בלוג חיי הלילה של שוורצמן



כמה פעמים מצאתם את עצמכם יוצאים מבילוי מאוכזבים? כמה פעמים קיבלתם שירות גרוע? או טוב? כמה פעמים התבאסתם מיחס הסלקטור/ית ? או נבהלתם מיחס הדורמנים? החל מכתיבת שורות שמים קץ לשאלות, וזאת מפני שיפית שוורצמן שלנו תעדכן אותנו מדי שבוע: לאן כדי לצאת? מי מתייחס יפה לבליינים? ואיפה יש את המסיבה הטובה בעיר. בילוי נעים

שלום לאנשי הלילה ולבליינים היקרים.

למי שהספיק להכיר אותי ולמי שעדיין לא – נעים מאוד, שמי יפית שוורצמן, אני עוסקת ברפואת שיניים, אבל הכי אני אוהבת לעסוק ולבלות בעולם חיי הלילה.

אני שמחה לבשר לכם על הצטרפותי למשפחת ירושלים נט, ואני פשוט מאשרת מקבלת הפנים החמה לה זכיתי מצוות המערכת.

מהיום אני אהיה השופר שלכם לעולם חיי הלילה הירושלמי. אני אצא לשטח ואבדוק עבורכם – לאן הכי כדאי לצאת? איפה מקבלים את היחס הטוב היותר? היכן מתנגנת המוסיקה השמחה? ואיזה מקום הוא החם של העיר?

 עוד תוכלו לקבל בטור שלי את המידע המלא על המסיבות , הפקות , ומקומות הבילוי הכי חמים בירושלים.

במרוצת הזמן גם נבדוק -  איפה יש קהל איכותי ? איזה דיג'יי עשה לנו את הערב ? איפה היה שווה לחכות לכניסה ? אילו הפקות מדוברות ומושקעות גרמו לנו להנות בטירוף ?  ואיזה צוות ברמנים מוביל את העיר?                                                                

את הטור הראשון שלי אני כותבת בחיוך ענק ועם הרבה פרגון, לאחת ההפקות הכי טובות שביליתי בהן בירושלים בתקופה האחרונה :   מסיבת הסגירה של מועדון ה- GAG.

   ליין חמישי ב- GAG  שהצליח להרים מדי שבוע הפקות מיוחדות , שונות , ואיכותיות העונה .

אחרי עבודת  יחצנות מעולה של הצוות , והרבה פרסומים הגעתי בחמישי שעבר  לגג מוקדם מהרגיל - כחצי שעה בערך אחרי פתיחת שערים...( מוקדם מאוד עבורי)

המקום כבר היה מלא ! התיישבתי עם חברים באחת הפינות הקבועות שלנו , גיא רז הרזדינט של הליין ניגן סטים נוסטלגיים (כבוד), צריך היה להיות שם כדי להבין עד כמה הנוסטלגיה משתלבת יפה עם הבריזה הירושלמית .

ראיתי איך אנשים יושבים בכל קצוות המקום וממלמלים שירים של פעם , כמובן שהיו את אלה שלא יודעים את המילים מה שתמיד אבל תמיד גורם לי לגחך .

אם יש משהו שאני אוהבת במסיבות  שכאלה, זה את  הדיג'ייז שמשלבים נוסטלגיה בתחילת הערב או לחילופין בסופו . גם גילאים צעירים יותר מתחברים לזה בין אם מדובר על סגנון מוסיקה של אמן מסוים או להיט מהנינטייז.   

אז כפי שאתם מבינים, אני כבר באווירה של מסיבה. המקום מפוצץ ואנשים עוד מגיעים ... כמה וכמה שמות ידועים בעיר, חגגו ימי הולדת כך שהיה שווה לחכות בכניסה. בכל זאת, שיש אירועים שכאלה,הבליינים הידועים והמוכרים מגיעים לפרגן .

אחרי שקצת שותים (ואתם זוכרים שאם שותים לא נוהגים) , אומרים שלום לאנשים , חיבוקים ונשיקות , מצטלמים , עברו 45 דקות ואשש במקום . ללא צורך רב באלכוהול הקהל עשה את שלו. הבליינים במקום עפו באוויר מהמוזיקה, וכך גם אני, המצב שנוצר גרם לי לרחף ולרקוד, גם בהיותי מפזזת על 14 ס"מ של עקבים .

צוות הבר במקום ראוי לציון, מדובר בצוות שנחשב לבין הצוותים הכי מגובשים בירושלים. הברמניות החטובות והברמנים המסוקסים עלו על הבר והרימו לנו את הידיים באוויר , פה נכנסה לתמונה המוזיקה המזרחית שאין מה לומר , היא מתאימה לאווירה הירושלמית  ..ובנינו היא עושה הכי שמח .

מי כמוני מחכה באופן אישי למיקס מזרחי של אייל גולן , עומר אדם וכל החברים הם מעלים לי חיוך , ואני עפהההההההה .

אני חייבת להודות , כבר הרבה זמן שלא רקדתי ארבע שעות ברציפות, בלי להתעייף או להתיישב לנוח . אני רגילה למקומות בילוי בירושלים , מועדונים , ברים , לדיג'ייז הכי חמים ולפלאש הקבוע של אחד האתרים, אבל חמישי האחרון היה תענוג ! כל הערב מתחילתו ועד סופו כן , כן נכחתי עד הסוף היה לי כייף לבלות בין המכרים שלי והחברים הקרובים .

אני מתה על סוף הערב – לכולם יש חשק לפתוח מנגל באמצע הרחבה ולהמשיך עד הבוקר על בטן מלאה . בסביבות השעה 04:00 לפנות בוקר יצאתי עייפה אך מרוצה מהמועדון שעשה לי את הקיץ השנה, עד לפעם הבאה .                                                                                                                 

חכו ..... עכשיו הולכים לאכול !!!!!!
 

על זה נאמר To Be Continue ..... סופ"ש אשששש שיהיה לכם חברים .       

 

מדד שוורצמן לחיי הלילה: 5 הטוב ביותר, 1 לא משהו בכלל.

 

יחס בכניסה: 4

היחצ"נים: 5

צוות הבר: 5

המוסיקה : 5

 

                                                                               

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה