בא לעיר מנהיג חדש



מנכ"ל חדש לתנועת "התעוררות": יוס ג'ייקובס

לידיעת רווקות העיר, יוס ג'ייקובס, המנכ"ל החדש של התעוררות הוא רווק בן 25 המסיים השנה תואר במנהל עסקים ועוסק רבות ביזמות חברתית ועסקית.

ג'ייקובס, כיהן זמן רב בתור יו"ר האגודה במנהל העסקים. במהלך פעילותו באגודה יזם והקים מערך חדש של ייצוג סטודנטים, ארגן כנסים רחבים, הקים מערך השמה חדש.

בין כל הפעילות ההתנדבותית, אשר הוא מגדיר אותה "כמשרה מלאה", מוצא ג'ייקובס מעט זמן כדי להתפרנס בהקמה ועבודה בעסק המשותף שלו ושל אביו, בבית הספר לתלמידי חול ובפיתוח.

ג'ייקובס ירושלמי מבטן ומלידה, עובר בימים אלו למרכז העיר מהגבעה הצרפתית. הוא מסורתי, אך אינו חובש כיפה, מגדיר עצמו כ"דתי בנשמה".

לשאלה מדוע התמודד לתפקיד המנכ"ל בתנועת "התעוררות בירושלים", עונה ג'ייקובס: "ירושלים היא העיר שלי כל חיי, והיא הלב של העם הישראלי והציוני. כבוד ואתגר משמעותי הוא לי לקחת חלק בעשייה למען משיכת צעירים לגור בירושלים, למצוא אפשרויות תעסוקה, להנות מחיי תרבות וקהילתיות, ולרצות לחנך בעיר הזאת את ילדיהם. לפעול למען שמירה על צביון מגוון ולקדם פתרונות להקטנת החיכוכים תוך הגדלת שיתופי הפעולה בין האוכלוסיות השונות בעיר. העובדה כי 'תנועת התעוררות בירושלים' מורכבת מציבור של מתנדבים רק מאדירה את כוחה ומעצימה אותה בתור תנועה של אנשים איכותיים שהתפקדו בשביל לפעול ולעשות ולהשאיר את הדיבורים בצד. אני מאמין בערכי התנועה ובאנשיה, ומקווה שאוכל יחד איתם להגשים ערכים אלו הלכה למעשה במסגרת תפקידי." 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה