שטייניץ.. ביבי... טייקונים... מאחוריכם!



שלום , אני שמעון, אני ירושלמי ואכלתי אותה. בשנת 2007, מכרתי שתי דירות, שלא התאימו לי

 הייתה לי כוונה לקנות דירה אחת שכן תתאים לי ובה לחיות את שארית חיי. הייתי בן 49. לא רוצה וילה ולא ארמון. סתם דירה עם חניה ומעלית ומרפסת ואיזה מחסנון...לא הרבה, נכון???.
לא לקחתי בחשבון משתנה אחד קטן... כמה חודשים אח''כ עלה לשלטון אחד - ביבי נתניהו להלן ביבי לקחיהו.

מרגע שהתיישב הלז על כורסת ראה''מ (כורסה אחושילינג..ייבוא..) נכנס שוק הנדל''ן לסחרחרה היסטרית, שהשאירה אותי עם סכום כסף לחצי דירה. לא אלאה אתכם בסכומים ובמספרים..רק אומר לכם שמכספי שתי הדירות הנ''ל שמכרתי אני יכול היום לרכוש מחסן ברחביה, שכונה בעירי האהובה ירושלים.
עיר שהשלטון ובעלי ההון מבצעים בה אונס קבוצתי כבר שנים ( הולילנד, רכבת קללה ועוד..). אתם יודעים..שמתי לב לעובדה שתמיד כשאדון לקחיהו בעמדת השפעה והחלטה, שר אוצר, רוה''מ, משהו רע קורה בתחום הכלכלי..משהו רע לאדם הפשוט.
 
אני לא מתיימר להבין בכלכלה.אני כלכלן גרוע. אבל אני מבין בהגיון. אני מבין בצדק. אני מבין שכשמישהו אחד נדפק מישהו אחר דופק. ישבתי וחשבתי מי דפק אותי לעזאזל, איך יכול להיות ששתי דירות לא מניבות דירה אחת????
אני אדם מאמין ויודע שהכול זזזזזזזזזההההה מלמעלה, אבל ברור לי שגם למטה קורה משהו. לא בא לי שוב לומר את צמד המילים הונשלטון..באמת שלא, כי זה נכון וברור כל כך. ואני שונא לומר דברים ברורים כל כך.
הבעיה היא שהגזלנים שדפקו אותי חושבים שאני לא יודע שהם דפקו אותי. זה נקרא שלב ההכחשה. עכשיו כשהרחוב מתחיל לבעבע הם עברו לשלב ההדחקה. אני אדם קשה אני יודע..ואם זה היה בידי, אז שטייניץ ביבי וכמה טייקונים לא חביבים, היו מקשטים את עמודי החשמל ברחוב בו אני גר..אבל לא אני מחליט ולכן נותרה לי רק האפשרות לייעץ.
אני מייעץ למובילי המחאה הכי צודקת שקרתה כאן בשנים האחרונות לא להרפות. לנעוץ את המלתעות באחוריים של העלקות הנ''ל ולא להרפות עד שיירד כל הדם שהם מצצו מאיתנו. אני מייעץ להם לתבוע מהעלקות האלה לשחרר לשוק אדמות למיליון דירות. לשבור לאילי הנדל''ן את המפרקת. מי שעשה הון מדירות על גבם הכואב של אנשים קשי יום הנאלצים להפריש מחצית מהכנסתם, לשכירת כוך ''מגורים''...מי שעשה כסף בדרך זו שיילך לכל הרוחות..
אומר שר האוצר ואומרים יועציו שאסור לפגוע בבעלי הדירות !!!!!!! מה זה לפגוע??? אם מחירי הדירות יירדו ב 50 % הם ייפגעו?? מה משנה להם כמה עולה הדירה בה הם גרים?? ואם ערכה ירד הרי  שהעניין יחסי. מחירי כל הדירות ירדו ועדיין יוכל מי שרוצה לשדרג את מגוריו לעשות זאת. אלא מאי, הם לא רוצים לפגוע באלי הנדל''ן.. ומדוע אינם רוצים לפגוע באלי הנדל''ן??? כי הם עצמם אלי נדל''ן.
חבר'ה!!! אתם באהלים!!! אלה שיוצאים לרחוב!!!! אל תוותרו..הביצים של המנוולים כבר משקשקות !!! ..תקשיבו טוב ותשמעו את השקשוק..תיכף השקשוקה תהיה מוכנה...אל תוותרו. הם יזרקו לכם תחילה גרגר..ואח''כ פירור..ואח''כ עצם בתקווה להוריד אתכם מעליהם..אל תרפו. בית הוא זכות בסיסית של כל אדם באשר הוא. בודאי במדינה שראשיה מתהדרים באבטלה נמוכה ובצמיחה גבוהה.
מדינה שהעובדים בה חיים כמעט בחרפת רעב והצמיחה הכלכלית שלה מצמיחה לרובינו קרניים, היא מדינה שצריך לסגור אותה ולפתוח מחדש.. כולם איתכם.. זה קרוב...אל תפסיקו לפני שתגיעו למטרה... להתראות אצלכם בסלון... 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה