עו"ד יאיר קיט מירושלים נבחר לאחד מ-40 הצעירים המבטיחים בישראל בתחום הנדל"ן וההתחדשות העירונית לשנת 2023



עו"ד יאיר קיט: ״שמח ומברך על הבחירה שמבטאת הערכה גדולה לפעילות הענפה של משרדנו בעולמות הנדל"ן וההתחדשות העירונית״

קרדיט צילום : רז רוגובסקי

עו"ד יאיר קיט, המייסד והבעלים של משרד עורכי הדין יאיר קיט ושות' בירושלים, נבחר לאחד מ-40 הצעירים (מתחת לגיל 40המבטיחים בישראל בתחום הנדל"ן והתחדשות העירונית לשנת 2023 של אתר הנדל"ן מגדילים. עו"ד קיט (38) הינו בעל תואר ראשון במנהל עסקים ותואר ראשון במשפטים ומשרדו מתמחה בנדל"ן ומלווה יזמים ודיירים בעסקאות התחדשות עירונית, לרבות עסקאות מורכבות בתחום.

עו"ד קיט פעיל בעולם הנדל"ן מזה 15 שנה, בהן ליווה יזמים ודיירים במגוון רחב של פרויקטים בירושלים וברחבי הארץ, בהיקפים של מאות יחידות דיור בהתחדשות עירונית על סוגיה השונים, בפרויקטים של פינוי-בינוי וכן בפרויקטים  ביזמות פרטית.

בנוסף לפעילותו בתחום, עו"ד קיט מתנדב בעמותה 'משפחה אחת' המספקת סיוע חיוני יומיומי לאלפי נפגעי טרור ברחבי ישראל וכן תומך בארגון חב"ד בירושלים עבור משפחות מעוטי יכולת.

עו"ד יאיר קיט אמר השבוע: ״שמח ומברך על הבחירה שמבטאת הערכה גדולה לפעילות הענפה של משרדנו בעולמות הנדל"ן וההתחדשות העירונית. נמשיך במלוא המרץ לעזור ולקדם את לקוחות המשרד , יזמים ודיירים , במטרה ממש את חזונם תוך מתן מענה מקצועי , יושרה ואמינות, על מנת שכל פרויקט ופרויקט יושלם במלואו לשביעות רצון כל הצדדים. ברצוני להודות לכל היזמים ונציגויות הדיירים שהמליצו על משרדנו להיכלל ברשימה מכובדת זו".      


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה