בלוג חיי הלילה של שוורצמן



בלוגרסית חיי הלילה של ירושלים נט, יפית שוורצמן יצאה השבוע לבילוי רגוע בסימפל בר. יצאה, אכלה, שתתה ושוב נהנתה

שלום לכל הבליינים,

אחרי הבלוגים האחרונים שלי שנגעו במועדוני העיר, השבוע אני מציגה בפניכם מקום שונה, רגוע ואינטימי להבדיל מהמועדונים הרועשים, עמוסי הבליינים והדוחק.


הסימפל בר – שלומציון המלכה, בר קלאסי ואינטימי.

במהלך ימי השבוע המקום פתוח לקהל שבא ליהנות מאלכוהול משובח וזמן פנאי בצורה שונה מחיי הלילה הסוערים של ירושלים בסופי השבוע.


חשוב לציין כי המקום שייך לבעליו של אחד מותיקי המועדונים בעיר – האומן 17, מה שמעיד על ניסיון הניהולי ועל קהל היעד. במהלך השבוע ישנם הפקות שונות בכל יום, ליינים שמדברים לגילאים שונים וסגנון מוזיקה מגוון.


המקום מעוצב בצורה פנטסטית, עם תשומת לב רבה לפרטים הקטנים. הבר מחולק לשתי קומות,  הקומה התחתונה שהינה בעצם הכניסה למקום היא פיק אפ בר, כאשר ברקע מנגן דיג'יי את סגנון המוזיקה של אותו יום בשבוע.

בקומה העליונה ישנם מקומות ישיבה מסביב לשולחנות המתאימה למפגשים חברתיים וחגיגות ימי הולדת בצורה אינטימית. בנוסף השהות במקום מאוד נוחה לכל הבאים להתאוורר מהשבוע העמוס, התאורה חשוכה מעט ומאוד מרגיעה.

הקהל המגיע למקום הינו בוגר ורגוע דבר המוסיף למקום ייחודיות צבעונית ושונה לחלוטין מן השגרה הירושלמית. קהל המעשנים היקר – אפשרי, וקהל המעשנים הפאסיבי – תוכלו לנשום במקום גם בלי משאף צמוד.


אחרי שתגיעו ותתיישבו על הבר יחכה לכם צוות מדהים של ברמנים איכותיים, מהירים, חייכנים ומנוסים בעיקר – חשוב מאוד לציין, כאשר אנו מגיעים למקום שקט ואינטימי השירות בו צריך להיות איכותי, מספק ובנוסף מהנה.


אני יכולה להעיד שכאשר הגעתי למקום, זכיתי לשירות יוצא מן הכלל ואף טעמתי אלכוהול מגוון ומשובח שאנו לא נתקלים בו בכל מועדון שגרתי בעיר.    


המוסיקה המתנגנת ברקע מותאמת ברמת הווליום לאותו קהל היושב על הבר ומשוחח, מה גם שניתן ליהנות ממגוון של סגנונות, חלקם מחזירים אותנו אחורה לאייטיז וחלקם להיטי מיינסטרים עדינים (גם פה תוכלו למצוא את אותם אנשים שממלמלים מילים חדשות משלהם לשיר קיים).


שאלה: מהו הדבר שהולך הכי טוב עם אלכוהול??? כל אלו שחושבים כרגע, אין מה! התשובה מאוד ברורה, נשנושים.!!!! גם תפריט מכובד של אוכל ישנו ואם לומר את האמת, מאוד, מאוד, מאוד מפתה (אחרי כמה כוסות הפרצופים מתחילים להעלם ואני רואה במקום זאת כל דבר שמוגדר כמזון).

לפי דעתי האלכוהול במקום מוצע במחירים סבירים, מה גם שהצוות מפנק ואתם הקהל יכולים לאפשר לעצמכם להשתחרר וליהנות.

בנוסף, שעת הפתיחה המוקדמת מתאימה לאמצע ימות השבוע לכל אותם בליינים שקמים מוקדם למחרת לעבודה/לימודים וכדומה.


טיפ קטנטן, קבוצות חברים קטנות יעלו את רמת החוויה שלכם במקום. אסור לשכוח שהבר אינו מועדון, השהות בו נחמדה אך מתחלפת בניגוד להפקות הרעשניות שלעיתים גוררת אותנו לשש שעות יציאה ששעתיים מתוכן מלוות בעייפות וברצון עז ללכת לכיוון המיטה הנוחה שלנו – גם על 14 ס"מ של עקבים .


אז יצאתי לבלות במסגרת מצומצמת – ונהניתי בהחלט ועד החוויה הבאה שלי ....סוף שבוע נעים, צאו ותבלו !!!! אסור לשכוח, אם שותים – לא נוהגים !!   אוהבת אתכם . 


מדד שוורצמן לחיי הלילה :


5 הטוב ביותר, 1 לא משהו בכלל


עיצוב המקום: 5.                                                     


מוזיקה: 4 ( המוסיקה הינה משתנה בהתאם ליום ).


ברמנים: 5.


נוחיות: 4. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה