גאווה לאומית - נאום ראש הממשלה



עזבו אתכם מהשטויות של חיי רווחה ושפע...אם לא הייתי צריך לייצג אתכם בכבוד מול כל העולם הצבוע אז גם אני הייתי...מוכר את הווילה שלי בקיסריה ואת שאר הבתים כדי לייצג אתכם עוד יותר בכבוד באמריקה ומראה להם באנגלית רהוטה להפליא - מה זה להטיף מוסר לעם הנבחר!
אנחנו עם סגולה, אנחנו חזקים, אנחנו עם של שורדים

מה אתם אומרים על ראש הממשלה שלנו? פפפפייייי איזה גבר??!! איזה תותח??!!
הוא ושר החוץ כבר הספיקו להסתכסך עם כל העולם...אבל מה זה חשוב....תראו איזה גברים הם יצאו?!

מי זה ארדואן? קטן עלינו ראש ממשלת תורכיה! ייאלללה, יאאאלה, שב בשקט אתה ומיליארדי הדולרים שאנו סוחרים עם המדינה שלך. הופה! גם נשיא ארצות הברית תפס עלינו פוזה... אם המדינה שלך נותנת לנו כל שנה כמה מיליארדים של מענקים, זה נותן לכם זכות להעיר לראש ממשלתנו??? שתוק מהר ותדבר רק שנגיד לך לשים וטו. אל תשכח מי בעל הבית של הסנט...
אירופה? נו באמת....כולם אנטישמיים! עוד מילה אחת ונשלח אתכם לעוד סיור נקיפות מצפון ביד ושם.
מדינות המזרח התיכון? מחבלים!
אסיה? שפוטים של נסיכויות הנפט.
דרום אמריקה? אלו מבינים רק בכדורגל...
וואאלאק אנחנו לא צריכים אף אחד. יש לנו את שירת התקווה, את דגל הלאום, את הצבא הכי חזק בעולם, את הסיסמא של טרומפלדור:"טוב למות בעד ארצנו", ואת משפטו האגדי של בן גוריון שאמר: " שתדע כל אם עברייה ששלחה את בניה לידי המפקדים הראויים לכך". ויש לנו שר ביטחון מצוין וגם שר אוצר מצוין! ויש את לוחמנו הנפלאים ואת מיטב בנינו...
ומה זה חשוב שהכיסים של האזרחים ריקים, העיקר שהחזה נפוח.
אנחנו העם הכי חכם בעולם – עובדה – פרסי נובל בשפע. אז שיפסיקו לקשקש שהתדרדרנו למקומות האחרונים בעולם בהישגי החינוך... מה מבינים בעולם בחינוך? הם נותנים אוניברסיטה חינם? אצלנו מקבלים משכורת בשביל ללמוד עד גיל הפנסיה! . אז מה אם זה רק לחרדים....חצי צריכים להתכונן למלחמה נגד שונאינו הרבים וחצי צריכים להתפלל עליהם....שווה בשווה! אנחנו דוגלים בשוויון.
חצי מיליון יצאו להפגין נגד מדיניות הממשלה? נו...באמת...מה העם מבין? הרי הכלכלה שלנו היא נס! הכלכלה שלנו היא פלא פלאים.
יש לנו עודפים בקופה ומסגרת התקציב שלנו בלתי פריצה!
שיפסיקו כל הנהגים להתבכיין בפקקים – שנפרוץ את התקציב בשביל לסלול עוד כמה כבישים?  
נו..די כבר עם הזקנה בפרוזדור של בית החולים... שתרד לנו מהווריד, מספיק להסתכל אחורה, תביטו בתקווה קדימה!
למה 40 תלמידים בכיתה? הם צריכים להכין את עצמם לאוהלי הסיירים בצבא. ובשביל מה ההורים שלהם משלמים על הנסיעות לפולין אם לא כדי לחוש את מה שחוו אבותיהם??? זה הבעיה שלכם? צפיפות? הרי אנחנו מחנכים אותם להיות שורדים אמיתיים. זה יבטיח את עתידם -  תראו את השורד נועם תור, מה רע לו להצטלם כל יום בחוף הים עם בר רפאלי ועוד לקבל על זה כסף...?
למה אתם אומרים שכל הכסף שלכם הולך לביטחון, עובדה - גם לביטחון פנים אין תקציב!
אנחנו אטומים לצרכי הכלכלה בישראל? להפך! מי אם לא אנחנו שדאגנו אישית לקידום התיירות בארץ באמצעות ביטול האופציה של תורכיה.
יחסי החוץ שלנו קטסטרופאליים? מי שאומר זאת, עיניו לא בראשו! רק השבוע שיפרנו את מערכת היחסים של ישראל עם יוון כשנבחרת ישראל בכבודה ובעצמה נתנה להם לנצח אותנו כאן בבלומפילד. רק בזכות בחורנו המצוינים, הם עלו לאליפות אירופה! ומה איתנו? מה אנחנו צריכים את אירופה אם יש לנו את...אההה... אההה...את אההה.. העם שהגיע מכל קצוות העולם והיום בניהם מחרפים את נפשם באוהלים  של רוטשילד. אנחנו העם הנבחר, אנחנו פלא פלאים – תראו אייך עם משכורות ממוצעות מהנמוכות בעולם המערבי, הצלחנו בשנים האחרונות למכור לעצמנו מזון במחירים מהגבוהים בעולם המערבי, לייצר דירות בשווי של 8 שנות עבודה נטו, לעומת 3 שנים אצל האמריקאים האלו שהתחילו לפתוח את הפה.
הצלחנו להביא לעמנו מכוניות בעלות כפולה ומכופלת מאשר לאנטישמים באירופה. אנחנו נותנים לעם הזה בזול ומוכרים לו ביוקר, זה  הא-ב של הכלכלה, כך המדינה בראשותי מרוויחה כסף. הטייקונים הבכיינים יכולים רק ללמוד ממני!
יש לעם שלנו גם חמלה רבה לציבור החלש - תראו לי עוד מדינה בעולם שיש בה כל כך הרבה עמותות לנזקקים...
עזבו אתכם מהשטויות של חיי רווחה ושפע...אם לא הייתי צריך לייצג אתכם בכבוד מול כל העולם הצבוע אז גם אני הייתי...מוכר את הווילה שלי בקיסריה ואת שאר הבתים כדי לייצג אתכם עוד יותר בכבוד באמריקה ומראה להם באנגלית רהוטה להפליא - מה זה להטיף מוסר לעם הנבחר!
אנחנו עם סגולה, אנחנו חזקים, אנחנו עם של שורדים. בשבוע הבא אני ייתן לשר הפנים הוראה שיאסוף מהציבור את כל תעודות הזהות ושהעובדים המצוינים שלו ברחבי הארץ יחתמו לכל אזרח, על כל תעודה – אשת חיל או  שלוש פעמים גבר!

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה