המשביר לצרכן "ג'רוזלם" - היום פתיחת השנה



הצטרפו אל ירון אילן ואלעד עמדי בפתיחה הגדולה של השנה. היום (ג') בין השעות 14:00 - 18:00, שידור חי ומיוחד מבית הכל בו הגדול בישראל. המשביר לצרכן בסניף חדש ויוקרתי בכיכר ציון, סניף שכמותו טרם נראה במחוזותנו. תושבי ירושלים מוזמנים, בואו לקחת חלק בהפנינג של המשביר לצרכן ורדיו ירושלים

המשביר לצרכן היא רשת חנויות הכל בו הגדולה המספקת מגוון מוצרים רחב לבית ולמשפחה מזה 64 שנים ונחשבת למובילה בישראל.

הרשת פועלת בארבעה תחומי פעילות עיקריים:

אופנה – בגדי נשים, גברים וילדים, הלבשה תחתונה, נעליים ואביזרים נלויים של חברות ומעצבי האופנה המובילים בארץ ובחו"ל.

עולם הבית– כלי מיטה ומצעים, מגבות וחלוקים, שמיכות, כיסויי מיטה וכריות, כלי מטבח ושולחן ומוצרי נוי לבית. בנוסף ניתן למצוא בסניפי המשביר לצרכן: תאורה, ריהוט קל, כלי אמבט, מראות ואחסון מעוצב.

קוסמטיקה – מוצרי טיפוח, איפור ובשמים של כל המותגים המובילים.

שיווק באמצעות זכיינים : מוצרי אלקטרוניקה, תכשיטים, שעונים, אופטיקה, בגדי ים ומוצרי בריאות.

הרשת דואגת לספק ללקוחותיה מגוון עצום של מוצרים באיכות ללא פשרות ולהעניק חווית קנייה באווירת בתי הכל בו הגדולים בעולם.

גולת הכותרת שלנו לשבוע הזה היא פתיחת בית הכל-בו הגדול ביותר בישראל בכיכר ציון "המשביר לצרכן ג'רוזלם" שייפתח ביום שלישי הקרוב ה- 1.11 באירוע שכמותו לא נראה בארץ.

המשביר לצרכן ג'רוזלם שמהווה סניף הדגל של הרשת הוא גן עדן בן 7 קומות ו- 5000 מ"ר לחובבי קניות מותגים ומיישר קו עם בתי הכל-בו המובילים בעולם ובשל כך הושקעו בהפקת אירועי הפתיחה לא פחות מ- 1.5 מיליון שקל!!!

במסגרת אירועי החגיגות יתקיים מופע אור קולי הראשון מסוגו בישראל שישלב מזרקות מים צבעוניות מרקדות בקצב הצלילים (ממש כמו במלון בילאג'יו בלאס ואגס), הקרנת וידאו על מפל המים ומיצג מולטימדיה על חזית המבנה.

תהלוכה ססגונית לאורכו של מדרחוב בן יהודה בניצוחה של תזמורת כלי הנשיפה הירושלמית דנדורמה. התהלוכה תתקיים לצלילי מוזיקה מקורית, ג'אז, פאנק ומוזיקת עולם וישתלבו עימה אקרובטים, אמני קרקס וגם פסלים אנושיים.

כולם מוזמנים להגיע למקום ולהנות מחוויה ייחודית וחד פעמית מושקעת שכמובן משלבת בתוכה חגיגת קניות ענקית בסניף החדש ועצום הזה.

ביום שלישי במסגרת חגיגות פתיחת הסניף יתקיים שידור מיוחד של רדיו ירושלים בין השעות 14:00 – 18:00 עם אלעד עמדי וירון אילן ואנחנו רוצים להזמין את כולם להגיע ולחגוג עימנו את הפתיחה הגדולה של סניף המשביר לצרכן ג'רוזלם שמביא עימו את בשורות האופנה והלייף סטייל העולמיות.


צילום: פלאש 90. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה