בלוג חיי של שוורצמן



אתם כבר הבנתם כמה אני אוהבת את חיי הלילה ( הרבה למי שתוהה). כמה שאני אוהבת להתלבש לעלות על העקבים ( 14 ס"מ למי שכח) ולצאת לבילוי בעיר הקדושה. השבוע יצאתי למקום החדש ה - "WYNN" ואם להודות על האמת ממש אבל ממש נהנתי...

ביום חמישי האחרון יצאתי לבלות כהרגלי בעיר המדהימה שלנו , והפעם .. יצאתי למועדון החדש בעיר ה –   Wynnבתלפיות. 

שמעתי רבות על הליין של המוסקטרים שצבר שם מכובד בתקופה האחרונה, השמועות סיפרו על  שלוש המסיבות שנערכו במועדון והיו אשששששששש. אז אחרי סיפורים הרבים והשמועות שרצו בעיר, לא יכולתי לאפשר לעצמי לפספס את המקום החדש והלכתי לבדוק בעצמי את השטח ואת האמת מאחורי הסיפורים והתמונות

בשעה 23:43 התייצבתי בכניסה למועדון – בשלב הזה ברצוני להזכיר לכל הסלקטורים והמארחות שאנו מבלים בעיר י-ם ובתקופה הזאת הקור בלילות כבר כאן ובלילה מרגישים חורף ( אז בבקשה התחשבו בבליינים כי קר שם בחוץ), היה קר אפילו קר מאוד, ולמזלי לא חיכיתי בכניסה שהיתה עמוסה, נכנסתי היישר פנימה והמקום אט, אט התמלא בבליינים . 

המקום מעוצב ומחולק לדעתי בצורה טובה, רואים שהקשיעו חשיבה נכונה והעיצוב נראה כמו תוצרת חוץ. הרעיון מאחורי העיצוב במקום הוא שבקומה התחתונה יש מעט מאוד מקומות  ישיבה, תוך רצון לתת לבליינים אפשרות  למרחב תזוזה גם לקהל שנאלץ לעמוד סביב הברים ( ככה שכולם רוקדים ).

בקומה העליונה ישנם יותר מקומות ישיבה אך התפיסה היא שהבליינים המגיעים למקום ייהנו מחוויה של מוזיקה טובה, אלכוהול, וריקודים שוטפים.

בזמן שהותי במקום התנגנו ברקע סטים עדינים לפתיחת הערב שתרמו לאווירה הלא ירושלמית ואף לא ישראלית, התחושה הלא מוכרת שזכיתי להכיר במקום גרמה לי לשכוח לכמה רגעים את הקהל שדהר לכניסה.  ישר שאלתי את עצמי: האם הרושם הראשוני שלי יידרס במהלך הערב תחת שפה שכונתית של הבחורה העומדת ממש ליד האוזן העדינה שלי בבר ?                                           

התשובה המתקבלת לשאלתי לא מאכזבת, הקהל שנכח במקום עבר סלקציה, אם תשאלו אותי אולי ישנה עוד עבודה קלה אך ללא ספק מטרה אחת סומנה לטובה.

אחרי שחייכתי ובירכתי לשלום את העוברים ושבים על פניי ( אלו שאני מכירה כמובן ) הצמא השתלט עליי והזמנתי משקה. לאחר הלגימה הראשונה תהיתי  לגבי חלוקת הוודקה בתוך המשקה לעומת משקה האנרגיה שבתוכו, הרי אם הייתי רוצה להזמין משקה נטול אלכוהול ומפוצץ קפאין הייתי עוצרת בתחנת הדלק הקרובה לביתי וקונה ארגז במבצע .

 אני בליינית אני מודה ובליינים אוהבים את טעם האלכוהול – אז אנה מכם תנו לנו ליהנות ממנו!  

המצב רוח התחיל לעלות (תודה לדרינק) והמוזיקה עלתה שלב, יש לציין שבמהלך כל הערב הושמעו שירים מזרחיים פעמים ספורות בלבד – דבר שהדגיש את ייחודיותו של המקום.

לפני שחלקכם יחליט להרים גבה על הנאמר פה אני אסביר... המוזיקה המזרחית בהחלט עושה שמח ואני מאוד אוהבת לרקוד לצלליה ואפילו אני עפה ממנה במסיבות, אך למקום הזה וספציפית לליין המדובר, היא (המוסיקה) יכולה להוסיף מעט אך לא לתפוס חלק נרחב ממנו.

דבר חשוב שתפס לי את העין כמה פעמים במהלך הערב היה, עמדת הדיג'יי, בתוך העמדה היו יותר מידי אנשים לטעמי בין אם אלה היו אנשי צוות או בליינים, מיסטר דיג'יי לא התבלבל אף לרגע והמשיך להרקיד את הקהל .

לא רקדתי הרבה ( בכל זאת העקבים ... 14ס"מ... אתם יודעים ) , אבל נהניתי ממראה האנשים המרקדים, המוזיקה שנתנה לי לטעום סגנון אחר וטוב והמקום החדש שנתן לי זווית ראיה שונה . 

אז לאור עבודת היחצ"נים המוכרים במהלך כל השבוע וההתמדה הרבה שלהם, יצאתי לבלות ! ביליתי ונהנתי !!!!!

מדד שוורצמן לחיי הלילה :

5 הטוב ביותר , 1 לא משהו בכלל

סלקציה : 4

יחצ"נים : 5

נוחיות : 4

עיצוב המקום : 5

מוזיקה : 5 – וישנו דגש גדול על כך

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה