ברכת הכהנים הוירטואלית הראשונה בעולם



כהן? גר בחו"ל? או שסתם אין לך כח להיסחב בפקקים עד לכותל לברכת הכהנים המסורתית? אין בעיה! מהיום ישנה אלטרנטיבה: לאחרונה הושק עמוד פייסבוק של "ברכת הכהנים" הווירטואלית הראשונה בעולם. בעמוד תוכלו לברך יחד עם שאר הכהנים את עם ישראל

תנועת "צעירים למען ירושלים", פתחה עמוד פייסבוק לכהנים בלבד. עמוד זה יאפשר לכהנים אשר אין ביכולתם להגיע לכותל בחול המועד סוכות, לברך ולהתברך דרך עמוד הפייסבוק.

כהן אשר אינו יכול להגיע לאירוע, יוכל להיכנס לעמוד הפייסבוק של תנועת "צעירים למען ירושלים" ביום ראשון הקרוב בשעה 9:00 בבוקר. לאחר מכן ילחץ הכהן על  "לייק" ללשונית "ברכת הכהנים" ומשם יפתח העמוד "ברכת הכהנים הווירטואלית הראשונה בעולם".

בעמוד זה יכתוב הכהן את ברכת הכהנים, ועל ידי כך יברך את עם ישראל בו בזמן עם הכהנים בכותל. הכהנים אשר יקליקו דרך עמוד הפייסבוק, מתחייבים ללבוש בגדים חגיגיים ולהתעטף בטלית, זאת תוך כדי הברכה.

בתנועה צופים כי עד למועד הברכה, ביום ראשון הקרוב, יירשמו כמה מאות כהנים מכל העולם לעמוד הפייסבוק ויזכו לברך ולהתפלל יחד עם מאות הכהנים  בכותל המערבי בזמן אמת.

הילה זיסברג, "צעירים למען ירושלים": "  מאז ומעולם בירכו כהנים את עם ישראל בתפילת שחרית. בחג הסוכות, בו יש מצווה גם לעלות לירושלים מגיע האירוע למימדים גדולים ואלפים גודשים את רחבת הכותל. לאחר שחרור ירושלים והכשרת רחבת הכותל- חידש עם ישראל את מנהג ברכת הכהנים הגדולה בה משתתפים אלפים מכל הארץ.

https://www.facebook.com/#!/Youth.for.Jerusalem?sk=app_190322544333196

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה