בלוג חיי הלילה של שוורצמן



יפית שוורצמן שלנו יצאה לבילוי אש באייזן. שתתה ולא נהגה. רקדה ונהנתה. להל"ן הרשמים

שלום שלום לכל הבליינים שלנו,

השבוע אני כותבת לכם ממקום שונה, עולם חיי הלילה הירושלמי הזדהה ביום בשלישי האחרון 18.10.11 תאריך שיכתב בהיסטוריה עם הסיפור המדובר, המתוקשר והכי מרגש בעולם, חזרתו של גלעד שליט .

על פניו היה נראה שהערב התחיל וימשך כמו כל ערב ממוצע לבלייני ירושלים ואם אני צריכה להודות על האמת - אז אני מודה שהופתעתי.

הגעתי למועדון האייזן בסביבות השעה 01:30 והמקום היה מפוצץץץץץץץץ. אנשים יצאו לחגוג את חזרתו של גלעד, מכל פינה במועדון היה אפשר לשמוע הרמת כוסית לכבודו ואף הדיג'יי שניגן, הזכיר לא מעט שאת הערב הזה אנחנו בהחלט חוגגים בהזדהות איתו  (גלעד) ועם משפחתו. הייתה תחושת גאווה באוויר .

אחרי שההתרגשות הפטריוטיות חלפה התחלנו לשתות, הקהל שישב על הבר במרפסת בחוץ היה שקוע בשיחות תוך כדי תנועות ריקוד קלות(עוד אחד מהדברים שגורמים לי לצחוק). שאנחנו נמצאים במסיבה מלאת אנשים שכל כך רוצים לתפוס כיסא לשבת להרגע מהצפיפות! לא נקום, לא נזוז, לא נתפנה ממקומנו כל הערב רק מהחשש שנחזור חזרה לשבת במקום, המקום יהיה תפוס! (גדול)

צוות היחצנים במקום עשה עבודה טובה, המקום היה מלא כבר בתחילת הערב. ללא ספק שהדיג'יי גיא רז נתן שואו והרקיד את כולם ללא מנוחה, גם את אלו שישבו על הבר. המוסיקה הייתה להיט, אני אוהבת מיקסים הכל מהכול, למוסיקה במועדון יש תפקיד עיקרי ואת האמת שהבליינים נהנו וכך גם ואני .                                                                                                       

אחרי שעה של חיבוקים ונשיקות וגם כמה תמונות למזכרת התיישבתי על הבר במרפסת והזמנתי לשתות, בזמן ההמתנה לכוסית השתייה שלי שמתי לב כי הקהל הירושלמי אוהב סוג אחד של אלכוהול – וודקה רדבול!! אנשים, אלכוהול זה עולם בפני עצמו תרשמו לעצמכם להיפתח קצת יותר .

קמתי לכיוון הנוחיות ומרחוק שמתי לב שהתור הולך להיות ארוך כמו בהמתנה להפקדת צ'ק בבנק ביום חמישי אחה"צ שנייה לפני סגירת הדלתות. חישבתי את הדרך עד להגעתי אל היעד בתוך כל צפיפות האוכלוסין ששררה במקום וטעיתי. העדפתי לחזור למקום הישיבה ( בתקווה שלא תפסו אותו ), קראתי לברמן והזמנתי צ'ייסר עדין.

הברמנים מתחלקים לשתי קבוצות , אלו שרוצים לפנק ולהרים כוסית יחד עם המזמין ויש את אלו שלא כל כך קשובים לבליין במהלך הערב, בדרך כלל הקבוצה השנייה מורידה את המוטיבציה להזמנה במקום. בכל אופן הברמן שלי היה נחמד ופינק אותי בצ'ייסר און דה האוס.

סלקציה גורמת לכולנו תחושה לא נעימה, הרי יש סטנדרטים לכל מועדון בעיר. קהל יפה גורם לאנשים ליהנות עוד יותר ולהתעסק בזה כל הערב לשם כך צריך סלקטור/ית ייצוגיים עם טעם אישי מעולה והרבה סובלנות כלפיי הקהל הירושלמי.

סוף הערב הגיע, ושוב אנחנו רעבים . יצאתי מהאייזן מסופקת מהעם המדהים שיש לנו – עם ישראל! אנחנו אוהבים לחגוג ולשמוח, סגרתי את הערב עם החברים בברטה בעיר מקום שמומלץ בחום אכלנו , שתינו ושבענו – עכשיו אפשר ללכת לישון !!

עד הפעם הבאה .. שיהיה לכולנו סופ"ש אשש !!!!

מדד שוורצמן לחיי הלילה: 5 הטוב ביותר, 1 לא משהו בכלל .

יחס בכניסה : 4

היחצ"נים :  4

צוות הבר : 4  

המוסיקה : 5

נוחיות : 3   


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה