בלוג חיי הלילה של שוורצמן



בלוגריסטית חיי הלילה של ירושלים נט, יפית שוורצמן ממשיכה במסע בין אנשי הלילה הירושלמים

לאחר ההיענות הגדולה לכתבת הפרופיל על היחצן אוהד לוי ג'ט, אני מעוניינת אם תרשו לי למנף זאת ולהציג בפניכם את מיטב אנשי הלילה הירושלמים...


לאחר תקופה לא קצרה בעולם חיי הלילה ולא מעט מסיבות והפקות, למדתי להכיר את אנשי הסצנה הן ברמה המקצועית והן ברמה האישית. כל היודע דבר או שניים על הפקות טובות יודע להבחין ולזהות באוזניו מוזיקה טובה שניתן למצוא אותה אחת ל... מוזיקה טובה זו הגדרה כללית מידי לקהל רחב בעל טעם מגוון.


בשנה האחרונה נדהמתי לגלות עד כמה הקהל הישראלי ולו דווקא הירושלמי מחולק בטעמו האישי להרבה סגנונות מוזיקה, כמו גם הדיג'יים שפוקדים את מועדוני העיר ומשלבים את סגנונם האישי יחד עם רצון וסגנון הקהל.

אז ברשותכם, בואו נכיר מעט את האחראים לצלילי הדאנס, האוס, ישראלי, אלקטרו, מזרחית וכו' ...


במסגרת הבלוג השבועי שלי – אנחנו נצא יחד למסע היכרות ענקי שבסופו כולנו ניפגש בברטה/ כתום/ שיח/ ג'חנון בר ועוד .. השבוע אני רוצה להציג בפניכם את אחד הדיג'יים היותר מוכרים וותיקים בעיר – הוא יודע את העבודה ובעל טעם אישי נרחב וטוב.   


אליאור אלימלך בן 26 נולד וגדל בבית שמש.


לפני 4 שנים עבר לירושלים והשתלב בחברת ההפקות והמוסיקה ״ מנטרה ״ של Dj אורי לוי ושם הכיר את בחירת ליבו ריקי שהינה מורה במקצועה. השניים נישאו ולפני שלושה חודשים הפך אליאור אבא ליהונתן.


אליאור סלל את דרכו המוסיקלית בגיל 14 במסיבות חברים פרטיות, וכשיש כישרון מתקדמים מהר .


עם הזמן ובנחישות רבה הוא השתלב במרכז חיי הלילה בירושלים ובתל-אביב ויצר לעצמו שם שלא ניתן להתעלם ממנו בשום מועדון או בר בעיר הבירה – ואף בארץ.


מעולם האירועים והחתונות קפץ אליאור בתקופה קצרה יחסית והוא הספיק לנגן ולהשאיר חותם במספר מועדונים וברים נחשבים בבירה ובשפלה כמו "האומן 17" ירושלים, חצר האפטרים של "האומן 17" ת״א, "השרון 12", ת״א, ״החתול והכלב״ ת״א, ״ הפינגווין״ ת״א, ״המפתח״ תל אביב, הקונסטנטין, אייזן, בר -הצעצוע, וולנברג.


אליאור גדל על ברכי ה-"דור החדש" של חלוצי המוסיקה האלקטרונית בארצנו, תקליטנים ומפיקים גדולים בעלי שמות ידועים סייעו לו להשראה ... סגנונו המוסיקלי משלב בתוכו מינימל וטק-האוס לגווניו השונים. הוא ניגן בתכנית הרדיו "התפרקות" של אורי לוי ברדיו ירושלים (101FM), במסגרתה הוא ניגן סט משובח ומחשמל שגרר הדים רבים אחריו .


בהמשך הדרך, חימם את Dj Pete heller במסיבת אפטר פארטי במועדון האומן 17 ת״א ובמהלך

עבודתו ניגן לצד דיג'יים ידועים. בנוסך להיותו Dj אליאור גם עובד באולפן כיוצר מוסיקה.


אליאור חתום על כמה אלבומים שיצאו בהפקות פרטיות וכיום משמש כרזידנט האומן 17 ירושלים ימי חמישי בליין הפתרון ודיג'יי מוביל בתחום האירועים במנטרה מוסיקה של אורי לוי.


אני יכולה להעיד על כמה מסיבות פרטיות בעיר בית שמש שאליאור תקלט – וזאת הייתה חוויה ברמה אחרת.

אני גאה לציין לטובה – אליאור אלימלך אחד הדיג'יים המוכשרים והמצליחים בעיר.


בירושלים ישנם דיג'יים בכל הרמות והסוגים, זאת הייחודיות של העיר והיופי שבה .                                  


עד לסופ"ש הבא .... צאו, תבלו ושמרו על עצמכם – אוהבת המון.


שלכם יפית שוורמצן. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה