בלוג חיי הלילה של שוורצמן



השבוע אני מציגה בפניכם את עולם הלילה מהצד המעשי של אותם אנשים שדואגים לנו לחוויית הלילה הירושלמית

שלום בליינים יקרים                                                                                                  

כבליינים אנחנו אוהבים את תשומת הלב הלילית והרעש המופנים אלינו כ"מוכרים" ומעצם הגדרתנו כ"בליינים". הסצנה הלילית ממכרת, אהודה ומאוד מפתה. תהליך השאיבה לתוך המציאות הזו אינו ארוך או קשה, אך להיות חלק ממנו באופן המעשי הוא הקשה (למי שאוהב ואף רואה את הקריירה שלו בעולם הלילה).

כמות אנשי הלילה שתורמים את חלקם לסצנה (וכן, אני מגדירה זאת כשליחות של כישרון כדי שאנחנו נבלה – מן הצורך הבסיסי) לא קטנה, והדבר היפה בין אנשי הירושלמים זה שהם מאוחדים ומפרגנים! כמו שכתבתי לא פעם, הקהל הירושלמי חם, מפרגן ונאמן.

לכאורה נראה ונדמה כי להרים הפקה בכל רמה שלא תהיה כאילו מדובר בענין פשוט ולכן החלטתי שבכדי להבין את חיי הלילה הירושלמים אנו צריכים להכיר את הנפשות הפועלות.


הפעם אני רוצה להציג בפניכם את אחד מותיקי היחצנים בעיר, האיש שעומד מאחורי הפקות ליין מוצ"ש באומן 17 ונושא רזומה עשיר מאוד של הפקות גדולות בגבולותיה של ירושלים ומחוצה לה.


אוהד לוי ג'ט, כיום בן 28, החל את דרכו בעולם חיי הלילה לפני כעשר שנים. בזמן שניהל חנות בגדים בקניון מלחה נחשף אוהד להמון אנשים וסלל את כניסתו לעולם הלילה כאשר הוא בונה את הקהל שלו – כיום לאחר זמן רב בתחום ניתן לומר שלאוהד יש קהל בהחלט נאמן. למי שעוקב אחר ליין מוצ"ש יכול לראות בליינים ותיקים וחדשים שאוהבים את סגנונו של ג'ט.       


כמו הבליינים הקבועים, גם אוהד נותר עם השנים נאמן למועדון מן הותיקים בעיר שאף מגדיר אותו בית שגדל בו כבליין וכיחצן. כמו כן לרזומה הרחב שלו נלוות הפקות מחוץ לגבולותיה של ירושלים שגרפו הצלחות גדולות שהוסיפו לשמו קהל נוסף – להפקותיו מגיעים מיטב אנשי הלילה של העיר הגדולה ת"א, בין השאר שמות ידועים של דיג'יים בארץ ובעולם שגם הם בילו לא פעם במועדונים שונים ברחבי העיר ומגיעים לפרגן לאוהד.    


ביחה שקיימתי עם אוהד, הוא הגדיר את עולם הלילה כקשה, אפשר לומר שהוא מכור אליו אך יחד עם זאת הוא חושב שהתחרות הקיימת בתחום זה היא בריאה לשם הצלחה. בנוסף הוא טוען שהקהל הירושלמי הינו חם אוהב ומפרגן ומעל הכול – קהל שזקוק לחידושים לאורך כל הדרך (גם הקהל הקבוע נכלל בזאת).

עוד הוסיף ג'ט "התחום הזה של עולם הלילה אינו קל, מי שיכול להתמודד עם הטוב והרע בו יוכל לסלול את דרכו עם עבודה שלוקחת זמן כמובן".

אחת התכונות הבולטות אצל אנשי הלילה כמו שכתבתי היא התחרות, אך יחד עם זאת אוהד חוזר ומדגיש את הפרגון הגדול השורר בין היחצנים וכמובן את הכבוד אחד לשני .                                                   


היכולת לרצות ולהגיע אל כל אחד מן הקהל הרחב היא קשה וניתן לקרוא לכך כישרון!!                             אני שמחה וגאה להציג בפניכם את אותו האנשים אשר עובדים קשה "מאחורי הקלעים" (והם עובדים באמת קשה)  מידי שבוע כדי לספק לנו כבליינים את חווית הבילוי הטובה ביותר.                                                

אז....השבוע הצגתי בפניכם מן הותיקים והידועים, עד לשבוע הבא – צאו ותבלו !!!!  סוף שבוע מדהים לכולכם, אוהבת ! 

בילוי נעים.                                                                

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה