בלוג חיי הלילה של שוורצמן



יפית שוורצמן שלנו עלתה על עקבי ה - 14 ס"מ שלה ויצאה לבילוי מהנה ( למרות הריח של הסיגריות) בקוסטנטין...

שלום, שלום לכל הבליינים שלנו ...

אחרי שסיימנו את חופשות החגים ואת הלו"ז הצפוף מסיבות והפקות , חוזרים לשגרה ולגזרה!!     

ערב חג שני – סוכות , יצאתי לבלות במועדון הקונסטנטין אחרי תקופה ארוכה שבה שלא ביקרתי במקום . בליינים יקרים אני חייבת לומר שמקומות הבילוי בירושלים עולים מדרגה בסולם האיכות .

הגעתי בשעה סבירה ( 12:45 אם אינני טועה ) והכניסה הייתה עמוסה, כמובן שלא לקח לנו הרבה זמן להיכנס, וזאת מפני שהמארחת הייתה חביבה (יפה לה) , חייכנית ובעיקר סבלנית לקהל הירושלמי שעמד בקור המקפיא .

נכנסו ולא היה כיסא פנוי, אפילו לא אחד כדי לשבת (כבוד) . המקום בשעה מוקדמת יחסית לבלייני העיר מלא כמעט עד אפס מקום , שאפו!!

עליתי לבר העליון למקומות שנשמרו לנו מראש (ככה אני אוהבת), מה שנתן לי נקודת תצפית טובה לכל הנכנס ויוצא...                                                                                                  

צוות הבר היה קופצני במיוחד, בהמשך לבלוג הקודם שלי בו שיתפתי אתכם בסוגיית הברמנים בעיר המתחלקת לשני סוגים. במועדון הקונסטנטין חד משמעית נהניתי מצוות הבר יותר מאשר מהאלכוהול! 

על העמדה נכח דיג'יי איציק דדיה שאנו נתקלים בו לעיתים קרובות על העמדות ברחבי העיר, את הסט שלו הוא התחיל במוסיקה קלה ונעימה לרצף השיחות שהתנהלו במקום, בהמשך הערב נכנסה אווירת המיינסטרים שירושלים כלכך אוהבת – קשה להשתחרר מזה?!

שנייה לפני שהקהל מצטופף לכיוון רחבת הריקודים נתמקד על הצפיפות – הצטופפנו מעט, אוויר הרים צלול כיין ?! חיפשתי את אותה צלילות כל הערב! אחרי כמה כוסות ניחוח הסיגריות הופך לבושם ( לקהל המעשנים כמובן ) .. הקהל היה מגוון וככל שהתמלא יותר במקום, פגשתי פרצופים שלא ראיתי המון זמן ( או שאני לא זוכרת ) .

עליתי לקומה העליונה ושמתי את כל תשומת ליבי על המקום , מועדון הקונסטנטין בין היחידים אם לא הבלעדי במועדוני ירושלים שאינו מצריך תפאורה להפקותיו . המקום מעוצב בטוב טעם ובהמון השקעה !!!! עמדת הדיג'יי מטורפתתתת – הזכירה לי טיפה את חו"ל (אבל רק טיפה) .

במידה והיו שואלים אותי, הייתי מרחיבה מעט את המעברים ואת רחבת הריקודים כדי שלא יהיה צורך להתנצל כל שלוש דקות בערך על כך שהעקבים 14 ס"מ שלי (שוב אותם עקבים) חוררו לבליין שלידי את הנעל החדשה של סטיב מאדן .......  לא נעים :/ 

שתיתי, רקדתי, שמחתי והשעה נהייתה מאוחרת. אמרתי יפה שלום ולילה טוב ( למי שהיה ברדיוס הקרוב אליי ) כל הנאה שלי מראה יפה מאוד את עבודת היחצ"נים המעולים באותו ערב ויצאנו לכיוון הבית עם חיוך.                     

עד לפעם הבאה , שיהיה לכולנו סופ"ש מהנה ! אוהבת אתכם J

מדד שוורצמן לחיי הלילה.

5 הטוב ביותר, 1 לא משהו בכלל

כניסה : 4

צוות הבר : 5

נוחיות :3

עיצוב המקום : 5

קהל : 4

מוסיקה : 4

יחצנ"ים : 4


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה