פרויקט פינוי-בינוי נוסף בשכונת בית הכרם



קבוצת יסודות זכתה לאחרונה בפרויקט פינוי-בינוי נוסף בשכונת בית הכרם הוותיקה, הממוקם בין הרחובות שד' הרצל ודגניה. מדובר במתחם בגודל של כדונם וחצי שהינו בתכנון בינוי בהתאם למדיניות ציר הרכבת הקלה

פרויקט של קבוצת יסודות בשכונת בית הכרם בירושלים. הדמייה: סטודיו ADMA וקסם הדמיות.

קבוצת יסודות ממשיכה להרחיב את פעילותה הענפה בתחום ההתחדשות העירונית בירושלים תוך מתן דגש לפרויקטים של פינוי-בינוי. יסודות זכתה לאחרונה בפרויקט פינוי-בינוי נוסף בשכונת בית הכרם הוותיקה, הממוקם בין הרחובות שד' הרצל ודגניה. מדובר במתחם בגודל של כדונם וחצי שהינו בתכנון בינוי בהתאם למדיניות ציר הרכבת הקלה.  

מכרז היזמים נוהל על ידי משרד עורכי הדין לאור גבאי, והשתתפו בו 15 חברות ציבוריות ופרטיות מובילות בתחום התחדשות עירונית מהמרכז והשפלה. בבחירתם הביעו בעלי הדירות את אמונם בקבוצת יסודות, ואת העדפתם לקידום הפרויקט עם קבוצה ירושלמית וותיקה מנוסה וחזקה.

יצוין, כי מתחם זה מצטרף למספר מתחמי פינוי בינוי שכבר מקודמים על ידי קבוצת יסודות על ציר הרכבת הקלה בבית הכרם ובניהם מתחמי פינוי-בינוי בשדרות הרצל 92-94 ושדרות הרצל 98-100, הממוקמים בסמוך לכיכר דניה  בליבה של השכונה. כיכר דניה, מהווה את אחד מסמליה המובהקים של בית הכרם מזה עשרות שנים.

יסודות, הינה קבוצה יזמית מובילה, שצמחה בירושלים, ומתמחה בייזום, תכנון, קידום וביצוע פרויקטים של התחדשות עירונית על מגוון סוגיה. לקבוצה, המציינת מעל עשור של פעילות בתחום ההתחדשות בעיר, למעלה מ-45 פרויקטים של התחדשות עירונית ברחבי ירושלים. הקבוצה מובילה במספר הפרויקטים שהסתיימו בהצלחה ואוכלסו.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה