קופת חולים מאוחדת השיקה מרכז רפואי חדיש ומתקדם בשכונת בית וגן בירושלים



המרכז החדש מתפרס על פני כ- 1,700 מ"ר, בקומפלקס רפואי אחד בן 5 קומות, הממוקם ברחוב המרכזי של השכונה

מאוחדת ממשיכה להרחיב ולשדרג את שירותיה הרפואיים בקהילה בירושלים. השבוע חנכה מאוחדת, קופת החולים הגדולה בבירה, מרכז רפואי מתקדם, מרווח ומושקע בשכונת בית וגן בעיר. המרכז הרפואי החדש, הממוקם ברחוב הפסגה המרכזי, מתפרס על פני כ-1,700 מ"ר בקומפלקס רפואי אחד בן חמש קומות, אשר מעניק ללקוחות מאוחדת מגוון רחב היקף של שירותים רפואיים מקצועיים תחת קורת גג אחת.

קרדיט צילום : קובי הר צבי

באירוע החניכה החגיגי נכחו יו"ר מאוחדת אייל גבאי, מנכ"לית מאוחדת סיגל רגב מנכ"לית מאוחדת, חברי הנהלת הקופה, מנהל מחוז ירושלים עופר משולם, מנהל רפואי מחוז ירושלים ד"ר מנחם ואורחים נוספים.

המרכז הרפואי כולל בין היתר, רפואת משפחה, רפאות ילדים ונשים,אולטרסאונד, מרכז להתפתחות הילד, בית מרקחת, אורתופדיה, כירורגיה, רפואת מומחים ביניהם אף אוזן גרון, עיניים, גסטרו, עור, אורולוגיה, שירותי אחות ומעבדה, שירותי מזכירות ועוד.

בשבועות הקרובים ייפתח במרכז הרפואי לרשות לקוחות הקופה גם מכון רנטגן ואולטראסאונד כללי.

המרכז הרפואי, בניהולה של נועה אליהו, פועל בימים א,ג,ד ברציפות מהשעה 8:00 בבוקר ועד לשעה 19:00, בימים ב,ה 08:00-20:00 ובימי ו' 8:00-12:00.  

יו"ר מאוחדת איל גבאי :"במערכת הבריאות, אם לא רצים מהר קדימה, רצים למעשה אחורה. שירות רפואי שהוא לא מספיק נגיש או זמין יכול בפועל לגרום לנזק, ולכן מתפקידנו להנגיש את השירות הרפואי הטוב ביותר, בכל זמן ובכל מקום ולתת לכל אחד מהלקוחות שלנו את השירות שהכי מדויק עבורו. זה למעשה הייחוד של מאוחדת, האופן בו אנחנו רואים כל מבוטח ועושים את המאמץ על מנת להתאים לו את סל השירותים שמותאם באופן אישי לצרכים הייחודיים שלו".

מנכ"לית מאוחדת סיגל רגב: "בית וגן היא אחת מהשכונות הוותיקות בעיר, והיום אנחנו גאים לחנוך מרכז רפואי שמאפשר להם לקבל את מכלול השירותים הרפואיים קרוב לבית, עם מעטפת טיפולית של טובי אנשי המקצוע. הצבנו לעצמנו למטרה לחזק את הפריסה של השירותים שלנו בירושלים, והלקוחות שלנו יודעים שמאוחדת תמשיך לשפר למענם את השירות שהם מקבלים בעיר הבירה".

הנהלת מאוחדת. צילום: קובי הר צבי

מנהל מחוז ירושלים עופר משולם: "בימים אלה אנחנו מקדמים עשרות פרויקטים, בשלבי פיתוח שונים, שמטרתם להגדיל את היצע וזמינות השירותים הרפואיים לטובת תושבי ירושלים. המרכז הרפואי בבית וגן היה פרויקט מאתגר, ולכן אני גאה במיוחד בפתיחת המרכז שמשרת 70 אחוזים מתושבי בית וגן, שהם לקוחות הקופה" אנו רואים חשיבות רבה בקידום הרפואה בירושלים וזאת תוך מתן דגש על הנגשת שירותים רפואיים מקצועיים, רחבים וזמינים לכלל לקוחותינו בתוך השכונות, בסמוך למקום מגוריהם".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה