בלוג המוסיקה השחורה של חזקי נבון



חזקי נבון, איש המוסיקה השחורה של רדיו ירושלים מסכם לנו את טקס פרסי ההיפ הופ - bet black entertainmet television ועל הדרך מעדכן אותנו על ההריון של ביונסה

טקס פרסי ההיפ הופ של ה – bet  black entertainmet television התקיים השנה ב 11 באוקטובר באטלנטה ג'ורגיה שבארה"ב. אל אל קול ג'יי, אריקה באדו, פאטי לאבל, אלישיה קיס, באסטה ריימס, מלקולם ג'מאל וורנר (תיאו מ"משפחת קוסבי"), מארי ג'יי בלייג', ג'יל סקוט, טי. איי ונלי היו רק חלק מרשימת האמנים הארוכה שכיבדו את הערב הזה בנוכחותם. את הטקס הנחה השנה השחקן / קומיקאי מייק אפס ( יום שישי הבא ).

ללא ספק, הזוכה הגדול של הערב היה כריס בראון שגרף ארבעה פרסים עם הסינגל -

"look at me now" וזאת למרות שלא נכח בטקס, הראפר באסטה ריימס ששיתף עימו פעולה בשיר הנ"ל קיבל בשמו את הפרסים.

בפרס די גיי השנה זכה dj khaled.  ופרס להיט המועדונים הטוב ביותר הוענק לראפר –  Waka flocka flame– עם השיר "no hands". 

חרף הפריחה של דור שנות ה -2000  גם חלוצי הראפ משכבר הימים קטפו פרסים והבולט ביניהם היה -  I am hip hop award – אותו קיבל הראפר ll cool j כהוקרה על פועלו לאורך השנים! כמו כן, ליל ויין יצא עם שני פרסים  וכך גם ניקי מינאז'.

בנוסף, קטעי הפריסטייל של באסטה ריימס, אמינם, טייגה, ריק רוס, לודכריס, כריס בראון  ועוד רבים וטובים שהפגינו את כישרונותיהם בחריזה השוטפת, היו חלק בלתי נפרד מהטקס הנ"ל.

מלבד הפרסים וקטעי הפריסטייל, גם הופעות היו חלק מהטקס הנוצץ :

 young jeezy, t.i , wiz kahlifa, rick ross ,  big sean , lupe fiasco   ו – erykah badu  היו חלק משורת האמנים שהרקידו את קהל הנוכחים ואת הצופים בבית.

עם זאת, אחת ההופעות היותר סוחפות לפחות לטעמי, שייכת לראפר הוותיק heavy d שנתן בראש במחרוזת שירים נוסטלגיים שבסופה כללה שיתוף פעולה עם הזמר והשחקן tyrese . כך שפלאשבקים מתקופות שנות ה – 90 המוקדמות של ההיפ הופ, כשראפרים ידעו גם לרקוד ולזוז כמו שצריך, לא איחרו לבוא.

Dmx – נתן הופעה עם סט להיטים מתוך הרפרטואר העשיר שלו ביחד עם שותפו משכבר הימים swiss beatz. 

Dmx, ששוחרר לא מזמן מבית האסורים חזר אל העניינים די במהרה וכבר הוציא סינגל חדש "last hope" בדרך לאלבום נוסף.

ומעניין לעניין, לאחר שחשפה את בטן ההיריון שלה לראשונה בטקס אחר, טקס פרסי הוידאו של ה -  mtv, זה רשמי - ביונסה בהיריון ראשון מבעלה הראפר ג'יי זי.  שמועות רבות עלו על פני השטח בנוגע למין היילוד ואם רציתם לדעת מה מצפה להם? בראיון לכתבת מינייה או בארה"ב, קלי רולנד, זמרת וחברה של ביונסה עוד מימי דסטיניז צ'יילד, פלטה בטעות את הדברים הללו: "אני לא יודעת מה אקנה לביונסה מתנה ללידה, אחרי הכל ג'יי בטח יקנה לילדה הקטנה הזאת כל דבר אפשרי". אויי קלי...נו באמת!

ועוד באותו עניין, בראיון למגזין vibe בארה"ב טינה נולס אמה של ביונסה מספרת על הדברים הקטנים שביונסה אוהבת לחטוף ולנשנש בזמן ההיריון ומה המאכל הכי מבוקש? וופלים!!!

טוב, לאחר שסיפקנו קצת את יצר הרכילות בואו נתרכז במוסיקה. מה חדש ?

שון פול, שיחרר לאחרונה את הסינגל השני מתוך אלבומו החמישי העתיד לצאת.

 "she dosent mind" כך נקרא השיר ואם אתם שואלים אותי, אתם עוד תשמעו אותו הרבה במועדונים ובמסיבות אם עדיין לא התחלתם לרקוד לצליליו. 

זמר הסול הוותיק keith sweat , חוזר אחרי הרבה זמן שלא שמענו את קולו הערב עם סינגל חדש:

"make you say ooh" וזה מגיע מתוך אלבומו האחד עשר (אם לא מחשיבים פרוייקטים אחרים כמובן, כמו השילוב של lsg ועוד) "till the morning".

לסיום ניתן המלצה לאלבום היפ הופ חדש מתוצרת כחול-לבן, כהן@מושון. שלישיית ההיפ הופ שחוזרת עכשיו עם אלבום שני "מחשב לכל ילד". האלבום, שהוקלט באולפנו של אורי שוחט והמאסטרינג שנעשה על ידי יוסי פיין מביא אלינו אלבום עתיר בסימפולים מעניינים ואורחים בלתי צפויים ומגוונים. לי זה מזכיר קצת את ימי שבק ס' היפים והטובים. בכל מקרה, האלבום הזה קצת שונה ממה שאנחנו רגילים לשמוע בסצנת ההיפ הופ כיום והוא מומלץ  לחובבי הז'אנר ובכלל. זהו סוג האלבומים שמכניסים לקומפקט ולא מתחשק להעביר אפילו שיר אחד .

לעידכונים נוספים ולעוד מוסיקה שחורה מדי ראשון בחצות ברדיו ירושלים או בפייסבוק :

http://www.facebook.com/groups/184340698281412/

 

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה