בלוג חיי הלילה של שוורצמן



אשת הלילה של האתר שלנו, עלתה שוב על עקבי ה - 14 ס"מ שלה ויצאה לבילוי במועדון הותיק בעיר. המועדון ששם את ירושלים במיקום מרכזי במפת חיי הלילה הארציים והעולמיים - האומן 17. יצאה, שתתה ובעיקר נהנתה

שלום לכל הבליינים,

כמידי שבוע אני מציגה בפניכם את מיטב ממקומות הבילוי הליליים של ירושלים, אך במוצ"ש האחרון הגעתי למועדון הלילה האגדי של ירושלים – האומן 17.

אין ספק שלמקום רזומה עשיר של מסיבות והפקות המלווה אותו לאורך שנות עבודתו. לא פעם הכריזו על מועדון האומן כעל מקום הבילוי המהנה והטוב ביותר בעיר, כמובן שעלינו לזכור שהמועדון בעל השם הארצי ושזכה לתודעה עולמית, הינו אחד ממקומות הבילוי הוותיקים שאירח כמה וכמה דורות של בליינים.

את המועדון אני מכירה היטב ואף ביליתי בהפקותיו פעמים רבות, אך את מוצ"ש האחרון אני מגדירה כחוויה לשמה. המקום כאילו שידר את המושג הבלייני "חיי לילה" ובאמת נכחו במקום מיטב אנשי הסצנה הלילית בעיר.


אני חייבת לציין שסגנון המוזיקה שהתנגן לו לאורך הערב היה קלאסי, קהל רחב של עולם הלילה צמא למוסיקה שכזאת בירושלים ועל כך שאפו לדיג'יי אלי אמסלבסקי שניגן סטים מושלמים והכי חשוב בעיניי הבליין או להבדיל הבליינית שמבינים מעט בחיי הלילה – סטים המתאימים לאופיו של אותו הליין ומדבר לרוב הקהל הנמצא במקום .



עיצובו של מועדון האומן למי שטרח להתעניין, הוכתר בעבר כמועדון הלילה היפה ביותר בארץ – לא רק בעיר אלא זכה לאהדה ברמה הארצית!! אין ספק שבמקום הושקעה המון מחשבה, כמו גם אנרגיות וכסף שעשו את העבודה וסוחפים אלפי בליינים כמידי שבוע להנאה מובטחת.


אי אפשר לדלג על אותו שלב שיכול לגרום לנו להתמוטטות עצבים, כן אותה צפיפות מטורפת שהולכת ומתגברת עם הדקות החולפות ( יש לציין שלמועדון נוהרים בליינים בכל שעה בניסיון להיכנס ). כולנו היינו רוצים להגיע לאומן ולהגיע לאזור הנוחיות פחות מ-45 דקות בממוצע נכון?! דבר זה יכול למנוע מרוב קהל הבליינים המגיעים למקום את הנאתם הרצופה. בכדי לקום מהכיסא שעליו אנו יושבים ( שגם את אותו מקום השגנו בחשיבה וטקטיקה מושלמת ) אנחנו צריכים לתכנן היטב את הזמנים ולקחת סיכון שישנו מצב שנמשיך לעמוד עד לסוף הערב – 14 ס"מ יכולים לגרום לנמק באזור הקרסוליים .


חשוב לציין שהמועדון הנודע, מעסיק צוות מקצועי של ברמנים וברמניות שמקצוענותם נמדדת בין היתר בזמן עבודתם תחת לחץ עצום של לילה שגרתי, עשרות בליינים צמאים לאלכוהול והכי חשוב זה השירות והחיוך.                                                                        

צוות היחצנים המטפל בליין מוצ"ש ודואג לנו כל שבוע מחדש, הינו מורכב ממספר שמות ידועים ומנוסים בעולם הלילה הירושלמי, ברמה הרחבה יותר . ניסיון יש שיאמרו שווה איכות!!!     


אז באמת שהיה זה ערב איכותי, מהנה, ומושקע ביותר!!  אני חייבת לציין את הנאתי באותו הערב ואת יכולת הריקוד שלי על גבוה ה - ס"מ ..ועד הפעם הבאה – צאו ותבלו יקיריי .


מדד שוורצמן לחיי הלילה :


5 הטוב ביותר, 1 לא משהו בכלל

סלקציה: 4

עיצוב המקום: 5

מוזיקה: 5

יחצנים: 5

צוות הבר: 4 

נוחיות: 3

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה