אחד הרגעים הכי משמעותיים עבור ילד זהו יום הולדתו ואילו אנחנו כהורים מוצאים את עצמנו פעם בשנה יוצאים מגדרנו על מנת לרצות אותו ולהגשים עבורו ליום אחד את החלום... גם עבורנו ההורים "המצטיינים" זהו מבחן לא פשוט בו נצטרך לעמוד בגבורה מול עיניו או עיניה הבורקות שכבר מדמיינים עצמם, כספיידרמן אביר או נסיכה ליום אחד

"כאב הראש" מתחיל עם הרעיון : "אמא , אני רוצה להיות נסיכה תכיני לי יום הולדת של נסיכות מהאגדות" – תודו שזה מבהיל ! גם את ההורה הכי יצירתי בשכונה... מיד אנו לובשים מדים, עונדים תג של מפיקי אירועים ויוצאים לשוטט ברחובות, בגוגל ואיפה לא ובלבד שנגשים את חלומו של הזאטוט..  

אם כן, אתם יכולים לפשוט את המדים ולהירגע ... משום שבבית זית, 

במתחם פסטוראלי נפתחה ב"שמחה וצהלה" חנות במיוחד בשבילכם הורים וילדים אשר חולמים וגם רוצים מאוד להגשים ימי הולדת ברמה גבוהה.

החנות כשמה כן היא, כל כולה למענכם, אלו אשר לא מסתפקים בלסמן וי על תאריך (יום הולדת, יום נישואין, יום עצמאות, וכל שמחה שעולה על הדעת) אלא מבקשים לארגן ולהפיק אירוע במגוון עצום של אפשרויות בכל נושא שיש בדמיון.

בחנות הציורית המעוצבת להפליא מצפה לכם הגר מוכנה לכל אתגר של מסיבה שתציבו בפניה: מסיבות לנסיכות או לפיראטים, ימי הולדת מענפי הספורט (כדורגל וכדורסל) ימי הולדת מהאגדות (אבירים ופיות) דמויות מצוירות לפעוטות וקטנטנים (דיסני , בוב ספוג, ספיידרמן באטמן) ועוד רבים.. הגר תסייע לכם להתאים לכל נושא את כל האלמנטים ואביזרי המסיבה: החל מכלים חד פעמיים מתאימים, פניאטות, פרסים, קישוטי עוגה, בלונים, שקיות הפתעה וכלה בהזמנות.

האתגר של הגר הוא להפיק אירועים ברמה גבוהה, תוך סבלנות ויכולת להיכנס לעולמו של ההורה המבולבל ולמקד אותו למטרה כך שיפיק אירוע במינימום זמן ובמקסימום התפעלות ושמחה של הילד וחבריו כמסיבה שכולם ידברו עליה וזאת בשונה מחנויות החד פעמי הידועות בהמוניותן.

בשמחה וצהלה ניתן גם לתכנן מסיבות מבוגרים לפי נושא לדוגמא: מסיבה מקסיקנית, מסיבת הוואי, מסיבה בנוסח המערב הפרוע או קוקטיל מפואר ואלגנטי ועוד...

בעתיד הקרוב "שמחה וצהלה" מרחיבה את פעילותה כך שניתן יהיה לערוך במקום את יום ההולדת בחבילה של "הכול כלול" – הפעלה ברוח הנושא, כיבוד, עיצוב, הפתעות תוך שמירה על האיכות ברמה גבוה אך במחיר הוגן לכל כיס.

ולמי שרוצה לדעת החל משבוע הבא תיפתח מחלקה מפוארת של קישוט עוגות מבצק סוכר, כולל סדנאות.

רבות ההפתעות המצפות לכם בחנות "שמחה וצהלה"- הגיעו אלינו ותראו שחלומות מתגשמים.

 

שמחה וצהלה – מושב בית זית רח' דרך האגם פינת האלון.

שעות פעילות – בימים א'-ה' 10:00-18:00 וימי שישי 9:30 – 13:00


 

 

 

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה