תעשיית המוסיקה השחורה בועטת, נושמת ומייצרת להיטים ללא הפסקה. בכל חודש תוכלו להתעדכן על כל מה שקורה בתעשייה ועל כל להיט חדש שבדך

 אז מה היה לנו לאחרונה ובייחוד בחודש האחרון במוסיקה השחורה ?
 

 אז זהו...שהמון.
מאמינם שמוציא אלבום משותף לאר. קלי, שחוזר לעשות סול איכותי כמו פעם, ועד לקלי רולנד שמתברגת במהרה בצמרת מצעדי הבילבורד האמריקאי ומשאירה הרבה עשן מאחור לחברתה מלהקת דסטיניז צ'יילד ביונסה.
 
 לאחר אלבומו "Recovery" המצליח, חוזר אמינם באלבום משותף עם  ההרכב bad meets evil שכולל אותו ואת הראפר royce da 5'9. מיני-אלבום תחת השם "hell: the sequel", שכולל 11 רצועות בגרסת הדה-לוקס של האלבום ו-9 רצועות במהדורה הרגילה, ללא ספק הולך להיות הדבר הבא עם מכירות של למעלה מ -  171,000 עותקים כבר בהתחלה והיד עוד נטויה.
הסינגל הראשון מתוך הפרוייקט הזה נקרא "fast lane", לכל אלו מכם שאוהבים את ההארד קור היפ הופ ללא ספק יהיו מסופקים. יחד עם זאת, הסינגל השני מהאלבום נקרא "lighters" והוא שיתוף פעולה עם ברונו מארס מציג פן נוסף, רך יותר במצע של האלבום.
 
 r. kelly מלך מוסיקת האר אנד'בי של כל הזמנים חבק אלבום חדש בחודש דצמבר האחרון, "love letter". אלבום רטרו – סול שעושה מחווה למוסיקת הנשמה של העשורים הקודמים. קלי ציין, כי הושפע רבות מאמנים כמו מרווין גיי, סטיבי וונדר, ג'קי ווילסון, דוני האתאווי, סאם קוק ומייקל ג'קסון. על כן, הוא ריכז את כל השראות ששאב מהאמנים הנ"ל לאלבום הספציפי הזה. דבר שכרך בתוכו שבחים רבים מצד מבקרי המוסיקה השונים.
בינתיים, שני סינגלים שוחררו מתוך האלבום :"when a woman loves". והשני, יצא בחודש שעבר ונקרא  "radio messege", בסינגל הזה  אר. קלי שולח הודעה לחברתו דרך הרדיו – אין סוף ליצירתיות !
 
 אחרי ההצלחה של הסינגל שלה "Motivation" עם ליל ויין, הזמרת וחברת דסטניס צ'יילד לשעבר קלי רולנד משחררת את הסינגל השני מתוך אלבומה השלישי והבא "Here I Am" שישוחרר ב – 25 ביולי.
 
 בסינגל קלי רולנד מארחת את הראפר ביג שון (המוכר מלהיטו שלו "My Last")הסינגל  החדש שלהם נקרא  "Lay it on Me" בנוסף, קליפ חדש של ביונסה לסינגל שני ורשמי   "  Best Thing I Never Had "עם צאת אלבומה החדש של ביונסה "4" שמו . זאת לאחר שהסינגל הראשון שלה "who runs the world" עדיין עורר סערה פמינסטית.
אחרי ההצלחה של הסינגל "Hey Baby (Drop It To The Floor)" ביחד עם t - pain וההצלחה הענקית של הסינגל השני "Give Me Everything" ביחד עם נאייר ו - neyo, פיטבול משחרר את הסינגל השלישי והבא מתוך אלבומו האחרון "Planet Pit" ששוחרר ביוני האחרון . בסינגל פיטבול מארח את הזמר הלטיני מארק אנתוני, והקליפ הרשמי לסינגל אמור להשתחרר בימים הקרובים....פיטבול ומארק אנתוני "Rain Over Me".
 
לעידכונים נוספים – "צלילים בשחור" מדי יום ראשון בחצות ברדיו ירושלים.   (-:

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה