רב"ט מאי שבת מירושלים מצטיינת של מפקד הנדסה פיקודי



בינואר 2020 התגייסה מאי בתור רכזת הובלה ושובצה בבית נבאללה, ולאחר מכן עברה להיות מש"קית תקציבים. למאי היה חשוב לבצע תפקיד בו תוכל לסייע ולדאוג לאנשים, ולכן עברה תפקיד, לתפקיד אותו ממלאת כעת בהצטיינות, מש"קית שלישות של גדוד ההנדסה 802 בפיקוד המרכז

רב"ט מאי שבת. צילום: דו"צ

רב"ט מאי שבת היא מש"קית שלישות בגדוד ההנדסה 802 תחת פיקוד המרכז, קיבלה הצטיינות מפקד הנדסה פיקודי על היותה חיילת מסורה וחרוצה, שעושה את תפקידה בצורה הטובה ביותר.

מאי נולדה וגדלה בשכונת "פסגת זאב" שבירושלים. את לימודיה התיכוניים למדה בתיכון "טדי קולק", והרחיבה את לימודי הקלנוע.


מאי מגיעה מבית אשר נתינה הוא ערך מוביל עליו התחנכה. אביה של מאי עובד כסניטר בבית החולים "הדסה" בהר הצופים ואמה מזכירה בקופת החולים "מאוחדת". אחיה של מאי שירת כלוחם בחטיבת כפיר והיום משרת ביס"מ במשטרה.

בינואר 2020 התגייסה מאי בתור רכזת הובלה ושובצה בבית נבאללה, ולאחר מכן עברה להיות מש"קית תקציבים. למאי היה חשוב לבצע תפקיד בו תוכל לסייע ולדאוג לאנשים, ולכן עברה תפקיד, לתפקיד אותו ממלאת כעת בהצטיינות, מש"קית שלישות של גדוד ההנדסה 802 בפיקוד המרכז.

"תחילת השירות הייתה מלאה באתגרים, בתפקידי אני מוקפת באנשים שהם עבורי משפחה ומפקדים מדהימים. השירות הוא חוויה מדהימה שלא הייתי מוותרת עליה, גם על הקשיים לא הייתי מוותרת, ומודה על ההזדמנות שניתנה לי".

יישר כח מאי! גאים בך.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה