עמיחי כ"ץ, מנהל בר ה"סינדרום", הלך לעולמו לאחר מחלה קשה



עצב כבד עטף את סצנת המוזיקה בירושלים עם היוודע דבר פטירתו של עמיחי כ"ץ, מי שניהל את בר ה"סינדרום" וטיפח מוזיקאים רבים בעיר. הלווייתו תיערך היום (ב') בשעה 17:30 בבית העלמין בקריית ענבים

עמיחי כ"ץ, מי שניהל את מועדון ה"סינדרום" ברחוב הילל במשך שנים, הלך לעולמו ביום שישי האחרון לאחר מאבק ממושך במחלה קשה. כ"ץ היה מוכר בקרב חובבי המוזיקה בעיר בתור אדם בעל ידע מוזיקלי עצום, שניגן בעצמו בגיטרה חשמלית, אבל בעיקר יהיה זכור בתור מי שטיפח והעניק במה למוזיקאים צעירים, רבים מהם חבר'ה מקומיים בתחילת דרכם.
 
בין האמנים הרבים שנהגו להופיע ב"סינדרום" ניתן למנות את מאור כהן, מוניקה סקס, אסף אבידן, עמיר לב, אריאל הורביץ ועוד רבים אחרים.
 

על אף מחלתו, הסובבים אותו מספרים כי לא חדל מלחייך ולשמור על האופטימיות שאיפיינה אותו, ולפני כחודש וחצי אף הגיע במאמץ לא קל להופעה של בוב דילן באמבולנס מיוחד שהביא אותו עד לקרבת הבמה.
 
מנשה סעד, חבר קרוב של כ"ץ, מספר עליו כי "היה אדם שעשה ותרם רבות לסצנת המוזיקה בעיר, ומוזיקאים רבים ואוהבי מוזיקה רבים בעיר "חבים" לו על כל פועלו לקידום הנושא במשך השנים".
 
הזמר דן תורן אמר כי "במקום מילות פרידה, בחרנו להקליט עבורו שיר (שחיבר הזמר אריאל הורביץ). זה שיר פתוח, שכל מי שמכיר ואהב את כ"ץ ואת הסינדרום יכול להוסיף לו תמונות וקולות רקע, ובתים ועוד כלים", ציין תורן.
 
עמיחי כ"ץ הותיר אחריו אישה, זוג הורים ואח. הלווייתו תיערך היום בשעה 17:30 בבית העלמין בקריית ענבים.
 
האזינו ל"המחלה היא התרופה" עם הקליפ המיוחד שיצר דן תורן לזכרו של עמיחי כ"ץ

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה