לרגל הימים הנוראים תנועת "צעירים למען ירושלים" מציעה שירות חדש: בקשת סליחה דרך הפייסבוק. האפליקציה החדשה פשוטה למדי, בעזרתה ניתן לבקש סליחה מחבר מעבר לים או כזה שמתביישים לבקש ממנו ישירות. התנועה "צעירים למן ירושלים" מבטיחה להטמין את כל הבקשות בכותל בערב ראש השנה

האפליקציה פותחה על ידי התנועה, כיוזמה חדשה לרגל הימים הנוראים והועלתה לדף הפייסבוק.

באמצעות האפליקציה ניתנת לכם האפשרות לכתוב פתק סליחה, ולאפשר גם "שיתוף" כך שכל החברים יראו את הכתוב. הטוויסט הוא בהתחייבות היזמים לריכוז הפתקים ולהטמנתם  בכותל המערבי.

תנועת "צעירים למען ירושלים" הפועלת במשך השנה לחבר את הדור הצעיר לעיר הבירה ולאתרי המורשת בירושלים, מקווה לקרב את הצעירים למסורת הסליחות.

הילה זיסברג, צעירים למען ירושלים: "אנו נמצאים בעיצומו של חודש אלול המכונה חודש הרחמים והסליחות ולכן חשבנו על אופציה ידידותית, המאפשרת למשתמש לבקש סליחה אמיתית וכנה. האפליקציה מאפשרת לשלוח את בקשת הסליחה גם לחברים בפייסבוק הגרים מעבר לים וכך בעצם להגיע לכל אחד ואחת.

תנועת צעירים למען ירושלים מתחייבת לאסוף את כל פתקי בקשות הסליחה ולהטמין אותם בכותל המערבי בערב חג ראש השנה. אין זמן מתאים יותר מראש השנה כדי לבקש סליחה, ואין לי ספק שהידיעה כי הבקשה תוטמן בכותל תשפר את סיכויי המחילה".

החדשות הטובות הן, שהאפליקציה פשוטה וידידותית למשתמש כך שגם "הטכנופובים" שבכם, יוכלו להשתמש בה ללא כל בעיה.  


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה