בעצם מי הוא החשוב? עם מי צריך להתערבב? והכי חשוב איפה אנחנו כבליינים עומדים בסדר העדיפויות של אנשי הלילה? כחלק ממסע ההכרות שלי עם אנשי הלילה הירושלמים, אנסה למצוא מענה לשאלות המציפות אותנו כל שבוע מחדש וכמובן שנכיר את אותם אנשים שעושים לנו את העיר שהלילה יורד והשמחה עולה.

השבוע הרשו לי להציג בפניכם את האיש שמרקיד אותנו עד לאור הבוקר לאורך הסופ"ש במועדון ה-Wynn ותהיו בטוחים שהוא יודע את העבודה מצוין, מעבר לעולם הלילה ארשה לעצמי להעיד שהוא בן אדם נפלא בפני עצמו.

בליינים יקרים, ינון קימחי (24) נולד וגדל בירושלים הבירה. ינון התחיל כיחצן לבני הנוער במועדון האומן 17 ובגיל 16 עלה לראשונה לתקלט במסיבת אנדרגראונד גם היא לבני נוער. לאחר אותה פעם כבר לא ניתן היה לעצור אותו, ינון ניגן בין הפאבים והדאנס ברים בעיר עד שבגיל 18 הגיע למועדון הקמפוס וצמח בהדרגה לרזידנט המועדון בעל כמה זרועות.

עד לפני כשנתיים עבד ינון בחברת "ורטיגו מוזיקה" שסיפקה את מיטב הדיג'יים לאירועים שונים, וכיום הוא עובד כעצמאי בעולם האירועים בירושלים ומחוץ לה. בנוסף ינון תפקד כאחד מן השותפים של מועדון השקוף/הזוז בירושלים בשנתיים האחרונות.

לפני כשנתיים הוציא ינון את הדיסק הראשון שלו שגרף הצלחה מסחררת ואחריו אף הוציא את הדיסק השני בסדרה. בקיץ 2010 ניגן ינון במסיבת הרחוב המדוברת של עיריית העיר לעיניי 12000 בליינים Front Stage. כמובן שלאחר צמיחתו שב ינון לנגן במועדון האומן 17 ירושלים, בין היתר ניגן במועדון האומן 17 ת"א, קונסטנטין, מועדון הגג, קמפוס, ג'סיקה ת"א ומועדון האייזן. אחת לחודשיים מגיע ינון לעיר הנופש אילת להתארח במועדון ה-Joya לסט חדש ומרענן.

כיום מתפקד ינון כרזידנט מועדון ה- Wynn בירושלים כמו שהוזכר בתחילה ולעיתים מתארח מחוץ לגבולות העיר במקומות שונים בארץ. המוטו של ינון לחיים הוא "באתי, ראיתי וכבשתי" ...                            

שאלתי את ינון מה הוא חושב על עולם הלילה הירושלמי, ואם הוא רואה בו מקום שאפשר להתקדם בו?  ינון:  "חיי הלילה בירושלים הם האהובים עליי ביותר, הם כמו משפחה גדולה. כולם מכירים את כולם וישנה הרגשה שאתה מגיע לאירוע משפחתי כאשר אתה יוצא לבלות. בחיי הלילה אפשר להתקדם והכול תלוי בך!"    

בלייניות יקרות, ידיעה משמחת בשבילכן – דיג'יי ינון קמחי רווק!!! הוא אינו שולל אפשרות לקשר, ואף טוען שניתן לנהל קשר רציני בעולם חיי הלילה, הכול תלוי בבני הזוג.                                                                       

אז... אני גאה ושמחה שעדיין ישנם אנשים טובים באמצע הדרך, במיוחד בדרך כזו מפותלת כמו העולם הלילה.

עד הפעם הבאה צאו, תבלו ותיהנו – ואם שותים יש מוניות! אוהבת המון .

שלכם,

שוורצמן.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה