שבוע האחיות והאחים הבינלאומי 2023-




מוריה צדיק ודוד ארמן נבחרו למצטייני השנה בתחום הסיעוד של קופת חולים מאוחדת במחוז ירושלים

לקראת שבוע האחיות והאחים הבינלאומי המצוין בימים אלו, קיימה קופת חולים מאוחדת אירוע הצדעה לכ-400 אחיות ואחים העובדים בקופה. במסגרת האירוע  המיוחד, בחרה הנהלת מאוחדת את המצטיינים בתחום הסיעוד לשנה הנוכחית, בכל המחוזות ברחבי הארץ.

צילום: ליאור גולדשטיין Goldpro76

במאוחדת מחוז ירושלים, מועסקים כ-300 אחיות ואחים הפרוסים במאות מרפאות ונקודות שירות ברחבי המחוז.

כמצטייני מחוז ירושלים בתחום הסיעוד, נבחרו בטקס השנה: מוריה צדיק, מנהלת תחום הסיעוד במרפאת רמת אשכול, ודוד ארמן, רכז הסיעוד במערך בריאות הנפש המחוזי.  

מוריה צדיק, פעלה רבות לקידום הבריאות ומניעת חולי בירושלים. בתפקידה יצרה צדיק שיתוף פעולה פורה עם התושבים והובילה אירועים לקידום הבריאות בקהילה לצד עבודה השגרתית כמנהלת הסיעוד במרפאה. כמו כן, היא משמשת כמדריכה קלינית לסטודנטים לסיעוד ולאחיות חדשות במאוחדת ומהווה דוגמא והשראה עבורם.

דוד ארמן, הדריך והטמיע את תחום בריאות הנפש במסגרת העבודה היומיומית של האחיות והאחים במחוז ירושלים בצורה מקצועית,נעימה והומוריסטית.  ארמן העלה באופן משמעותי את המודעות והמוכנות של האחיות לגשת למטופל הסובל מבעיות נפשיות. בנוסף, הוא מעניק תמיכה נפשית לצוותים העובדים בהתמודדות עם מצבים רגישים ומורכבים בחייהם הפרטיים. כמו כן הצליח ארמן ליצור שינוי אמיתי ולהסדיר רצף טיפול של משוחררים מאשפוז פסיכיאטרי, כך שכל מטופל שמשתחרר מקבל מענה הולם בקהילה.

מצטיין דוד ארמן. צילום: ליאור גולדשטיין Goldpro76

עופר משולם, מנהל מחוז ירושלים, קופת חולים מאוחדת:" האחים והאחיות של מאוחדת מהווים דוגמא ומופת למסירות, נתינה ודאגה ללא גבולות. לתחום הסיעוד תפקיד מרכזי ומשמעותי בקידום הרפואה בקהילה, ובעשייה היומיומית שלנו ליצירת חברה בריאה יותר ולמניעת התחלואה. ברצוני לברך את מוריה צדיק ודוד ארמן על זכייתם כמצטייני הקופה בתחום הסיעוד במחוז ירושלים ולהודות מכל הלב לכל אחד ואחת מהאחים והאחיות במחוז, הפועלים יום-יום במקצועיות וברגישות רבה לטובת בריאותם של כלל מבוטחינו".    

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה