לא עובר סלקטור באיקאה



אז מה עושה אבא כמוני, שלא נמצא בין המעומדים להיות האבא של השנה, אחד כזה שמשאיר את הכול לרגע האחרון? ברגע כתיבת שורות אלו התשובה היא: וואללה לא יודע...אני מקנא באבות סטייל מגייבר, אלו שתמיד מאורגנים טיפ טופ. הכל אצלהם מתוכנן מראש מתחילת השנה ולכל השנה. כשהם מגיעים לטיול ביער העצים אומרים להם: "אהלן אחי, מה קרה שהקדמת בשתי דקות?"

חג סוכות הוא חג למשפחה, חג הטיולים, חג לשומרי שבת שסוף סוף יש להם הזדמנות להניע את הרכב ולהדליק את המנגל בימי חופשה רצופים.
הבעיה היא שכל העולם ואחותו ממלאים עד אפס מקום כל פינת חמד או פיסת דשא, כל אגם, נחל ואפילו שלולית.

הצימרים ובתי המלון שמתחננים שרק תבוא למלא את הלובי במשך השנה, עונים לך בטלפון את מילת הקסם עליה הם חולמים כל השנה: "מצטערים אדוני אנחנו ב over booking " (מלא עד אפס מקום).
 
כל מלונית שבימים כתיקונם מתפרנסת מחרמנים מזדמנים, מתפלאת איך לא הזמנת חדר חודשים מראש. כל סטודיו בוילה שיש בה עציץ מתנהגת כמו "יערות הכרמל".
למצוא מקום כדי להקים אוהל על הכינרת קשה יותר מאשר למצוא כיסא בממשלה. באטרקציות לילדים אתה חייב בעמידה בתור של שעה בשביל להעניק לילד דקה של חוויה.
אז מה עושה אבא כמוני, שלא נמצא בין המעומדים להיות האבא של השנה, אחד כזה שמשאיר את הכול לרגע האחרון?
 
ברגע כתיבת שורות אלו התשובה היא: וואללה לא יודע...
 
אני מקנא באבות סטייל מגייבר, אלו שתמיד מאורגנים טיפ טופ. הכל אצלהם מתוכנן מראש מתחילת השנה ולכל השנה. כשהם מגיעים לטיול ביער העצים אומרים להם: "אהלן אחי, מה קרה שהקדמת בשתי דקות?". הם מגיעים לשמורת טבע ותוך 7 דקות מחנה צבאי מוקם על הרגלים, עוד 7 דקות והסטייקים על האש, בערב הילדים עושים מקלחת מאולתרת אך תקנית ובבוקר אבא מגייבר שולף 5 זוגות אופניים מבגז' המכונית המשפחתית.
 
איך הם מכניסים אופניים וצידנית, ומחנה צבאי שלם בתוך בגז' של מכונית משפחתית??? במכונית שלי הגלגל רזרבי, שכולה פעם אחת יצא מהחור המיועד לו, התלהב מהמרחב, השתלט על הבגז' ומסרב בכל תוקף לארח אפילו מזוודה.

לאבא מגייבר אין בעיה אפילו בחג סוכות, הוא מכיר כל פינה בטבע. כשפרח צומח ליד איזה סלע, הוא מקבל הודעת אס.אם.אס: "חרצית גלילית מצויה - פרחה בסמוך לסלע 7741א" ...והוא? מאושר!
 
בשבת הבאה הוא יגיע לבקר בסלע 7741א עם המשפחה כדי לברך במזל טוב את אימא אדמה.
מה אשמים הילדים שלי שיש להם אבא שאם הוא לוקח אותם לים הוא מרגיש כמו רובינזון קרוזו?
מנגל? אף אחד לא נותן לי לעשות - הדרישות היום הם מינימום ניסיון של שנתיים והניסיון שלי הוא מצפייה בלבד בחברים המגייברים.
 
סוכה לא למדתי להקים כי כשהייתי קטן עבדו עלי, אמרו לי ששלומית בונה סוכה, אז חשבתי לתומי שאם שלומית בונה...גם מוארת וגם ירוקה..אז מה הבעיה...? הבעיה היא שעם השנים גם הילדים שלי למדו את השיר ולא רציתי שהם יגלו שאפילו שלומית היא יותר "הום סנטר" מאבא.

אז מה לעזאזל אני הולך לעשות בחג סוכות? אחרי ארוחות החג הבלתי פוסקות יתחיל חול המועד, האישה תגיד לי שאי אפשר לתקוע את הילדים בבית ואני אגיד לה שאי אפשר לתקוע מסמר בחוץ.
הגשם לא צפוי לרדת ולי אין אפילו תירוץ.
 
אין לי ולו סבתא בדימונה שצריך לבקר אותה בחג - אצלנו כל הדודים והדודות גרים במרחק הליכה מהבית.
יהודים טובים, אם יש לכם איזה רעיון לאדם חסר אסטרטגיה טיולית, חסר קורדינציה, אחד כזה שלא עובר סלקציה ב"איקאה"... אבל ישראלי אמיתי, עם כוונות טובות לחגוג את חול המועד סוכות כהלכתו, אנא שלחו אלי, אייל בן שמחון הודעה או רעיון לחג ...ותצילו את כבודי.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה